John, dzieki za zrozumienie mojego (specyficznego może) poczucia humoru :mrgreen:
Teraz powaznie: wg tego co wiem to Hella stosuje do A6 C5 zunifikowaną szybę do lamp z ksenonem i do zwykłych. To samo zresztą dotyczy obudowy. Na szybie są obydwa oznaczenia, ale pozostałe elementy lampy (wnętrzności) decydują o tym która to jest wersja.
Inny na pewno jest odbłyśnik za soczewką bo ma inne mocowanie żarówki/palnika. Powinien byc też inny jego kształt, w sensie krzywizny, bo punkt umieszczenia żródła światła w żarówce H7 jest inny (punktowy, tam gdzie spirala żarnika) niż w D2S (łuk na całej długości palnika). Doswiadczalnie tych krzywizn nie sprawdzałem, a na razie lampy jeżdżą zmontowane więc rozbierał w tym celu nie będę
Nie porównywałem też soczewek do ksenony z nieksenonem, ale z powodów, które podałem powyżej też mogą się różnić.
Jezeli tak jest (z krzywiznami luster, soczewkami), to nie zniwelujesz tego żadnym reduktorem :!: Zawsze wyjdzie inaczej niż ksenon ori.
Nie wiem w jakim jesteś wieku ale ja już jestem niestety w takim, że pamiętam zakładanie takich reduktorów do PF 125p czy malucha aby dało się zamontować żarówki halogenowe H4 zamiast zwykłych do zwykłych odbłyśników. Waliło nieźle, głównie po oczach.
Przecież nie powiesz, że te reduktory to produkt HELLI :?:
Chińszczyzna jak byk :!:
Zdecydowałem się zabrać głos aby z Tobą polemizować po tym jak kilka miesięcy temu komuś pisałem, że nie założy D2S do mocowania H7, chyba, że wklei palniki na silikon (myślałem, że to dowcipnie okresliłem). A ten ktoś odpisał mi, że właśnie ma wklejone na silikon i nawet super udało mu się ustawić palniki :!: (i tu już chyba dowcipnie nie było :shock: )
John, nie neguję, że lampy ksenonowe innych marek świecą lepiej (nie mam doświadczeń), jak dla mnie w chwili obecnej moje świecą na tyle dobrze, że mógłbym obejść się bez drogowych a zupełnie nie wiem, po co mam halogeny przeciwmgielne (no może po to aby we mgle inni mnie lepiej zauwazali, bo włączenie ich nie poprawia widoczności (jak to jest w nieksenonach, chodzi o widocznośc "na boki".
[ Dodano: 2009-10-26, 12:45 ]
Masta pisze:Sorki że się wcinam w temat o C5, ale w mojej C6 światła też nie robią szału nie wiem czy to mi sie tak tylko wydaje, czy inni też tak mają ?
Jeżeli masz lampy halogenowe i soczewkę to niestety jest to urok całęj rodziny VAG. Gdy swego czasu kupiłem Passata B5 FL, auto miało 2 lata, w dobrym stanie, lampy ori hella (H7/H7) to jadąc wieczorem pierwszy raz wysiadłem z auta i sprawdzałem, bo myslałem, że jadę na postojówkach :evil:
Nie pomogła zmiana żarówek na np. Philips BV, myslę, że to przez soczewki (miałem porównanie z poprzednio używaną Octavią, gdzie Philips BV załatwiały oswietlenie jak dla mnie wystarczająco dobre).
Dlatego przy zakupie A6 szukałem auta z ksenonami