Moja Audica :)
Moja Audica :)
Witam wszystkich po raz pierwszy
Od piątku stałem się posiadaczem mojego pierwszego Audi a mianowicie:
Audi a6 c4 avant z 96r 1.9 tdi 90 km może nie demon ale fajnie się zbiera
Samochód kupiony całkowicie przypadkiem bo znajomy mechanik powiedział mi że jest do kupienia za fajne pieniądze fajny samochód :D jako że wcześniej jeździłem polonezem z tego samego roku co i Audi nie spodziewałem się za wiele. Kiedy natomiast wsiadłem do Audi byłem w szoku, jeszcze nigdy nie jechałem w samochodzie co ma tak dużo miejsca, pierwszy raz jechałem za kierownicą samochodu i nie byłem odsunięty fotelem na maxa a co przy moim wzroście 194 jest dużym osiągnięciem :D
Zdjęcia wstawię jutro ponieważ teraz jest już ciemno i nie oddadzą prawidłowo wyglądu.
Przez czas użytkowania zauważyłem tylko 4 defekty auta:
- przy zmianie biegów jest stuknięcie, znajomi mówią że to poduszka pod silnikiem albo skrzynią,
- podczas jazdy delikatnie stuka w kole, ci sami znajomi stwierdzili że to łożysko,
- delikatnie znaczy swój teren olejem, mechanik powiedział że to wina źle spasowanego/przykręconego filtra oleju albo odmy przy tym filtrze,
- czwarte i ostatnie nie chce mi się z niego wysiadać :D
Jeszcze mam pytanie do znawców. Jak otwieram samochód to słychać jakby jakaś pompka chodziła, ma ktoś pojecie co to jest?
Jeszcze jedna wada :P
Pozdrawiam Adam
Od piątku stałem się posiadaczem mojego pierwszego Audi a mianowicie:
Audi a6 c4 avant z 96r 1.9 tdi 90 km może nie demon ale fajnie się zbiera
Samochód kupiony całkowicie przypadkiem bo znajomy mechanik powiedział mi że jest do kupienia za fajne pieniądze fajny samochód :D jako że wcześniej jeździłem polonezem z tego samego roku co i Audi nie spodziewałem się za wiele. Kiedy natomiast wsiadłem do Audi byłem w szoku, jeszcze nigdy nie jechałem w samochodzie co ma tak dużo miejsca, pierwszy raz jechałem za kierownicą samochodu i nie byłem odsunięty fotelem na maxa a co przy moim wzroście 194 jest dużym osiągnięciem :D
Zdjęcia wstawię jutro ponieważ teraz jest już ciemno i nie oddadzą prawidłowo wyglądu.
Przez czas użytkowania zauważyłem tylko 4 defekty auta:
- przy zmianie biegów jest stuknięcie, znajomi mówią że to poduszka pod silnikiem albo skrzynią,
- podczas jazdy delikatnie stuka w kole, ci sami znajomi stwierdzili że to łożysko,
- delikatnie znaczy swój teren olejem, mechanik powiedział że to wina źle spasowanego/przykręconego filtra oleju albo odmy przy tym filtrze,
- czwarte i ostatnie nie chce mi się z niego wysiadać :D
Jeszcze mam pytanie do znawców. Jak otwieram samochód to słychać jakby jakaś pompka chodziła, ma ktoś pojecie co to jest?
Jeszcze jedna wada :P
Pozdrawiam Adam
Ostatnio zmieniony 08 sty 2014, 17:56 przez kokosik, łącznie zmieniany 2 razy.
Przez czas użytkowania zauważyłem tylko 4 defekty auta:
1.przy zmianie biegów jest stuknięcie, znajomi mówią że to poduszka pod silnikiem albo skrzynią,
2. podczas jazdy delikatnie stuka w kole, ci sami znajomi stwierdzili że to łożysko,
3. delikatnie znaczy swój teren olejem, mechanik powiedział że to wina źle spasowanego/przykręconego filtra oleju albo odmy przy tym filtrze,
- czwarte i ostatnie nie chce mi się z niego wysiadać :D
2. Sprawdz jeszcze przegub.
Syczenie pewnie spowodowane jest nieszczelnością w układzie c. zamka. Masz gdzieś nieszczelność i pompka pompuje przez długi czas. Sprawdź dobrze przyłącza i gumki wokół zamków + ten w bagażniku. Najczęściej pada ta gumka http://obrazki.elektroda.pl/3089740900_1300139780.jpg
1.przy zmianie biegów jest stuknięcie, znajomi mówią że to poduszka pod silnikiem albo skrzynią,
2. podczas jazdy delikatnie stuka w kole, ci sami znajomi stwierdzili że to łożysko,
3. delikatnie znaczy swój teren olejem, mechanik powiedział że to wina źle spasowanego/przykręconego filtra oleju albo odmy przy tym filtrze,
- czwarte i ostatnie nie chce mi się z niego wysiadać :D
2. Sprawdz jeszcze przegub.
Syczenie pewnie spowodowane jest nieszczelnością w układzie c. zamka. Masz gdzieś nieszczelność i pompka pompuje przez długi czas. Sprawdź dobrze przyłącza i gumki wokół zamków + ten w bagażniku. Najczęściej pada ta gumka http://obrazki.elektroda.pl/3089740900_1300139780.jpg
Kliku pisze:Przez czas użytkowania zauważyłem tylko 4 defekty auta:
1.przy zmianie biegów jest stuknięcie, znajomi mówią że to poduszka pod silnikiem albo skrzynią,
2. podczas jazdy delikatnie stuka w kole, ci sami znajomi stwierdzili że to łożysko,
3. delikatnie znaczy swój teren olejem, mechanik powiedział że to wina źle spasowanego/przykręconego filtra oleju albo odmy przy tym filtrze,
