szczerze to pierwsze slysze zeby mozna bylo regulowac jasnosc ledow.sciemniaja sie przy kierunkach ale dziennych nie da rady regulowac.Maksiu pisze:tomcio77 chodzi o możliwość regulacji jasności świateł dziennych z poziomu MMI.
problemy z lampami od Dominika
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 141
- Rejestracja: 12 lip 2012, 21:17
- Imię: Marek
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 DKNA 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: lubuskie
Dokładnie. Ja mam sterownie jeśli chodzi o włączanie i wyłączanie dziennych w MMI i to tyle.
łosiu - z tym chińskim badziewiem od Dominika trochę przesadzasz! Musiał Ci koleś strasznie zajść za skórę, że go tu tak oczerniasz. Pytanie zasadnicze kiedy robiłeś u niego te swoje pierwsze lampy, bo jeśli nie wiesz, to od jakiegoś czasu (bodajże od roku) montuje już do lamp nowsze wersje ledów, z którymi naprawdę jest o wiele mniej kłopotów i poza tym dopracował to przerabianie lamp do perfekcji. Fakt jest taki, że lepiej być tam osobiście!
łosiu - z tym chińskim badziewiem od Dominika trochę przesadzasz! Musiał Ci koleś strasznie zajść za skórę, że go tu tak oczerniasz. Pytanie zasadnicze kiedy robiłeś u niego te swoje pierwsze lampy, bo jeśli nie wiesz, to od jakiegoś czasu (bodajże od roku) montuje już do lamp nowsze wersje ledów, z którymi naprawdę jest o wiele mniej kłopotów i poza tym dopracował to przerabianie lamp do perfekcji. Fakt jest taki, że lepiej być tam osobiście!
Nie jest to tylko moje zdanie przynajmniej trzech moich znajomych ma lampy od niego i sa wiecznie problemy a odsylanie wyciaganie itd. to jest masakra,odkad pamietam poprawia ciagle i udoskonala te swoje wynalazki non stop ,faktem jest ze lampy bralem jaks czas temu jeszcze na jakis zarowkach w srodku 5w co sie swiecily zamiast opornikow bodajrze ,moze bylem tym co na mnie eksperymentowal i teraz juz cos tam poprawil ....ale nie za tą cene!Karolczak pisze:Dokładnie. Ja mam sterownie jeśli chodzi o włączanie i wyłączanie dziennych w MMI i to tyle.
łosiu - z tym chińskim badziewiem od Dominika trochę przesadzasz! Musiał Ci koleś strasznie zajść za skórę, że go tu tak oczerniasz. Pytanie zasadnicze kiedy robiłeś u niego te swoje pierwsze lampy, bo jeśli nie wiesz, to od jakiegoś czasu (bodajże od roku) montuje już do lamp nowsze wersje ledów, z którymi naprawdę jest o wiele mniej kłopotów i poza tym dopracował to przerabianie lamp do perfekcji. Fakt jest taki, że lepiej być tam osobiście!
Karolczak czyzbys byl Dominikiem ze tak go brobisz zaciekle
BMW e60 530i
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 141
- Rejestracja: 12 lip 2012, 21:17
- Imię: Marek
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 DKNA 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: lubuskie
łosiu pisze:Nie jest to tylko moje zdanie przynajmniej trzech moich znajomych ma lampy od niego i sa wiecznie problemy a odsylanie wyciaganie itd. to jest masakra,odkad pamietam poprawia ciagle i udoskonala te swoje wynalazki non stop ,faktem jest ze lampy bralem jaks czas temu jeszcze na jakis zarowkach w srodku 5w co sie swiecily zamiast opornikow bodajrze ,moze bylem tym co na mnie eksperymentowal i teraz juz cos tam poprawil ....ale nie za tą cene!Karolczak pisze:Dokładnie. Ja mam sterownie jeśli chodzi o włączanie i wyłączanie dziennych w MMI i to tyle.
