Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
antonio_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 30 wrz 2009, 14:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: antonio_ » 29 gru 2013, 15:27

koledzy auto jest nie moje ale spędza mi sen z powiek bo jeździłem nim przez 3 dni i jestem zachwycony jazdą

poszperałem po necie i znalazłem info, że wtryski z wartościami na minusie leja i nie nadają się do regeneracji ale może te z wartościami na plusie trzeba by wyprać ultradźwiękami i ponownie złożyć i będą miały cacy wartości


http://pracowniamielewczyk.pl/common-rail-bosch/

oraz znalazłem filmik


slonkoa1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 15 maja 2012, 22:49
Lokalizacja: belgia

Post autor: slonkoa1 » 31 gru 2013, 08:57

ja dalem autkko do centrum bosch w piaskach u Wolisnkiego.
koszt wyjecia ,sprawdzenia,kodowania i ponownego wlozenia 400zl.
wtryski mam do wymiany pizoelektryczne *przebieg 310k*
Nowe bosch 1400 zl na zamowienie za szt
Regenerowane 825zl za szt przy zdaniu starych.
Audi A6 S-Line 2,7 tdi quattro
Przyciemniane szyby
Oswietlenie led wewnatrz
Zmieniarka mp3
Alufelgi '18 model Audi R8
Chip tuning ABT z 163km na 193km

NastyMosquito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
Imię: Nie pamiętam
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: NastyMosquito » 31 gru 2013, 11:14

slonkoa1,
To już jest technologia regenerowania piezoelektrycznych Boscha...?Nie dalej niż miesiąc temu rozmawiałem z Bosch Gryfino i miły pan stwierdził,iż jeszcze do nas nie doszło.....Poza tym w Gryfinie zaśpiewali mi 900 sprawdzenie wtrysków z wyjęciem i włożeniem w/w..Skąd biorą się takie różnice w cenach w "tych samych"serwisach...?Jakiś żart... :[

slonkoa1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 15 maja 2012, 22:49
Lokalizacja: belgia

Post autor: slonkoa1 » 31 gru 2013, 16:59

kolego rozmawialem z wolinskim i powiedzial mi ze to sa servicy boscha ale kazdy to inny jakby osobny. dzialaja niezaleznie. dzis odebralem auto, za zdemontowanie i zalozenie plus uszczelki 200 zl i kodowanie 100 bo aby mogli zakodowac 2 szt. wyciag dostalem caly z logow itp, parametry 45, 43, 40.9, 19.5, 20.9, 40.6
i tak w serwisie w rzeszowie wymiana wtryskow wiaze sie z zostawieniem na tydzien czasu auta bo niby musza czyscic wszystko caly uklad i silnik, hehe
wiec pozostalem przy wolinskim i wtryski beda na piatek,\
serwis mowi ze nie regeneruja bo nie maja jeszcze maszyn od producenta do robienia tego natomiast sam producent ma mozliwosc regeneracji tych wtryskow tak mi powiedzieli. stare zdajesz i masz za 890 zl brutto wtryski za szt.
wymiana 6 szt plus robocizna uszczelki i filtr paliwa to koszt 5900 zl
Audi A6 S-Line 2,7 tdi quattro
Przyciemniane szyby
Oswietlenie led wewnatrz
Zmieniarka mp3
Alufelgi '18 model Audi R8
Chip tuning ABT z 163km na 193km

jek11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 14 kwie 2013, 19:14
Lokalizacja: kujawy

Post autor: jek11 » 07 sty 2014, 00:05

Kolego @Pablo200
Możesz mi odczytać jakie mam wtryski
VIN WAUZZZ4F15N040353

Dzięki

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 07 sty 2014, 06:36

jek11 pisze:Kolego @Pablo200
Możesz mi odczytać jakie mam wtryski
VIN WAUZZZ4F15N040353

Dzięki
Fabrycznie kolego miałeś pewnie z końcówką S lub Q

Jeśli ktoś już je wymieniał to możesz mieć z końcówkami wymienionymi powyżej lub AB lub AH lub BD.

Obecnie nowe pasujące to BD

jek11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 14 kwie 2013, 19:14
Lokalizacja: kujawy

Post autor: jek11 » 07 sty 2014, 15:13

nikos pisze:
jek11 pisze:Kolego @Pablo200
Możesz mi odczytać jakie mam wtryski
VIN WAUZZZ4F15N040353

Dzięki
Fabrycznie kolego miałeś pewnie z końcówką S lub Q

Jeśli ktoś już je wymieniał to możesz mieć z końcówkami wymienionymi powyżej lub AB lub AH lub BD.

Obecnie nowe pasujące to BD
Czyli jak dam BD to nie muszę nic kodować?