- czwarte i ostatnie nie chce mi się z niego wysiadać :D
2. Sprawdz jeszcze przegub.
Syczenie pewnie spowodowane jest nieszczelnością w układzie c. zamka. Masz gdzieś nieszczelność i pompka pompuje przez długi czas. Sprawdź dobrze przyłącza i gumki wokół zamków + ten w bagażniku. Najczęściej pada ta gumka http://obrazki.elektroda.pl/3089740900_1300139780.jpg
Dzięki za rady sprawdzę je gdy będę miał tylko możliwość
Dodałem zdjęcia, sądzę że za 3.5 tysiąca nic lepszego bym nie wyrwał
Aktualnie to doprowadzić do stanu bezawaryjności bo aktualnie ucieka delikatnie olej, zapowietrza się układ paliwowy i oczywiście wymiana rozrządu + pompa wody oraz olej z filtrami :P
Było:
Ibiza II 1.4 benz, Ford Mondeo Mk1 1.8 TD, Skoda Felicia 1.3 benz, Polonez Caro 1.6 benz + gaz
Jest:
Audi A6 C4 1.9 Tdi 90km
Ibiza II 1.4 benz, Ford Mondeo Mk1 1.8 TD, Skoda Felicia 1.3 benz, Polonez Caro 1.6 benz + gaz
Jest:
Audi A6 C4 1.9 Tdi 90km
Witam dawno nic nie pisałem ale Audi dalej jeździ u mnie
Trochę od ostatniego postu się działo, wymienię tylko to co pamiętam :P :
1) za wyciek oleju była odpowiedzialna plastikowa Odma która została wymieniona przy wymianie oleju i filtrów, zalana została Valvoline Maxlife 10w40, wtedy też został wymieniony kompletny rozrząd wybór padł na komplet INA, zostały wymienione wszystkie poduszki pod silnikiem;
2) na wiosnę przyszła pora na wymianę całych hamulców, wybrałem tarcze TRW a klocki DELPHI;
3) przed samym latem na warsztat poszła klima bo nie działała, miałem nadzieję że samo nabicie wystarczy niestety sprężarka była do regeneracji;
4) z zapowietrzaniem bawiłem się prawie pół roku od przewodów paliwowych przy filtrze, wymiana filtra paliwa na nowszy typ z zaworami w środku, przez przewody paliwowe od zbiornika do komory silnika. Skończyło się niestety na wymianie pompy na regenerowaną ( żałuję że nie uprzedziłem mechanika że jak tak będzie to żeby wstawić od AFN);
5) ponowna wymiana oleju znowu na Valvoline 10w40 i filtrów, doszła również wymiana alternatora na regenerowany ( swoją drogą znam fajną firmę w warszawie gdzie za 250zł i stary alternetor miałem zregenerowany alternator wyglądający jak nówka );
6) w tym tygodniu na audi wpadły nowe 16" bo stwierdziłem że stare 15" są obskurne i trzeba coś z tym zrobić
Zdjęcie jakością nie zabija ale telefon na lepsze nie pozwala
Trochę od ostatniego postu się działo, wymienię tylko to co pamiętam :P :
1) za wyciek oleju była odpowiedzialna plastikowa Odma która została wymieniona przy wymianie oleju i filtrów, zalana została Valvoline Maxlife 10w40, wtedy też został wymieniony kompletny rozrząd wybór padł na komplet INA, zostały wymienione wszystkie poduszki pod silnikiem;
2) na wiosnę przyszła pora na wymianę całych hamulców, wybrałem tarcze TRW a klocki DELPHI;
3) przed samym latem na warsztat poszła klima bo nie działała, miałem nadzieję że samo nabicie wystarczy niestety sprężarka była do regeneracji;
4) z zapowietrzaniem bawiłem się prawie pół roku od przewodów paliwowych przy filtrze, wymiana filtra paliwa na nowszy typ z zaworami w środku, przez przewody paliwowe od zbiornika do komory silnika. Skończyło się niestety na wymianie pompy na regenerowaną ( żałuję że nie uprzedziłem mechanika że jak tak będzie to żeby wstawić od AFN);
5) ponowna wymiana oleju znowu na Valvoline 10w40 i filtrów, doszła również wymiana alternatora na regenerowany ( swoją drogą znam fajną firmę w warszawie gdzie za 250zł i stary alternetor miałem zregenerowany alternator wyglądający jak nówka );
6) w tym tygodniu na audi wpadły nowe 16" bo stwierdziłem że stare 15" są obskurne i trzeba coś z tym zrobić
Zdjęcie jakością nie zabija ale telefon na lepsze nie pozwala
Było:
Ibiza II 1.4 benz, Ford Mondeo Mk1 1.8 TD, Skoda Felicia 1.3 benz, Polonez Caro 1.6 benz + gaz
Jest:
Audi A6 C4 1.9 Tdi 90km
Ibiza II 1.4 benz, Ford Mondeo Mk1 1.8 TD, Skoda Felicia 1.3 benz, Polonez Caro 1.6 benz + gaz
Jest:
Audi A6 C4 1.9 Tdi 90km
- Motostacja
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga