2.0 TDI CR
2.0 TDI CR
Witam
Poszukuje informacji na temat silników 2.0 TDI po 2008 czyli CR.
Przeczesałem trochę forum i właściwie wszystko co znalazłem dotyczy silniczków z przed tego okresu.
Przede mną zakup A6 C6 2.0 TDI 170 KM CR 2009-2010 i chciałbym zaciągnąć trochę informacji co do jednostek z CR.
Jak mają się wszystkie wcześniejsze problemy do tego co teraz jeździ na Cr ?
Pozdrawiam
Poszukuje informacji na temat silników 2.0 TDI po 2008 czyli CR.
Przeczesałem trochę forum i właściwie wszystko co znalazłem dotyczy silniczków z przed tego okresu.
Przede mną zakup A6 C6 2.0 TDI 170 KM CR 2009-2010 i chciałbym zaciągnąć trochę informacji co do jednostek z CR.
Jak mają się wszystkie wcześniejsze problemy do tego co teraz jeździ na Cr ?
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 20 lip 2012, 18:31
- Lokalizacja: Wielkopolska
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
Możesz jeździć to zbyt mocne stwierdzenie. Nie pada tutaj układ smarowania jak w poprzednich 2.0TDI ale, no właśnie. Jest ale. Pada tutaj jak muchy układ paliwowy, jeśli nie lejesz Vervy lub dodatków do paliwa. Lub jeśli nie wymienisz pompy na czas. Pompa paliwa się skrobie przy 140-160tyś, jeśli tego nie wychwycisz, to poleci pompa a za nią listwa i wtryski.
Ja mam A6-C6 2009 170 KM CAHA
przejechane 190 tys wiosną wymieniłem cały rozrząd i imbus napędu pompy.
jestem zadowolony , nic się nie dzieje, (za wyjątkiem skraplacza klimy który muszę wymienić bo od początku ucieka czynnik)
A z tą pompą to tylko ten model tak ma czy ogólnie wszystkie 2.0?
przejechane 190 tys wiosną wymieniłem cały rozrząd i imbus napędu pompy.
jestem zadowolony , nic się nie dzieje, (za wyjątkiem skraplacza klimy który muszę wymienić bo od początku ucieka czynnik)
A z tą pompą to tylko ten model tak ma czy ogólnie wszystkie 2.0?
była A4 B5 Avant 1,9 TDI 110 KM AFN
jest A6 C6 Avant 2.0 TDIe 170 KM CAHA
Mody:
-Felgi Borbet 18" 225/45/18- lato
-Ledy tablicy rej ori. A5
jest A6 C6 Avant 2.0 TDIe 170 KM CAHA
Mody:
-Felgi Borbet 18" 225/45/18- lato
-Ledy tablicy rej ori. A5
kupiłem z przebiegiem 179 tyś, czas najwyższy.
Przy wymianie rozrządu kazałem rozebrać pompę, wyjęliśmy imbus, obejrzeliśmy, miał luzy i wytarcia więc wymieniłem razem z jednym wałkiem wyrównoważającym po regeneracji w komplecie z imbusem.
jak znajdę więcej czasu to opiszę to w oddzielnym poście bo mam fotki, zrobione telefonem ale mam:)
Przy wymianie rozrządu kazałem rozebrać pompę, wyjęliśmy imbus, obejrzeliśmy, miał luzy i wytarcia więc wymieniłem razem z jednym wałkiem wyrównoważającym po regeneracji w komplecie z imbusem.
jak znajdę więcej czasu to opiszę to w oddzielnym poście bo mam fotki, zrobione telefonem ale mam:)
była A4 B5 Avant 1,9 TDI 110 KM AFN
jest A6 C6 Avant 2.0 TDIe 170 KM CAHA
Mody:
-Felgi Borbet 18" 225/45/18- lato
-Ledy tablicy rej ori. A5
jest A6 C6 Avant 2.0 TDIe 170 KM CAHA
Mody:
-Felgi Borbet 18" 225/45/18- lato
-Ledy tablicy rej ori. A5
- jacob
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 437
- Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
- Imię: Kuba
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: MIELEC
Aha czyli wszystko jasne, współczuje wszystkim posiadaczom poliftów 2.0 tai CR którzy myśleli tak jak ja że ze smarowanie mają już nowej generacji . Ja mam w prawdzie przedlifta i szukam pompy od poifta żeby mieć święty spokój a tu taka niespodzianka, czyli muszę szukać pompy z 2010 roku, dzięki za info, a myślałem że wszystkie polifty to auta bez wad
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga