Mam problem z poszarpywaniem na LPG w przedziale 1200-1600 RPM ale tylko przy dużym obciążeniu. Silnik na benzynie pracuje jak najbardziej poprawnie. Korekty długie po wykasowaniu i przejechaniu 50 km: 2% na jałowym a pod obciążeniem -2.5%. Wymienione zostało: kable, świece irydowe denso z cienką iglicą, cewka. Nowe wtryski hana 2001 zielone, nowe filtry FL oraz FC, wymieniony regulator ciśnienia paliwa, przepływka, czujnik temp. płynu chłodzącego.
Graty LPG:
sterownik: Stag 300-6 ISA2
wtryski: HANA 2001 zielone
reduktor: KME GOLD
Objawy są takie: przy strojeniu LPG używam vaga. Podczas poszarpywania korekty krótkie mieszą się w +/- 5 % a szarpie i wyraźnie słyszę jak strzela (chyba w kolektor) ale objaw występuje tylko przy dużym obciążeniu silnika (długie czasy wtrysku). Gdy wyłączę cyl od 1-3 objaw ustępuje i kultura jazdy wraca do porządku dziennego. Może ma ktoś pojęcie co z tym fantem począć???? Już nie wiem gdzie szukać
 Mam zamiar jeszcze wysłać sterownik lpg do AC na przegląd, może w nim jest coś nie tak. Ale to już ostateczność.
 Mam zamiar jeszcze wysłać sterownik lpg do AC na przegląd, może w nim jest coś nie tak. Ale to już ostateczność.Mile widziana pomoc bo zaczyna mi włosów na głowie brakować

 
							







 przeglądnąłem całą instalacje elektryczną LPG z schematem. Wszystko się zgadza i wtryski są sparowane poprawnie (1-1, 2-2, 3-3, itp). Stwierdzając, że jest ok na rozgrzanym aucie odpiąłem wtryski PB i uruchomiłem awaryjnie na LPG. Okazało się, że rozjazdy banków zniknęły a autko odzyskało wigor. Teza jest taka: leje oba paliwa w banku 1 a strzały w kolektor wynikają z za bogatej mieszanki jak stwierdził Zajcu. Po świętach wysyłam do AC sterownik na przegląd i mam nadzieje, że jak przyjedzie to będę miał w końcu sprawne autko.
 przeglądnąłem całą instalacje elektryczną LPG z schematem. Wszystko się zgadza i wtryski są sparowane poprawnie (1-1, 2-2, 3-3, itp). Stwierdzając, że jest ok na rozgrzanym aucie odpiąłem wtryski PB i uruchomiłem awaryjnie na LPG. Okazało się, że rozjazdy banków zniknęły a autko odzyskało wigor. Teza jest taka: leje oba paliwa w banku 1 a strzały w kolektor wynikają z za bogatej mieszanki jak stwierdził Zajcu. Po świętach wysyłam do AC sterownik na przegląd i mam nadzieje, że jak przyjedzie to będę miał w końcu sprawne autko. 



 
 
