Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ACK 2.8 193 KM] problem palenia z rana

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
kamilo021
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 11 lut 2013, 10:57
Lokalizacja: Lubartów

[ACK 2.8 193 KM] problem palenia z rana

Post autor: kamilo021 » 31 gru 2013, 12:09

Witam, mam problem z odpalaniem z rana muszę długo kręcić zeby załapał 2-3 sekundy a co drugi start jest nie równy tak jakby na raty( wrażenie jak by sie zalewał przy odpalaniu) dodam ze silnik szarpie (drży) na wolnych obrotach, z tego powodu wymieniłem świece NGK Platynowe i przewody zapłonowe BREMI, po wymianie zero poprawy ;/

długas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 346
Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: długas » 31 gru 2013, 12:34

Może któraś z cewek do wymiany.
Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl

Awatar użytkownika
kamilo021
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 11 lut 2013, 10:57
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: kamilo021 » 31 gru 2013, 12:38

tutaj jest chyba jedna połączona a i sprawdzałem w nocy polewając wodą to nie widać żeby przebicie miała

długas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 346
Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: długas » 31 gru 2013, 14:49

Acha,myślałem że masz 6 cewek.To że nie ma przebicia to nie znaczy że nie padła.Dobrze by było żebyś miał kogoś z kim na chwilę podmienisz cewkę to ją na 100% wykluczysz.Może czujnik położenia wału albo temperatury silnika.Jak się rozgrzeje to jest tak samo czy lepiej chodzi?
Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl

Awatar użytkownika
kamilo021
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 11 lut 2013, 10:57
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: kamilo021 » 31 gru 2013, 15:36

jesli chodzi o palenie to następne nawet na zimnym silniku sekundę po tym pierwszym (złym) pali normalnie na dotyk, a jesli o drgania silnika to czy zimny czy ciepły drży tak samo ;/

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 31 gru 2013, 17:36

kamilo021, vag był podłączany w celu sprawdzenia ewentualnych błędów ??

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 31 gru 2013, 18:09

Co do drgania to na 99% cewka. Standardowy problem V6stek z tego okresu. Jest też niemiła informacja, że zamienniki są o kant pośladka rozbić i w grę wchodzi tylko nowa z ASO. Koszt chyba 1600 zł o ile się nie mylę. Co do złego palenia to może być czujnik temperatury wody. Masz zrobioną odpalarkę?

Awatar użytkownika
kamilo021
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 11 lut 2013, 10:57
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: kamilo021 » 01 sty 2014, 11:21

jeśli chodzi o VAGa to jest błąd sondy lambdy nic pozatym wiec jesli jest uszkodzony którys z czujników może byc tak ze Vag nie bedzie tego pokazywał?

-=Rafal=- (Masz zrobioną odpalarkę?) ??

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 01 sty 2014, 12:54

kamilo021 pisze:jeśli chodzi o VAGa to jest błąd sondy lambdy nic pozatym
Lpg jest ??
kamilo021 pisze:jest uszkodzony którys z czujników może byc tak ze Vag nie bedzie tego pokazywał?
Oczywiście że vag może nie wykazywać błędu a np czujnik temp będzie miał złe wskazania lub przepływka i już mogą być problemy.
Dlatego w diagnostyce pomocne jest zrobienie logów.

długas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 346
Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: długas » 01 sty 2014, 17:35

-=Rafal=- pisze:Co do drgania to na 99% cewka. Standardowy problem V6stek z tego okresu. Jest też niemiła informacja, że zamienniki są o kant pośladka rozbić i w grę wchodzi tylko nowa z ASO. Koszt chyba 1600 zł o ile się nie mylę
-=Rafal=-, ale mam nadzieję że podałeś koledze koszt 6-ciu a nie jednej <lol> Ja sam mam cewki beru(świece zresztą też)i puki co(prawie dwa lata) nie narzekam(świece oczywiście już drugi komplet) <okok>
Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl

patrykowski3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 03 sty 2012, 21:27
Lokalizacja: jelenia góra

Post autor: patrykowski3 » 01 sty 2014, 22:26

wtam,u mnie silnik drgał okazało się ,że jedna kostka na wtrysku nie łączy,po wyczyszczeniu chodzi równo.

Awatar użytkownika
kamilo021
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 11 lut 2013, 10:57
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: kamilo021 » 02 sty 2014, 16:01

tak LPG instalowane było 6 mies temu choć problem z paleniem był od kiedy go kupiłem a drgania pojawiły sie jakies 2 meś temu

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 02 sty 2014, 17:38

kamilo021 pisze:-=Rafal=- (Masz zrobioną odpalarkę?)
Miałem taki motor i poprzedni właściciel miał z tym problem i odpalarka była już zamontowana.
długas pisze:-=Rafal=-, ale mam nadzieję że podałeś koledze koszt 6-ciu a nie jednej
Niee to jest koszt jednej, ale w ACK jest tylko jedna :) Nie ma fajkocewek jak w nowszych motorach, jest tylko jedna wspólna na górze z przodu motoru :)
kamilo021, powiem Ci tak. Jeśli chodzi o kłopoty z odpalaniem, jeśli nie wykazuje żadnego błędu czujnika położenia wału, to sprawdziłbym wartości mierzone temperatury silnika, błędu być nie musi, a może pokazywać błędne wartości. Jeśli będzie uwalony, to nie polecam kupna oryginały z ASO tylko chiński zamiennik. Ze swojego doświadczenia wiem, chociaż nie wiem czy to spowodowane, że 90% oryginalnych czujników pada po 2 tygodniach użytkowania. A za to chińskie zamienniki latają pięknie. Nie wiem czym to spowodowane, ale taka przykra prawda <luzik>
Jeśli czujnik będzie w porządku, to nie pozostaje Ci nic innego tylko montaż odpalarki w warsztacie.
A co do tych drgań. Miałem to samo u mnie. Wleciało czyszczenie przepustnicy, nowe przewody, świece. Dalej to samo. Mnie wyleczyła cena nowej cewki w ASO i już mi to tak nie przeszkadzało. Pomimo tego że cewka nie miała żadnych przebić ani nic z tych rzeczy, to silnik nie pracował idealnie i tylko człowiek pedantyczny (jak ja) mógł się do tego przyczepić, dlatego z czasem dałem sobie spokój :)
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
kamilo021
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 11 lut 2013, 10:57
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: kamilo021 » 02 sty 2014, 19:43

ale co to jest ta odpalarka??? w sobote zrobie podmianke cewek, moj brat ma Passata 2.8 on nie ma tego problemu wiec jego cewka jest sprawna

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 02 sty 2014, 19:56

kamilo021 pisze:ale co to jest ta odpalarka???
Może chodzi o bypass immobilizera, czyli urządzenie które podłączone do złącza diagnostycznego włącza/wyłącza immo <mysli>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga