Witam.
Problem dotyczy Q7 3.0TDI silnik BUG z 2007r. Na wiosnę silnik odpalał często z takim...przeskokiem, czyli kręci, kręci, staną (jak przy uszkodzonych tulejkach w rozruszniku) zakręci i zapali. Jak byłby to POLONEZ CARO to wiadomo...tulejki do wymiany i dalej śmiga, a jest to Q7 z 170 000 przebiegiem. Pewnego dnia autko nie zapaliło i padł aku. "Na biegu" pojechałem kupiłem drugi 100Ah (z bazaru, nowy) wymieniłem i po jakimś czasie objawy wróciły. Lato jakoś przejeździłem, robi się zimno i pewnie zaraz padnie i ten nowy, nie oryginalny aku.
P.S. wiem o kodowaniu akumulatorów (już poczytałem), wyczytałem gdzieś na forum, że to wtryski...?, a może luźne łańcuchy rozrządu...
A może tulejki w rozrusznikach audi robi jak w ATU
"stawanie" silnika podczas rozruchu
"stawanie" silnika podczas rozruchu
Mam VCDSa i słabo go znam, ale jak ktoś potrzebuje, służę pomocą :P
ELSA i ETKA 7.0 też się znajdzie.
ELSA i ETKA 7.0 też się znajdzie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 339
- Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
- Imię: Zbyszek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: KIELCE
Re: "stawanie" silnika podczas rozruchu
90% wtrysk lub wtryski to samo miałem,wymiana akumulatora, napinaczy rozrzadu nic nie pomogło i na koniec wymiana wtrysków i jak ręką odjoł wszysko gra. U mnie objaw był szczególnie na ciepłym silniku zatrzymywał się na 1 do 1,5 sekundy i następnie odpalał, na zimnym objaw był rzadziej na 10 odpaleń 2 odpalenia były z przerwą.Paulo3535 pisze:Witam.
Problem dotyczy Q7 3.0TDI silnik BUG z 2007r. Na wiosnę silnik odpalał często z takim...przeskokiem, czyli kręci, kręci, staną (jak przy uszkodzonych tulejkach w rozruszniku) zakręci i zapali. Jak byłby to POLONEZ CARO to wiadomo...tulejki do wymiany i dalej śmiga, a jest to Q7 z 170 000 przebiegiem. Pewnego dnia autko nie zapaliło i padł aku. "Na biegu" pojechałem kupiłem drugi 100Ah (z bazaru, nowy) wymieniłem i po jakimś czasie objawy wróciły. Lato jakoś przejeździłem, robi się zimno i pewnie zaraz padnie i ten nowy, nie oryginalny aku.
P.S. wiem o kodowaniu akumulatorów (już poczytałem), wyczytałem gdzieś na forum, że to wtryski...?, a może luźne łańcuchy rozrządu...
A może tulejki w rozrusznikach audi robi jak w ATU
Po wizycie u elektryka i odczekaniu kilku tygodni w celu sprawdzenia czy jest OK, okazało się, że w moim przypadku była to tylko zła masa silnika
W Nowym Roku życzę wszystkim forumowiczom żadnych lub tylko takich "bzdurnych" awarii
W Nowym Roku życzę wszystkim forumowiczom żadnych lub tylko takich "bzdurnych" awarii
Mam VCDSa i słabo go znam, ale jak ktoś potrzebuje, służę pomocą :P
ELSA i ETKA 7.0 też się znajdzie.
ELSA i ETKA 7.0 też się znajdzie.
- zamiarek86
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 28 gru 2013, 09:20
- Lokalizacja: PL- Skarżysko ; FIN- Jamijarvi
Witam. Ja mam 3.0 TDI z 2005 r i mam podobny problem... od czasu do czasu nie zależnie od tego czy silnik zimny czy ciepły przy odpalaniu przyłapuje go na 1-2 sek i rusza dalej i odpala... podczas tej sek czy 2 przygasa mi wszystko... aku sprawdzałem na przyrządzie i wskazuje że jest oki... i nie wiem za co się brać dalej...
Ford Granada Mk IIb 2.8i V6 Koeln Ghia
Opel Omega 2,5 V6
Audi A4 00' 1,9 TDI
Audi A4 Avant 98' 2,8 V6
Audi A6 Avant 05' 3,0 TDI Quattro
Opel Omega 2,5 V6
Audi A4 00' 1,9 TDI
Audi A4 Avant 98' 2,8 V6
Audi A6 Avant 05' 3,0 TDI Quattro
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga