kolego zauważ że tutaj jest mowa o silnikach 2.4 v6 a ty masz 1.8t i tam jest inaczej.zibu pisze:nieprawda wszycy.!
Ja jestem po wymianie pompy wody a termostat jest na pompie wody i to jest 3 godz pracy przez dobrego mechanika. Nie trzeba sciagac przodu.
pan kazio z garazu chcial 400 funtow za to, zaplacilem 100 funtow = 30 funtow za 3 godziny pracy dobrego mechanika
-wyciagninj alternator
-wyciagnij wiatrak ze sprzeglem wisko (najgorsze co moze byc i trzeba sprzeglo umiec rozkrecic )
-wyciagnij pompe wody i juz wszystko
-potem odwrotna kolejnosc
dobry mechanik to potrafi tak ja u mnie, to nieprawda ze trzeba sciagac wszystko ( w serwisowce pisze ze to jest zalecane) ale nie nie konieczne zobaczcie w auto data a w serwisie 470 zl to jest normalna cena ok 100 za godz pracy plus 70 zl termostat
pozdrowienia przepraszam ale nie moge pisac polskich liter
[ALL C4 V6] Wymiana termostatu
można to zrobić w 3 min.......karton po butach i zasłonić pół chłodnicy od przodu, wiem że to pół środek ale też wymieniałem rozrząd 10 tyś km i trochę mi żal znowu to wymieniać....
u mnie zasłonięcie chłodnicy pomogło silnik ładnie się nagrzewa, silnik się nie męczy i stoi na 90C wcześniej tylko wpadłem na trasę to spadała do 70C....zrobi się cieplej to karton się wywali, chęci będą inne to się wymieni termostat
u mnie zasłonięcie chłodnicy pomogło silnik ładnie się nagrzewa, silnik się nie męczy i stoi na 90C wcześniej tylko wpadłem na trasę to spadała do 70C....zrobi się cieplej to karton się wywali, chęci będą inne to się wymieni termostat
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 30 sie 2008, 23:08
- Lokalizacja: skierniewice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 43
- Rejestracja: 15 paź 2008, 21:10
- Imię: Józef
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: BARYCZKA
potwierdzam da się sam robiłem sposobem z forum VW http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40586
autor tematu z forum VW pisze
cyt"Witam. Chciałbym opisać wymianę termostatu w silniku V6 2.8 ACK bez zdejmowania rozrządu i wentylatorów z pasem przednim na pacjencie audi A6 C4 ale również w VW Passat 3B B5 ( mozliwe że wszystkie typy silnika też da się tą metodą - 2.8 30V V6 )
w AUDI 100 C4 z silnikiem 2.8 mozliwa jest taka wimiana poniewaz jest duuuzo wiecej miejsca niz w A6 C5 2.8 30V(w C5 wydaje mi sie to niemozliwa taka wymiana ale nie probowalem)
cyt"Witam. Chciałbym opisać wymianę termostatu w silniku V6 2.8 ACK bez zdejmowania rozrządu i wentylatorów z pasem przednim na pacjencie audi A6 C4 ale również w VW Passat 3B B5 ( mozliwe że wszystkie typy silnika też da się tą metodą - 2.8 30V V6 )
w AUDI 100 C4 z silnikiem 2.8 mozliwa jest taka wimiana poniewaz jest duuuzo wiecej miejsca niz w A6 C5 2.8 30V(w C5 wydaje mi sie to niemozliwa taka wymiana ale nie probowalem)
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
- mastacrx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 498
- Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
- Imię: Maciek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia
[100 C4 2.8 AAH Avant QUATTRO] Termostat, czujnik?
Witam, jestem świeżo po wymianie termostatu i płynu chłodniczego. Po jakim czasie na trasie silnik powinien osiągnąć 90C? po 15 km trasy mam 80C, a w mieście doszła do 95C. przy wymianie termostat normalnie otwiera duży obieg, wentylatory się załączają. Generalnie nic się nie zmieniło po wymianie termostatu, na trasie nie dogrzany w mieście temp dochodzi do 95, 100C
Czy to może jakiś czujnik? Podpiąłem się do Vag'a czy pierwsza pozycja pokazuje temp płynu chłodniczego? Uczę się dopiero obsługi tego sprzętu
![Obrazek]()
Jeśli tak to na Vagu pokazuje 90C, a na wskaźniku w kabinie 75C
Termostat firmy Vernet

Jeśli tak to na Vagu pokazuje 90C, a na wskaźniku w kabinie 75C
Termostat firmy Vernet
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 25 lis 2009, 17:00
- Imię: Mieczysław
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
U mnie się przy 5 st. C otoczenia nagrzewa się ok. 4km do 90st.C. I tak trzyma przy -27 st.C i +35st. C :mrgreen: .
Ja bym proponował sprawdzić jeszcze na klimie pod kodem 51 temperaturę płynu. Ciekawe co tam pokaże...
Ps. Poczytaj tematy w tym dziale bo jeden kolega miał zapchaną chłodnice szlamem oraz czujnik i też wszystko wariowało.
Ja bym proponował sprawdzić jeszcze na klimie pod kodem 51 temperaturę płynu. Ciekawe co tam pokaże...
Ps. Poczytaj tematy w tym dziale bo jeden kolega miał zapchaną chłodnice szlamem oraz czujnik i też wszystko wariowało.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2009, 19:27 przez mietek69, łącznie zmieniany 1 raz.
The best Audi A6 discussion forum. Invite! A6Klub.PL



- mastacrx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 498
- Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
- Imię: Maciek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia
przed chwilą sprawdziłem ponownie temp na vagu i na vaginie pokazuje 107 C, a wskaźnik 92 więc ja już nie wiem co to może być, termostat puszcza obieg, wiatraki się załączają
kody pomiarowe kończą się na moim sprzęcie na 19 więc 51 odpada, w innych parametrach nie mogę znaleźć temperatury

Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .
Zapraszam na forum Audi A7 .