łosiu - z tym chińskim badziewiem od Dominika trochę przesadzasz! Musiał Ci koleś strasznie zajść za skórę, że go tu tak oczerniasz. Pytanie zasadnicze kiedy robiłeś u niego te swoje pierwsze lampy, bo jeśli nie wiesz, to od jakiegoś czasu (bodajże od roku) montuje już do lamp nowsze wersje ledów, z którymi naprawdę jest o wiele mniej kłopotów i poza tym dopracował to przerabianie lamp do perfekcji. Fakt jest taki, że lepiej być tam osobiście!
Karolczak czyzbys byl Dominikiem ze tak go brobisz zaciekle
Ha ha ha. Dominikiem nie jestem, spokojnie Bronię Go, bo ja znowu i kilku moich znajomych mamy od niego lampy i na razie odpukać bez problemów. Co do żarówek 5W o których piszesz, to one dalej w tych lampach są zamiast tych badziewnych oporników, a to dlatego, że z opornikami wlaniętymi trudniej sobie samemu poradzić, a spaloną żarówkę 5w jesteś sobie w stanie sam wymienić i dlatego zastosował ten sposób - moim zdaniem słuszny, bo przelutowywanie musiałbyś załatwiać u niego, czyli ciągłe jeżdżenie lub demontaż i wysyłanie lamp. Zmienił tylko rodzaj ledów na nowe, które nie palą się tak jak te pierwsze wersje (pokazywał mi różnice między nimi, jak rozpoznać czy to starsze wersje czy nowsze - teraz powiem szczerze, że już nie pamiętam jak je odróżnić Spędziłem u niego praktycznie cały dzień, bo oprócz wymiany lamp robił mojemu szwagrowi lampy od A4 B7 (wymiana odbłyśników i szkieł na nowe (efekt rewelacja - szwagier zadowolony) i bardzo dużo rozmawiałem z nim o tych lampach i wypytałem o wszystko co mnie interesowało Duży minus dla niego za to, że podniósł cenę niestety, ale co zrobić.
Czy przy wyłączonym zapłonie i włączonym kierunkowskazie świecą ledy w prawej lub lewej lampie? Tak jak to ma miejsce z postojówkami.
5 W żarówki w środku to jakiś żart,ładna rzeźba
Jeśli trzeba płacić 2300 za taka rzeźbę,dostać chińskie palniki to na allegro kupi się w obecnej chwili kompletne lampy za 2400 z ori przetwornicami i żarnikami. Fakt,że nie wiadomo w jakim stanie one będą.
Bordy tanieją albo można zrobić flash-a i podłączyć nie rzeźbione.
5 W żarówki w środku to jakiś żart,ładna rzeźba
Jeśli trzeba płacić 2300 za taka rzeźbę,dostać chińskie palniki to na allegro kupi się w obecnej chwili kompletne lampy za 2400 z ori przetwornicami i żarnikami. Fakt,że nie wiadomo w jakim stanie one będą.
Bordy tanieją albo można zrobić flash-a i podłączyć nie rzeźbione.
Ostatnio zmieniony 27 lis 2013, 22:36 przez Maksiu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
Problemy z mruganiem led mają te auta co Dominik tak przerabia instalacje w aucie aby nie wymieniać bordneza ,co się wiąże z dodatkowymi kosztami . Można przecież dogadać się z Dominikiem na wymianę lamp tak jak jest w ORI , ale oczywiście nikt z was nie chce przepłacać i koło się zamyka. Domino robi przysługę , podłącza ledy tak aby było taniej , lepiej dla klienta i sam na tym traci.
Auta z bordem min K nie mają pozakładanych żaróweczek opornościowych w lampach bo podłącza się je jak w S6 i sterownik sam je wysteruje i świecą jak w orgianale I nie przepalą plastiku Jak są pozakładane to 24V i tylko się żarzą .
Moja rada dla przyszłych amatorów co odwiedzą kolegę z piły. Trzeba przed wymianą lamp odpowiednio się dogadać co chcemy i jaki ma być efekt i cena
Wszystko jak w ORI ?!!
Czy trochę oporników a może tańsze przetwornice ?
Skrętne lub nieskrętne?
Z poziomowaniem lub bez ?
Wszystko to wiąże się z dodatkowymi kosztami i nie wszyscy z was chcieli by za tę usługę tyle zapłacić .
