[BES 2.7 250 KM] Błąd przepływomierza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 27 sty 2011, 12:52
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2013
- Moje auto: Allroad C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl
Ok jutro, tylko sprecyzujcie proszę które grupy??zbig_wwl pisze:I najlepiej zrób ze trzy takie starty.metyoo pisze:Logi do poprawki. 3 bieg i od 1500obr do czerwonego pola.
Było chociaż nigdy tego nie mierzyłem na hamowni, ale to było 200kkm temu i nie spodziewałem się że jeszcze tyle z tego pozostało.zbig_wwl pisze:Przepływ wygląda jak na 300hp, a ciśnienia wcale nie tak dużo? Coś było modzone w tym aucie??
Dla obydwu stron jednoczesnie, bo nie miałem zatyczki do mniejszych średnic. Nie do końca czuję też sens rozdzielania stron, chyba że od końca Y do wejscia do TBB (trójnik), czyli tak naprawdę mogę sprawdzić szczelność przewodow dolotowych do i z turbin, samych turbin oraz intercooler'ów. Popraw mnie proszę jeżeli się mylę???zbig_wwl pisze:Te testy ciśnienia to robiłeś również na linii ciśnienia doładowania? Dla obydwu ze stron niezależnie?
Pozdrawiam,
Shandor
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Tylko chip, czy w mechanice też? Jaka była temperatura, jak robiłeś te logi?shandor pisze:Było chociaż nigdy tego nie mierzyłem na hamowni, ale to było 200kkm temu i nie spodziewałem się że jeszcze tyle z tego pozostało.
Czyli pompowałeś od strony wejścia "Y", a zatyczkę miałeś przy TBB, tam gdzie normalnie jest przepustnica?shandor pisze:Dla obydwu stron jednoczesnie, bo nie miałem zatyczki do mniejszych średnic. Nie do końca czuję też sens rozdzielania stron, chyba że od końca Y do wejscia do TBB (trójnik), czyli tak naprawdę mogę sprawdzić szczelność przewodow dolotowych do i z turbin, samych turbin oraz intercooler'ów. Popraw mnie proszę jeżeli się mylę???zbig_wwl pisze:Te testy ciśnienia to robiłeś również na linii ciśnienia doładowania? Dla obydwu ze stron niezależnie?
Grupy loguj 3 i 115, a za jednym razem zamiast 115 zrób 118. Możliwe, że N75 faktycznie się przywiesza.
Błąd lambdy oczywiście bez związku, ale przygotuj się na wymianę.
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 27 sty 2011, 12:52
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2013
- Moje auto: Allroad C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl
Tip w trybie manualnym, 3 bieg i 1500RPM. But pocztąkowo nie całkiem do podłogi (bo jak od razu całikiem do podłogi to redukuje bieg). Jak wejdzie trochę z obrotami, to but do podłogi i ile mi drogi starczy (do około 6500-7000RPM)ÂŁukasz13 pisze:Czy był do konca niech autor wypowie, ecu ma zabezpieczenia, zeby korby nie wyszły bokiem:-)
Tylko Chip (inne mody to Twoje płytki do EGT).zbig_wwl pisze: Tylko chip, czy w mechanice też? Jaka była temperatura, jak robiłeś te logi?
Temperatura - kilka stopni powyzej zera.
Dokładnie tak i jest ok.zbig_wwl pisze:Czyli pompowałeś od strony wejścia "Y", a zatyczkę miałeś przy TBB, tam gdzie normalnie jest przepustnica?
[ Dodano: 2014-01-08, 20:55 ]
Dzisiejsze logi
http://vaglog.rtnet.pl/mszender_155552.html
http://vaglog.rtnet.pl/mszender_155554.html
http://vaglog.rtnet.pl/mszender_155555.html
http://vaglog.rtnet.pl/mszender_155556.html
http://vaglog.rtnet.pl/mszender_155557.html
http://vaglog.rtnet.pl/mszender_155558.html
Podczas wszystkich testów błąd przepływomierza nie wyskoczył, ale za to wczoraj po paru km na ekspresówce (prędkość ok 180km/h) wyskoczył od razu. Generalnie błąd nie pojawia się przy jeździe emeryckiej.
Ja nie wiedzę znacznego przeładowania (nie wiem jaka jest tolerancja wymagane vs uzyskane) , ale czekam na opinie lepiej zorientowanych.
Pozdrawiam,
Shandor
[ Dodano: 2014-01-11, 16:33 ]
Po dalszej diagnozie wiem, że westegate lewej turbiny, zwany potoczne gruszką nie pracuje. Nieszczelny jest przewod elastyczny pomiedzy przewodem stalowym a gruszką.
Pytanie:
Czy wymiana przewodu idącego do puszki lewego westegate'a jest możliwa bez wyciągania silnika???
Shandor
[ Dodano: 2014-01-28, 18:31 ]
Viktoria!!!!!
Po 2 miesiącach walki temat ograniety.
Wymieniony nieszczelny przewod puszki lewego westegate'a - nie sadzę, aby to było przyczyną problemu
Wymieniony nieszczelny przewod od SAI do zaworów kombi - na pewno nie było to przyczyną problemu
oraz jeden z zaworów/wtrysków gazowych był nieszczelny, ale tylko przy gorącym silniku i myslę że tu był "pies pogrzebany". Demontaż benzynowej listwy wtryskowej, aby dostac sie do zaworu gazu i problem ( błąd) juz sie nie pojawił. Mam nadzieję że tak zostanie.
Shandor