Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 TDI] 2,7 TDI BPP manual w Q ile udźwignie...

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
marcin4x4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 19 paź 2013, 15:08
Lokalizacja: Pomorskie

[A6 C6 TDI] 2,7 TDI BPP manual w Q ile udźwignie...

Post autor: marcin4x4 » 19 paź 2013, 16:47

Witam

Posiadam silnik jak w temacie, szukam (to już moje 4 forum) i nikt mi nie chce pomóc. Powoli zaczynam dłubać i nie wiem zbytnio czego się spodziewać. Moje pytania:

- 2mas i skrzynia, bać się czy zapas spory ?
- na ile starczają fabryczne bebechy (wtryski, wydech, turbo, IC, etc) i który z nich jako pierwszy mnie ograniczy?
- przy jakich mocach należy się zacząć martwić o problem związany z temperaturą zaworów ?
- czy ktoś zna takie jednostki powyżej oklepanych 230km/460nm ?

Teoretycznie chciałbym uzyskać moc w okolicach 250km/500nm, na początku myślałem że te silniki mają spory potencjał ale z czasem zacząłem mieć obawy czy to wyda.

Dodatkowo poszukuje w rejonie trójmiasta dobre hamowni 4x4, dobra czyli z realnymi, nie gratisowymi cyferkami.

Z góry dzięki.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez marcin4x4, łącznie zmieniany 2 razy.

mysza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 267
Rejestracja: 03 lip 2008, 11:04
Lokalizacja: Lebork/Pomorskie

Post autor: mysza » 19 paź 2013, 22:45

kolego dzwon do tune-up i gadaj z robertem napewno cos wymyslicie ...robert jeden z lepszych na pomorzu <okok>

marcin4x4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 19 paź 2013, 15:08
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: marcin4x4 » 20 paź 2013, 10:03

Generalnie 90% rzeczy robimy samodzielnie we własnym gronie (4osoby) wychodzi dość tanio finansowo i lepiej niż nie jeden pro - firma - partacz.

u Roba hamujemy wózki, tutaj akurat będzie problem bo pomiar wolałbym robić bez rozłączania mostu a tam lipa z 4x4 ;/

szubaadam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 07 gru 2013, 21:12
Lokalizacja: Vechelde

Post autor: szubaadam » 07 gru 2013, 21:34

Witam
Marcin4x4 powiedz mi,bo widze ze masz taki sam silnik,masz juz cos dlubniete przy silniku?

69magda
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 20 gru 2013, 19:37
Imię: Magda
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: 69magda » 21 gru 2013, 22:47

na zdrowym silniku, na standardowych bebechach 230-240 max.
co wiecej ? turbo od 3.0 i wtedy do 280 chyba i 450 nm

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 22 gru 2013, 19:04

69magda, Turbo jest te same w 2.7 co i w 3.0, także moc się nie podniesie

szubaadam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 07 gru 2013, 21:12
Lokalizacja: Vechelde

Post autor: szubaadam » 23 gru 2013, 20:15

turbo jest inne niz w 3,o tdi, my mamy gtb1756vk a w 3.0tdi jest gtb22 jezeli sie myle prosze poprawcie mnie, a zeby wcisnac ja do naszego bpp to trzeba kolektory takrze wstawic od 3.0 a to sie wiaze z wyciagnieciem silnika bo podobno sie nie dojdzie do nich inaczej, chyba ze jest jakas dmuchawka od3.0 co podejdzie do bpp ???ew.hybryda ale boje sie troche tych wynalazkow,firma top-tune parts proponowal mi hybryde,slyszal ktos jakies opinie na ich temat??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe opony samochodowe
hamulce części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
części samochodowe motostacja