Parowanie lamp jest spowodowane użyciem tylko silikonu do sklejenia lampy. Z tego co wiem to Domino lampy już skleja innym materiałem i nie parują tak jak wcześniej się to zdarzało.
A marudy co chcą mieć jak fabryka to zapraszam do mnie . tylko worek kasy trzeba dać
pozdr
Auta z bordem min K nie mają pozakładanych żaróweczek opornościowych w lampach bo podłącza się je jak w S6 i sterownik sam je wysteruje i świecą jak w orgianale I nie przepalą plastiku Jak są pozakładane to 24V i tylko się żarzą .
Moja rada dla przyszłych amatorów co odwiedzą kolegę z piły. Trzeba przed wymianą lamp odpowiednio się dogadać co chcemy i jaki ma być efekt i cena
Wszystko jak w ORI ?!!
Czy trochę oporników a może tańsze przetwornice ?
Skrętne lub nieskrętne?
Z poziomowaniem lub bez ?
Wszystko to wiąże się z dodatkowymi kosztami i nie wszyscy z was chcieli by za tę usługę tyle zapłacić .
Parowanie lamp jest spowodowane użyciem tylko silikonu do sklejenia lampy. Z tego co wiem to Domino lampy już skleja innym materiałem i nie parują tak jak wcześniej się to zdarzało.
A marudy co chcą mieć jak fabryka to zapraszam do mnie . tylko worek kasy trzeba dać
pozdr
Jest RS7 Plus PERFOR 4.0 V8 TFSI
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 141
- Rejestracja: 12 lip 2012, 21:17
- Imię: Marek
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 DKNA 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: lubuskie
W całości popieram! ÂŻaróweczki które zakłada, ledwo się palą i kompletnie się nie nagrzewają.slaby pisze:Problemy z mruganiem led mają te auta co Dominik tak przerabia instalacje w aucie aby nie wymieniać bordneza ,co się wiąże z dodatkowymi kosztami . Można przecież dogadać się z Dominikiem na wymianę lamp tak jak jest w ORI , ale oczywiście nikt z was nie chce przepłacać i koło się zamyka. Domino robi przysługę , podłącza ledy tak aby było taniej , lepiej dla klienta i sam na tym traci.
Auta z bordem min K nie mają pozakładanych żaróweczek opornościowych w lampach bo podłącza się je jak w S6 i sterownik sam je wysteruje i świecą jak w orgianale I nie przepalą plastiku Jak są pozakładane to 24V i tylko się żarzą .
Moja rada dla przyszłych amatorów co odwiedzą kolegę z piły. Trzeba przed wymianą lamp odpowiednio się dogadać co chcemy i jaki ma być efekt i cena
Wszystko jak w ORI ?!!
Czy trochę oporników a może tańsze przetwornice ?
Skrętne lub nieskrętne?
Z poziomowaniem lub bez ?
Wszystko to wiąże się z dodatkowymi kosztami i nie wszyscy z was chcieli by za tę usługę tyle zapłacić .
Parowanie lamp jest spowodowane użyciem tylko silikonu do sklejenia lampy. Z tego co wiem to Domino lampy już skleja innym materiałem i nie parują tak jak wcześniej się to zdarzało.
A marudy co chcą mieć jak fabryka to zapraszam do mnie . tylko worek kasy trzeba dać
pozdr
łosiu - piszesz też o chińskich podróbkach, przecież Dominik przekłada wszystko z lamp, z którymi przyjeżdżasz (przetwornice, żarniki, żarówki), od niego dostajemy tylko lampę z ledami, no chyba, że ktoś w swoich lampach ma takie pozakładane, to sorry...
- stinger
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 783
- Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie
Ja tez nie miałem problemów z lampkami (byłem osobiście). Graty przełozył z moich lamp i wszystko śmigało jak w oryginale - bez żaróweczek. Więcej rezania jest gdy ktoś przesiada się z halogenów na owe lampki. Bo jeśli z xenonu to cała operacja jest prostsza. Wiadomo że przy takiej ilości przytafiają się i jakieś reklamacje w stylu parujące lampy, ale Dominik mówił że takowe wymienia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga