[BES 2.7 250 KM] Błąd przepływomierza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 27 sty 2011, 12:52
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2013
- Moje auto: Allroad C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl
[BES 2.7 250 KM] Błąd przepływomierza
Witam,
Mam od jakiegoś czasu problem z powracającym błędem przepływomierza.
16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High
Wymieniłem przepływomierz, ale błąd powraca.
Jutro sprawdzę szczelność układu dolotowego (przebieg 300kkm).
Jakieś inne sugestie gdzie szukać przyczyny tego błędu?
pozdrawiam,
Shandor
Złożyłeś dwa takie same tematy. Jeden z nich usunąłem. Następnym razem upewnij się proszę czy nie dublujesz swoich wątków. - metyoo
Mam od jakiegoś czasu problem z powracającym błędem przepływomierza.
16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High
Wymieniłem przepływomierz, ale błąd powraca.
Jutro sprawdzę szczelność układu dolotowego (przebieg 300kkm).
Jakieś inne sugestie gdzie szukać przyczyny tego błędu?
pozdrawiam,
Shandor
Złożyłeś dwa takie same tematy. Jeden z nich usunąłem. Następnym razem upewnij się proszę czy nie dublujesz swoich wątków. - metyoo
Ostatnio zmieniony 06 sty 2014, 02:10 przez shandor, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Grupa 002 i 115 lub 118. Chwilę na postoju i pod obciążeniem.shandor pisze:Ktore grupy?
[ Dodano: 2014-01-06, 17:35 ]
Jeśli wymiana przepływki nie pomogła to może jakiś problem powstaje we wtyku, warto mu się dokładniej przyjrzeć.shandor pisze:Jakieś inne sugestie gdzie szukać przyczyny tego błędu?
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Standardowy błąd przy nieszczelności w dolocie pomiędzy turbinami a kolektorem, więc tam trzeba szukać.
Jeżeli błąd pojawił się nagle, to na 90% pęknięty trójnik przepustnicy.
Logi grup z przepływką i ciśnieniem doładowania sporo by pomogły w diagnozie.
Jeżeli błąd pojawił się nagle, to na 90% pęknięty trójnik przepustnicy.
Logi grup z przepływką i ciśnieniem doładowania sporo by pomogły w diagnozie.
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 27 sty 2011, 12:52
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2013
- Moje auto: Allroad C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl
Log na benzynie
http://vaglog.rtnet.pl/mszender_155342.html
Trójnik i DV'ki rozebrałem i wszystko OK. Robiłem test ciśnieniowy zgodnie z opisem
http://allroadfaq.com/downloads/technic ... esting.pdf
i słyszę tylko jak powietrze przepływa przez przewody ale żadnej nieszczelności nie znalazłem.
Jeżeli jeszcze jakieś logi coś by wniosły to dajcie znać jakie grupy.
Pozdrawiam,
Shandor
http://vaglog.rtnet.pl/mszender_155342.html
Trójnik i DV'ki rozebrałem i wszystko OK. Robiłem test ciśnieniowy zgodnie z opisem
http://allroadfaq.com/downloads/technic ... esting.pdf
i słyszę tylko jak powietrze przepływa przez przewody ale żadnej nieszczelności nie znalazłem.
Jeżeli jeszcze jakieś logi coś by wniosły to dajcie znać jakie grupy.
Pozdrawiam,
Shandor
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 27 sty 2011, 12:52
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2013
- Moje auto: Allroad C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl
Czasami wyskoczy 17539 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1: Internal Resistance too High, sporadycznie. Błąd się pojawiał niezależnie od błędu przepływki.ÂŁukasz13 pisze:Masz przełądowanie dlatego może wywalać bład, żadnego innego błedu nie ma?.
nie rozumiem jaki jest ewentualny zwiazek n75 z za dużym wskazaniem przepłrzywomierza?ÂŁukasz13 pisze:musisz sprawdzić sterownia turbinami czyli n75 węzyki od gruszek turbin. .
Pozdrawiam,
Shandor
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
I najlepiej zrób ze trzy takie starty.metyoo pisze:Logi do poprawki. 3 bieg i od 1500obr do czerwonego pola.
Przepływ wygląda jak na 300hp, a ciśnienia wcale nie tak dużo? Coś było modzone w tym aucie??
Te testy ciśnienia to robiłeś również na linii ciśnienia doładowania? Dla obydwu ze stron niezależnie?
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW