[APR 2.8 193 KM] cos klekocze ja diesel
[APR 2.8 193 KM] cos klekocze ja diesel
witam wiem ze jestem nowy ale te forum przeglądam od dawna
zresztą do sedna mam audi z '99 2,8V6 Q tiptronic
i od pewnego czasu w szczególności na zimny silnik przy zmianie biegu klekocze w przedziale obrotów tak 1400-1600, później ucicha i nie mam bladego pojęcia co to może być a bardzo się denerwuje i irytuje, ale nie mogę wydedukować o co chodzi, bo dźwięk przypomina mi TDS, dodam ze niedawno miałem silnik uszczelniany, nową odmę wszystko z serwisu a dźwięk był już wcześniej i nie ustał, o co chodzi, myślałem ze mechanicy go znajda i naprawia a tu d... pomóżcie bo auto fajne, ale coraz bardziej się nim stresuje
zresztą do sedna mam audi z '99 2,8V6 Q tiptronic
i od pewnego czasu w szczególności na zimny silnik przy zmianie biegu klekocze w przedziale obrotów tak 1400-1600, później ucicha i nie mam bladego pojęcia co to może być a bardzo się denerwuje i irytuje, ale nie mogę wydedukować o co chodzi, bo dźwięk przypomina mi TDS, dodam ze niedawno miałem silnik uszczelniany, nową odmę wszystko z serwisu a dźwięk był już wcześniej i nie ustał, o co chodzi, myślałem ze mechanicy go znajda i naprawia a tu d... pomóżcie bo auto fajne, ale coraz bardziej się nim stresuje
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Napinacze łańcuszków rozrządu, najczęściej przy odpalaniu ale u mnie na ciepłym silniku na jałowym biegu klekotanie dobiegało z pod pokrywy od strony kierowcy - jak diesel - rozebrałem i okazało się że napinacz już był taki słaby że łańcuch wytarł lekko głowice - wymieniłem łańcuch i napinacz - dzwięk ustał
mam jeszcze podobne klekotanie jak włącze klimę, miał ktoś taki przypadek?
mam jeszcze podobne klekotanie jak włącze klimę, miał ktoś taki przypadek?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 12 lut 2013, 18:41
- Lokalizacja: Ahlen
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
matt4, raczej kompresor od klimy w A4 B5 miałem taki przypadek, ze klekotał jak diesel własnie - kompresor od klimy , ale Zexel sie nie zaciera tak łatwo i działał prawidłowo. Po wymianie kompresora - cisza.
TOMASZ13, może słabe ciśnienie oleju w tym momencie i rzeczywiscie stukanie od napinacza - tak jest w 1.8 Turbo. Klekotanie jesli łancuch wyciagniety , napinacz kaput lub cisnienie oleju słabe.
TOMASZ13, może słabe ciśnienie oleju w tym momencie i rzeczywiscie stukanie od napinacza - tak jest w 1.8 Turbo. Klekotanie jesli łancuch wyciagniety , napinacz kaput lub cisnienie oleju słabe.
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
matt4, W Twoim przypadku może tobyc juz kompresor Denso 7SBU16C bodajze. bo w V-kach rzadko widziałem Zexela. Poszukaj dobrej używki z gwarancją. Regenerowany musi byc dobrze zrobiony. Nowy - to kwota 2000 wzwyż. Pociesze, ze jeśli masz jednak Zexela to kosztuje używka w granicach - 150 zł bo jest stary ale jary
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga