kolego zauważ że tutaj jest mowa o silnikach 2.4 v6 a ty masz 1.8t i tam jest inaczej.zibu pisze:nieprawda wszycy. !
Ja jestem po wymianie pompy wody a termostat jest na pompie wody i to jest 3 godz pracy przez dobrego mechanika. Nie trzeba sciagac przodu.
pan kazio z garazu chcial 400 funtow za to, zaplacilem 100 funtow = 30 funtow za 3 godziny pracy dobrego mechanika
-wyciagninj alternator
-wyciagnij wiatrak ze sprzeglem wisko (najgorsze co moze byc i trzeba sprzeglo umiec rozkrecic )
-wyciagnij pompe wody i juz wszystko
-potem odwrotna kolejnosc
dobry mechanik to potrafi tak ja u mnie, to nieprawda ze trzeba sciagac wszystko ( w serwisowce pisze ze to jest zalecane) ale nie nie konieczne zobaczcie w auto data a w serwisie 470 zl to jest normalna cena ok 100 za godz pracy plus 70 zl termostat
pozdrowienia przepraszam ale nie moge pisac polskich liter
[ALL C4 V6] Wymiana termostatu
można to zrobić w 3 min.......karton po butach i zasłonić pół chłodnicy od przodu, wiem że to pół środek ale też wymieniałem rozrząd 10 tyś km i trochę mi żal znowu to wymieniać....
u mnie zasłonięcie chłodnicy pomogło silnik ładnie się nagrzewa, silnik się nie męczy i stoi na 90C wcześniej tylko wpadłem na trasę to spadała do 70C....zrobi się cieplej to karton się wywali, chęci będą inne to się wymieni termostat
u mnie zasłonięcie chłodnicy pomogło silnik ładnie się nagrzewa, silnik się nie męczy i stoi na 90C wcześniej tylko wpadłem na trasę to spadała do 70C....zrobi się cieplej to karton się wywali, chęci będą inne to się wymieni termostat
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 30 sie 2008, 23:08
- Lokalizacja: skierniewice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 43
- Rejestracja: 15 paź 2008, 21:10
- Imię: Józef
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: BARYCZKA
potwierdzam da się sam robiłem sposobem z forum VW http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40586
autor tematu z forum VW pisze
cyt"Witam. Chciałbym opisać wymianę termostatu w silniku V6 2.8 ACK bez zdejmowania rozrządu i wentylatorów z pasem przednim na pacjencie audi A6 C4 ale również w VW Passat 3B B5 ( mozliwe że wszystkie typy silnika też da się tą metodą - 2.8 30V V6 )
w AUDI 100 C4 z silnikiem 2.8 mozliwa jest taka wimiana poniewaz jest duuuzo wiecej miejsca niz w A6 C5 2.8 30V(w C5 wydaje mi sie to niemozliwa taka wymiana ale nie probowalem)
cyt"Witam. Chciałbym opisać wymianę termostatu w silniku V6 2.8 ACK bez zdejmowania rozrządu i wentylatorów z pasem przednim na pacjencie audi A6 C4 ale również w VW Passat 3B B5 ( mozliwe że wszystkie typy silnika też da się tą metodą - 2.8 30V V6 )
w AUDI 100 C4 z silnikiem 2.8 mozliwa jest taka wimiana poniewaz jest duuuzo wiecej miejsca niz w A6 C5 2.8 30V(w C5 wydaje mi sie to niemozliwa taka wymiana ale nie probowalem)
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
- mastacrx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 498
- Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
- Imię: Maciek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia
[100 C4 2.8 AAH Avant QUATTRO] Termostat, czujnik?
Witam, jestem świeżo po wymianie termostatu i płynu chłodniczego. Po jakim czasie na trasie silnik powinien osiągnąć 90C? po 15 km trasy mam 80C, a w mieście doszła do 95C. przy wymianie termostat normalnie otwiera duży obieg, wentylatory się załączają. Generalnie nic się nie zmieniło po wymianie termostatu, na trasie nie dogrzany w mieście temp dochodzi do 95, 100C Czy to może jakiś czujnik? Podpiąłem się do Vag'a czy pierwsza pozycja pokazuje temp płynu chłodniczego? Uczę się dopiero obsługi tego sprzętu
Jeśli tak to na Vagu pokazuje 90C, a na wskaźniku w kabinie 75C
Termostat firmy Vernet
Jeśli tak to na Vagu pokazuje 90C, a na wskaźniku w kabinie 75C
Termostat firmy Vernet
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 25 lis 2009, 17:00
- Imię: Mieczysław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
U mnie się przy 5 st. C otoczenia nagrzewa się ok. 4km do 90st.C. I tak trzyma przy -27 st.C i +35st. C :mrgreen: .
Ja bym proponował sprawdzić jeszcze na klimie pod kodem 51 temperaturę płynu. Ciekawe co tam pokaże...
Ps. Poczytaj tematy w tym dziale bo jeden kolega miał zapchaną chłodnice szlamem oraz czujnik i też wszystko wariowało.
Ja bym proponował sprawdzić jeszcze na klimie pod kodem 51 temperaturę płynu. Ciekawe co tam pokaże...
Ps. Poczytaj tematy w tym dziale bo jeden kolega miał zapchaną chłodnice szlamem oraz czujnik i też wszystko wariowało.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2009, 19:27 przez mietek69, łącznie zmieniany 1 raz.
The best Audi A6 discussion forum. Invite! A6Klub.PL
- mastacrx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 498
- Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
- Imię: Maciek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia
przed chwilą sprawdziłem ponownie temp na vagu i na vaginie pokazuje 107 C, a wskaźnik 92 więc ja już nie wiem co to może być, termostat puszcza obieg, wiatraki się załączają kody pomiarowe kończą się na moim sprzęcie na 19 więc 51 odpada, w innych parametrach nie mogę znaleźć temperatury
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .
Zapraszam na forum Audi A7 .
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga