Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[BES 2.7 250 KM] Błąd przepływomierza

Silniki benzynowe
shandor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 27 sty 2011, 12:52
Imię: Marcin
Rocznik: 2013
Moje auto: Allroad C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl

[BES 2.7 250 KM] Błąd przepływomierza

Post autor: shandor » 05 sty 2014, 22:57

Witam,
Mam od jakiegoś czasu problem z powracającym błędem przepływomierza.
16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High
Wymieniłem przepływomierz, ale błąd powraca.
Jutro sprawdzę szczelność układu dolotowego (przebieg 300kkm).

Jakieś inne sugestie gdzie szukać przyczyny tego błędu?

pozdrawiam,
Shandor

Złożyłeś dwa takie same tematy. Jeden z nich usunąłem. Następnym razem upewnij się proszę czy nie dublujesz swoich wątków. - metyoo
Ostatnio zmieniony 06 sty 2014, 02:10 przez shandor, łącznie zmieniany 1 raz.

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 06 sty 2014, 11:03

Zrób logi dynamiczne na benzynie po kasowaniu błedów.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

shandor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 27 sty 2011, 12:52
Imię: Marcin
Rocznik: 2013
Moje auto: Allroad C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl

Post autor: shandor » 06 sty 2014, 12:28

ÂŁukasz13 pisze:Zrób logi dynamiczne na benzynie po kasowaniu błedów.
Ktore grupy? 002, 003, 115???

Shandor

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 06 sty 2014, 17:33

shandor pisze:Ktore grupy?
Grupa 002 i 115 lub 118. Chwilę na postoju i pod obciążeniem.

[ Dodano: 2014-01-06, 17:35 ]
shandor pisze:Jakieś inne sugestie gdzie szukać przyczyny tego błędu?
Jeśli wymiana przepływki nie pomogła to może jakiś problem powstaje we wtyku, warto mu się dokładniej przyjrzeć.

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 06 sty 2014, 19:17

Standardowy błąd przy nieszczelności w dolocie pomiędzy turbinami a kolektorem, więc tam trzeba szukać.
Jeżeli błąd pojawił się nagle, to na 90% pęknięty trójnik przepustnicy.

Logi grup z przepływką i ciśnieniem doładowania sporo by pomogły w diagnozie.
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

shandor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 27 sty 2011, 12:52
Imię: Marcin
Rocznik: 2013
Moje auto: Allroad C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl

Post autor: shandor » 06 sty 2014, 20:00

Log na benzynie

http://vaglog.rtnet.pl/mszender_155342.html

Trójnik i DV'ki rozebrałem i wszystko OK. Robiłem test ciśnieniowy zgodnie z opisem

http://allroadfaq.com/downloads/technic ... esting.pdf

i słyszę tylko jak powietrze przepływa przez przewody ale żadnej nieszczelności nie znalazłem.

Jeżeli jeszcze jakieś logi coś by wniosły to dajcie znać jakie grupy.

Pozdrawiam,
Shandor

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 06 sty 2014, 20:32

Masz przełądowanie dlatego może wywalać bład, żadnego innego błedu nie ma? musisz sprawdzić sterownia turbinami czyli n75 węzyki od gruszek turbin.

[ Dodano: 2014-01-06, 20:33 ]
Zrób jeszcze raz sam 002+115.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

shandor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 27 sty 2011, 12:52
Imię: Marcin
Rocznik: 2013
Moje auto: Allroad C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl

Post autor: shandor » 06 sty 2014, 22:05

ÂŁukasz13 pisze:Masz przełądowanie dlatego może wywalać bład, żadnego innego błedu nie ma?.
Czasami wyskoczy 17539 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1: Internal Resistance too High, sporadycznie. Błąd się pojawiał niezależnie od błędu przepływki.
ÂŁukasz13 pisze:musisz sprawdzić sterownia turbinami czyli n75 węzyki od gruszek turbin. .
nie rozumiem jaki jest ewentualny zwiazek n75 z za dużym wskazaniem przepłrzywomierza?

Pozdrawiam,
Shandor

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 06 sty 2014, 22:10

shandor
Logi do poprawki. 3 bieg i od 1500obr do czerwonego pola.
Masz chipa?

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 06 sty 2014, 22:11

n75 moze miec zwiazek z przeladowaniem a to z koleji z bledem przeplywki, zrob jeszcze raz loga 002+118 bo tam powinno byc wystreowanie n75 chyba.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 06 sty 2014, 22:21

metyoo pisze:Logi do poprawki. 3 bieg i od 1500obr do czerwonego pola.
I najlepiej zrób ze trzy takie starty.

Przepływ wygląda jak na 300hp, a ciśnienia wcale nie tak dużo? Coś było modzone w tym aucie??

Te testy ciśnienia to robiłeś również na linii ciśnienia doładowania? Dla obydwu ze stron niezależnie?
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 06 sty 2014, 22:35

Dużo miejsca potrzeba na takie zabawy, bo będziesz rozpędzał się do ok 160km/h i to dość szybko, więc wskazany dłuższy prosty odcinek drogi <okok>
Tak jak Zbyszek napisał, doładowanie jest wyższe, ale nie ma szału. Wiesz, że to właśnie trójniki strzelają po chipowaniu?

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 06 sty 2014, 22:40

Panowie nie widzicie przeladowania? cisnienie lata jak zyd po pustym sklepie, ecu przycina doladowanie przepustnica, kolega niech zrobi dwa bloki na raz to bedzie widac.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 06 sty 2014, 22:43

Ja widzę jedno, za to duże. Ale musiało być krótkie, skoro nie wywaliło błędu przeładowania. No chyba, że czegoś nie widzę??
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 06 sty 2014, 22:57

Chip tłumaczy brak bledu przeladowania, za duzo bloków na raz zrobione.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja