Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 TDI] 2,7 TDI BPP manual w Q ile udźwignie...

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
marcin4x4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 19 paź 2013, 15:08
Lokalizacja: Pomorskie

[A6 C6 TDI] 2,7 TDI BPP manual w Q ile udźwignie...

Post autor: marcin4x4 » 19 paź 2013, 16:47

Witam

Posiadam silnik jak w temacie, szukam (to już moje 4 forum) i nikt mi nie chce pomóc. Powoli zaczynam dłubać i nie wiem zbytnio czego się spodziewać. Moje pytania:

- 2mas i skrzynia, bać się czy zapas spory ?
- na ile starczają fabryczne bebechy (wtryski, wydech, turbo, IC, etc) i który z nich jako pierwszy mnie ograniczy?
- przy jakich mocach należy się zacząć martwić o problem związany z temperaturą zaworów ?
- czy ktoś zna takie jednostki powyżej oklepanych 230km/460nm ?

Teoretycznie chciałbym uzyskać moc w okolicach 250km/500nm, na początku myślałem że te silniki mają spory potencjał ale z czasem zacząłem mieć obawy czy to wyda.

Dodatkowo poszukuje w rejonie trójmiasta dobre hamowni 4x4, dobra czyli z realnymi, nie gratisowymi cyferkami.

Z góry dzięki.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez marcin4x4, łącznie zmieniany 2 razy.

mysza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 267
Rejestracja: 03 lip 2008, 11:04
Lokalizacja: Lebork/Pomorskie

Post autor: mysza » 19 paź 2013, 22:45

kolego dzwon do tune-up i gadaj z robertem napewno cos wymyslicie ...robert jeden z lepszych na pomorzu <okok>

marcin4x4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 19 paź 2013, 15:08
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: marcin4x4 » 20 paź 2013, 10:03

Generalnie 90% rzeczy robimy samodzielnie we własnym gronie (4osoby) wychodzi dość tanio finansowo i lepiej niż nie jeden pro - firma - partacz.

u Roba hamujemy wózki, tutaj akurat będzie problem bo pomiar wolałbym robić bez rozłączania mostu a tam lipa z 4x4 ;/

szubaadam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 07 gru 2013, 21:12
Lokalizacja: Vechelde

Post autor: szubaadam » 07 gru 2013, 21:34

Witam
Marcin4x4 powiedz mi,bo widze ze masz taki sam silnik,masz juz cos dlubniete przy silniku?

69magda
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 20 gru 2013, 19:37
Imię: Magda
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: 69magda » 21 gru 2013, 22:47

na zdrowym silniku, na standardowych bebechach 230-240 max.
co wiecej ? turbo od 3.0 i wtedy do 280 chyba i 450 nm

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 22 gru 2013, 19:04

69magda, Turbo jest te same w 2.7 co i w 3.0, także moc się nie podniesie

szubaadam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 07 gru 2013, 21:12
Lokalizacja: Vechelde

Post autor: szubaadam » 23 gru 2013, 20:15

turbo jest inne niz w 3,o tdi, my mamy gtb1756vk a w 3.0tdi jest gtb22 jezeli sie myle prosze poprawcie mnie, a zeby wcisnac ja do naszego bpp to trzeba kolektory takrze wstawic od 3.0 a to sie wiaze z wyciagnieciem silnika bo podobno sie nie dojdzie do nich inaczej, chyba ze jest jakas dmuchawka od3.0 co podejdzie do bpp ???ew.hybryda ale boje sie troche tych wynalazkow,firma top-tune parts proponowal mi hybryde,slyszal ktos jakies opinie na ich temat??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja