Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[BES 2.7 250 KM] Błąd przepływomierza

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 06 sty 2014, 23:03

ÂŁukasz13, przyjrzyj się jeszcze raz logom to zrozumiesz dlaczego ciśnienie nie jest stabilne. Po prostu pedał gazu nie był cały czas w podłodze.

shandor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 27 sty 2011, 12:52
Imię: Marcin
Rocznik: 2013
Moje auto: Allroad C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl

Post autor: shandor » 06 sty 2014, 23:03

zbig_wwl pisze:
metyoo pisze:Logi do poprawki. 3 bieg i od 1500obr do czerwonego pola.
I najlepiej zrób ze trzy takie starty.
Ok jutro, tylko sprecyzujcie proszę które grupy??
zbig_wwl pisze:Przepływ wygląda jak na 300hp, a ciśnienia wcale nie tak dużo? Coś było modzone w tym aucie??
Było chociaż nigdy tego nie mierzyłem na hamowni, ale to było 200kkm temu i nie spodziewałem się że jeszcze tyle z tego pozostało.
zbig_wwl pisze:Te testy ciśnienia to robiłeś również na linii ciśnienia doładowania? Dla obydwu ze stron niezależnie?
Dla obydwu stron jednoczesnie, bo nie miałem zatyczki do mniejszych średnic. Nie do końca czuję też sens rozdzielania stron, chyba że od końca Y do wejscia do TBB (trójnik), czyli tak naprawdę mogę sprawdzić szczelność przewodow dolotowych do i z turbin, samych turbin oraz intercooler'ów. Popraw mnie proszę jeżeli się mylę???

Pozdrawiam,
Shandor

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 06 sty 2014, 23:07

Czy był do konca niech autor wypowie, ecu ma zabezpieczenia, zeby korby nie wyszły bokiem:-)
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 07 sty 2014, 00:48

shandor pisze:Było chociaż nigdy tego nie mierzyłem na hamowni, ale to było 200kkm temu i nie spodziewałem się że jeszcze tyle z tego pozostało.
Tylko chip, czy w mechanice też? Jaka była temperatura, jak robiłeś te logi?
shandor pisze:
zbig_wwl pisze:Te testy ciśnienia to robiłeś również na linii ciśnienia doładowania? Dla obydwu ze stron niezależnie?
Dla obydwu stron jednoczesnie, bo nie miałem zatyczki do mniejszych średnic. Nie do końca czuję też sens rozdzielania stron, chyba że od końca Y do wejscia do TBB (trójnik), czyli tak naprawdę mogę sprawdzić szczelność przewodow dolotowych do i z turbin, samych turbin oraz intercooler'ów. Popraw mnie proszę jeżeli się mylę???
Czyli pompowałeś od strony wejścia "Y", a zatyczkę miałeś przy TBB, tam gdzie normalnie jest przepustnica?

Grupy loguj 3 i 115, a za jednym razem zamiast 115 zrób 118. Możliwe, że N75 faktycznie się przywiesza.

Błąd lambdy oczywiście bez związku, ale przygotuj się na wymianę.
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

shandor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 27 sty 2011, 12:52
Imię: Marcin
Rocznik: 2013
Moje auto: Allroad C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl

Post autor: shandor » 07 sty 2014, 13:23

ÂŁukasz13 pisze:Czy był do konca niech autor wypowie, ecu ma zabezpieczenia, zeby korby nie wyszły bokiem:-)
Tip w trybie manualnym, 3 bieg i 1500RPM. But pocztąkowo nie całkiem do podłogi (bo jak od razu całikiem do podłogi to redukuje bieg). Jak wejdzie trochę z obrotami, to but do podłogi i ile mi drogi starczy (do około 6500-7000RPM)
zbig_wwl pisze: Tylko chip, czy w mechanice też? Jaka była temperatura, jak robiłeś te logi?
Tylko Chip (inne mody to Twoje płytki do EGT).

Temperatura - kilka stopni powyzej zera.
zbig_wwl pisze:Czyli pompowałeś od strony wejścia "Y", a zatyczkę miałeś przy TBB, tam gdzie normalnie jest przepustnica?
Dokładnie tak i jest ok.


[ Dodano: 2014-01-08, 20:55 ]
Dzisiejsze logi

http://vaglog.rtnet.pl/mszender_155552.html

http://vaglog.rtnet.pl/mszender_155554.html
http://vaglog.rtnet.pl/mszender_155555.html
http://vaglog.rtnet.pl/mszender_155556.html
http://vaglog.rtnet.pl/mszender_155557.html
http://vaglog.rtnet.pl/mszender_155558.html

Podczas wszystkich testów błąd przepływomierza nie wyskoczył, ale za to wczoraj po paru km na ekspresówce (prędkość ok 180km/h) wyskoczył od razu. Generalnie błąd nie pojawia się przy jeździe emeryckiej.

Ja nie wiedzę znacznego przeładowania (nie wiem jaka jest tolerancja wymagane vs uzyskane) , ale czekam na opinie lepiej zorientowanych.

Pozdrawiam,
Shandor

[ Dodano: 2014-01-11, 16:33 ]
Po dalszej diagnozie wiem, że westegate lewej turbiny, zwany potoczne gruszką nie pracuje. Nieszczelny jest przewod elastyczny pomiedzy przewodem stalowym a gruszką.

Pytanie:
Czy wymiana przewodu idącego do puszki lewego westegate'a jest możliwa bez wyciągania silnika???

Shandor

[ Dodano: 2014-01-28, 18:31 ]
Viktoria!!!!!
Po 2 miesiącach walki temat ograniety.

Wymieniony nieszczelny przewod puszki lewego westegate'a - nie sadzę, aby to było przyczyną problemu
Wymieniony nieszczelny przewod od SAI do zaworów kombi - na pewno nie było to przyczyną problemu

oraz jeden z zaworów/wtrysków gazowych był nieszczelny, ale tylko przy gorącym silniku i myslę że tu był "pies pogrzebany". Demontaż benzynowej listwy wtryskowej, aby dostac sie do zaworu gazu i problem ( błąd) juz sie nie pojawił. Mam nadzieję że tak zostanie.

Shandor

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja