Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Pomocy. Szarpie, przerywa.

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
kodi01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 25 sty 2013, 12:06
Lokalizacja: lublin

Pomocy. Szarpie, przerywa.

Post autor: kodi01 » 04 sty 2014, 21:01

pomocy. umyłem silnik w moim aucie na myjni i auto praktycznie nie chce jechac jak by go cos blokowało. Gdy chce przyspieszyc i wcisne gaz to szarpie całym autem, na wolnych obrotach silnik pracuje głośno. sprawdzalem iskre jest na wszystkich swiecach. co to moze byc?
Ostatnio zmieniony 04 sty 2014, 21:20 przez kodi01, łącznie zmieniany 1 raz.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 04 sty 2014, 21:19

Któraś z cewek lub moduł zapłonowy.

kodi01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 25 sty 2013, 12:06
Lokalizacja: lublin

Post autor: kodi01 » 04 sty 2014, 21:21

a jak sprawdzic cewki? komputer pokaze? a moduł nie był zamoczony wiec pewnie on w porzadku jest?

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 04 sty 2014, 21:40

kodi01 pisze:a jak sprawdzic cewki? komputer pokaze?
W błędach powinny być wypadania zapłonów lub w blokach mierzonych będzie licznik missfire.
Warto zerknąć do wtyku przepływki i modułu zapłonowego czy nie ma wilgoci.

kodi01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 25 sty 2013, 12:06
Lokalizacja: lublin

Post autor: kodi01 » 05 sty 2014, 11:56

przepływke i moduł sprawdzilem nie dostala sie tam wilgoć. jedynie gdzie sie zbiera to na tych gumowych obudowach co idą od cewki do świecy. wykrecilem je i bede suszył? czy to moze byc przyczyna takiego zaschownia auta?

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 05 sty 2014, 12:06

kodi01 pisze: jedynie gdzie sie zbiera to na tych gumowych obudowach co idą od cewki do świecy. wykrecilem je i bede suszył? czy to moze byc przyczyna takiego zaschownia auta?
Oczywiście że tak, prąd nie lubi wody i wilgoci dlatego musisz osuszyć cewki aby móc ewentualnie dalej szukać gdyby nie pomogło.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2961
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 05 sty 2014, 16:29

kodi01, grzemo ma rację. Miałem dokładnie to samo odnośnie umycia silnika.
Podczas VAG'a był błąd ze śmiesznym błędem typu: "Działa, ale nie działa, nie wiadomo co". ;-) To była jednak cewka. <okok> Dalej kolejne 3 miesiące padł moduł. Również ciekawe... czasami OK, czasami szarpanie itd. Zmieniłem i zupełny spokój.
kodi01 pisze:a jak sprawdzic cewki?
Skoro nie wiesz jak... kup używane 4 cewki. Koszt nie jest duży. OK 70-100 zł. Dalej będziesz zmieniał po kolei 1, 2, 3, 4.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.

kodi01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 25 sty 2013, 12:06
Lokalizacja: lublin

Post autor: kodi01 » 06 sty 2014, 10:02

wysuszyłem cewki nic nie pomogło.I odłaczałem po kolei cewki i zawsze po odłaczeniu którejś silnik pracował gorzej. to jak by ktoras padła to po jej odłaczeniu nic by sie nie zmieniło chyba? więc chyba sa w porzadku?

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 06 sty 2014, 17:42

kodi01, potrzebna diagnostyka vag, czyli sprawdzenie licznika missfire.
Jak odłączysz przepływkę jest jakaś zmiana na lepsze/gorsze ??

kodi01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 25 sty 2013, 12:06
Lokalizacja: lublin

Post autor: kodi01 » 06 sty 2014, 19:47

chyba znalazłem usterke. podejrzewam jedna cewka poniewaz jak odłacze pierwsza cewke silnik dalej chodzi tak samo jak z nia. jak odłaczam inne chodzi gorzej. wiec z nia czy bez niej tak samo chodzi. chociaz na poczatku jak sprawdzalem ta metoda to po jej odłaczeniu silnik chodzil troche gorzej. wiec pewnie na poczatku jeszcze dzialala ale zle a teraz sie skonczyla. jak myslicie moze to byc to??

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 06 sty 2014, 20:25

kodi01 pisze:wiec pewnie na poczatku jeszcze dzialala ale zle a teraz sie skonczyla. jak myslicie moze to byc to??
Na odległość ciężko o jednoznaczną diagnozę więc i o potwierdzenie trudno.
Nie masz wyboru, kup nową cewkę i jeśli okaże się że niepotrzebnie będziesz miał na przyszła wymianę ;)

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 06 sty 2014, 20:28

kodi01 pisze:chyba znalazłem usterke. podejrzewam jedna cewka poniewaz jak odłacze pierwsza cewke silnik dalej chodzi tak samo jak z nia. jak odłaczam inne chodzi gorzej. wiec z nia czy bez niej tak samo chodzi. chociaz na poczatku jak sprawdzalem ta metoda to po jej odłaczeniu silnik chodzil troche gorzej. wiec pewnie na poczatku jeszcze dzialala ale zle a teraz sie skonczyla. jak myslicie moze to byc to??
No dobrze kombinujesz mogłes jeszcze przenieśc tą podejrzaną cewke na inny cylinder i sprawdzic czy problem sie przeniesie oraz zajrzec do świecy.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

kodi01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 25 sty 2013, 12:06
Lokalizacja: lublin

Post autor: kodi01 » 07 sty 2014, 10:34

ÂŁukasz13 pisze:
kodi01 pisze:chyba znalazłem usterke. podejrzewam jedna cewka poniewaz jak odłacze pierwsza cewke silnik dalej chodzi tak samo jak z nia. jak odłaczam inne chodzi gorzej. wiec z nia czy bez niej tak samo chodzi. chociaz na poczatku jak sprawdzalem ta metoda to po jej odłaczeniu silnik chodzil troche gorzej. wiec pewnie na poczatku jeszcze dzialala ale zle a teraz sie skonczyla. jak myslicie moze to byc to??
No dobrze kombinujesz mogłes jeszcze przenieśc tą podejrzaną cewke na inny cylinder i sprawdzic czy problem sie przeniesie oraz zajrzec do świecy.
tak robilem tez i na innym cylindrze tez nie dzialala. dzisiaj wymieniłem cewke na nowa i problem zniknał.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja