długa historia
ukręcony wałek rozrządu (dwie krzywki od ssących)taki kupiłem i jeździłem nim 10tyś km troszkę słaby był po podłączeniu pod komputer wyskoczył błąd czujnika halla (stał w miejscu)
Więc wymieniona głowica i problem się zaczoł
po przejechaniu 5km 2-3tyś obr turbina i kolektor czerwone, po przejechaniu parunastu km obruciło panewkę na wale i turbina złom puściła olej od temperatury
Zmieniłem silnik i turbinę i nadal się turbo i kolektor robi się czerwone

- tłumik odkręcony(nie zapchany)
- brak katalizatora
- DV nowy
- turbo ładuje 0,6bar po zdjęciu węża z WG 1,5bar
- po zdjęciu wtyczki z N75 ładuje normalnie 0,6bar i dziwi mnie to bo u znajomego po odpięciu nie ładuje
- WG rozkręcone na max. turbo nie ładuje prawie wcale do 0,1bar.
- podmienione cewki, przepływomierz, moduł zapłonowy
- pod komputerem zero błędów
- po odkręceniu świec są obkopcone (świece nowe)
- ciśnienie paliwa 3,5-4bar
dwóch mechaników nie może sobie poradzić

gdzie jeszcze szukać?