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 07 sty 2014, 15:38

kazde nowe wtryski nalezy zakodowac <okok>

jek11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 14 kwie 2013, 19:14
Lokalizacja: kujawy

Post autor: jek11 » 07 sty 2014, 15:50

tomcio77 pisze:kazde nowe wtryski nalezy zakodowac <okok>

A VCDS sobie poradzę? A jak tak to jak <mysli>

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 07 sty 2014, 19:50

jek11 pisze:tomcio77 napisał/a:
kazde nowe wtryski nalezy zakodowac <okok>



A VCDS sobie poradzę? A jak tak to jak <mysli>
a6c6-wpisanie-nowych-wymieninonych-wtry ... dca80f0e9b

jek11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 14 kwie 2013, 19:14
Lokalizacja: kujawy

Post autor: jek11 » 07 sty 2014, 23:41

camelllcamelll pisze:
jek11 pisze:tomcio77 napisał/a:
kazde nowe wtryski nalezy zakodowac <okok>



A VCDS sobie poradzę? A jak tak to jak <mysli>
a6c6-wpisanie-nowych-wymieninonych-wtry ... dca80f0e9b

Dzięki camelllcamelll <okok>

[ Dodano: 2014-01-08, 19:32 ]
No więc sprawdziłem dziś swoje wtryski i normalnie czarno to widzę <zalamka>

1 wtrysk (72) -50,0 ms / -22,0 ms / -18.0 ms
2 wtrysk (73) -62,0 ms / -26,0 ms / -18,0 ms
3 wtrysk (74) -28,0 ms / -2,0 ms / -8,0 ms
4 wtrysk (75) 6,0 ms / 22,0 ms / 8,0 ms
5 wtrysk (76) -24,0 ms / -8,0 ms / -8,0 ms
6 wtrysk (77) -36,0 ms / -14,0 ms / -12,0 ms

Prosiłbym kogoś znającego temat o opinię moich wtychów.
Dzięki :)


Oczywiście na rozgrzanym z tym że czy temp. 50 czy 90 stopni to wyniki takie same.

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: krysti » 08 sty 2014, 22:42

jek11 pisze:
camelllcamelll pisze:
jek11 pisze:tomcio77 napisał/a:
kazde nowe wtryski nalezy zakodowac <okok>



A VCDS sobie poradzę? A jak tak to jak <mysli>
a6c6-wpisanie-nowych-wymieninonych-wtry ... dca80f0e9b

Dzięki camelllcamelll <okok>

[ Dodano: 2014-01-08, 19:32 ]
No więc sprawdziłem dziś swoje wtryski i normalnie czarno to widzę <zalamka>

1 wtrysk (72) -50,0 ms / -22,0 ms / -18.0 ms
2 wtrysk (73) -62,0 ms / -26,0 ms / -18,0 ms
3 wtrysk (74) -28,0 ms / -2,0 ms / -8,0 ms
4 wtrysk (75) 6,0 ms / 22,0 ms / 8,0 ms
5 wtrysk (76) -24,0 ms / -8,0 ms / -8,0 ms
6 wtrysk (77) -36,0 ms / -14,0 ms / -12,0 ms

Prosiłbym kogoś znającego temat o opinię moich wtychów.
Dzięki :)


Oczywiście na rozgrzanym z tym że czy temp. 50 czy 90 stopni to wyniki takie same.
Wtryski na stół, ale raczej wszystkie do wymiany.
Ile auto ma nalatane ??
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)

Przemek 3.0tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 26 gru 2013, 12:06
Lokalizacja: Torun

Post autor: Przemek 3.0tdi » 08 sty 2014, 23:01

Ciekawe w jakim stanie jest Pompa? ale wtrychy eleganckie <rotfl>

jek11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 14 kwie 2013, 19:14
Lokalizacja: kujawy

Post autor: jek11 » 08 sty 2014, 23:13

Przemek 3.0tdi pisze:Ciekawe w jakim stanie jest Pompa? ale wtrychy eleganckie <rotfl>

To "eleganckie" to chyba aluzja co?
A nalatane ma 122 tys. oczywiście na budziku a ile faktycznie to Pan Bóg wie. :shock:
Dziwny jest ten czwarty. Chyba stoi bo wszystkie wartości plusowe.
Kopcić nie kopci. Tylko jak zimny to para z rury. Ale to chyba normalne. Zacina sie tylko przy odpalaniu na gorącym tak jak u prawie większości <wysmiewacz>

Przemek 3.0tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 26 gru 2013, 12:06
Lokalizacja: Torun

Post autor: Przemek 3.0tdi » 09 sty 2014, 08:36

jek11 pisze:To "eleganckie" to chyba aluzja co?
A nalatane ma 122 tys. oczywiście na budziku a ile faktycznie to Pan Bóg wie.
Dziwny jest ten czwarty. Chyba stoi bo wszystkie wartości plusowe.
Kopcić nie kopci. Tylko jak zimny to para z rury. Ale to chyba normalne. Zacina sie tylko przy odpalaniu na gorącym tak jak u prawie większości
he he pewka ze aluzja :) zacinanie to lejace wtrychy, u mnie po wymianie znikneło raz na zawsze :) co do dymienia to ono wystepuje czesto po lekkiej przegonce po okolo 2-5min na postaoju, śmierdzi okropnie szczypie w oczy i takie tam :)

według mnie szkoda kasy na spr tylko od razu do kibla i za nowymi sie rozglądnij i spr pompe wysokiego cisnienia, żebyś na wtryski 6000zł nie wydał i znów za 5 tys km wtryski poleca do kibla :)

Wszystko juz przerabiałem sztukowanie nic nie da kupujesz komplecik


Moje przeżyły 280tys km wiec mysle ze jak na pierwsze to wynik zajebiaszczy

Co do twojego przebiegu nie bede komentował chyba ze na opale jezdzisz hehehe

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga