Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

2.0 TDI CR

Silniki wysokoprężne
WestBam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 06 paź 2013, 22:44
Lokalizacja: Piła

2.0 TDI CR

Post autor: WestBam » 09 paź 2013, 20:53

Witam
Poszukuje informacji na temat silników 2.0 TDI po 2008 czyli CR.
Przeczesałem trochę forum i właściwie wszystko co znalazłem dotyczy silniczków z przed tego okresu.
Przede mną zakup A6 C6 2.0 TDI 170 KM CR 2009-2010 i chciałbym zaciągnąć trochę informacji co do jednostek z CR.
Jak mają się wszystkie wcześniejsze problemy do tego co teraz jeździ na Cr ?

Pozdrawiam :]

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 10 paź 2013, 15:06

jest poprawiony wiec możesz spokojnie jeździć

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 10 paź 2013, 15:17

poszukaj ssp420

Kurczak1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 20 lip 2012, 18:31
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Kurczak1985 » 19 paź 2013, 21:22

A co to ssp420?

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 19 paź 2013, 21:28

Kurczak1985 pisze:A co to ssp420?
Zeszyt serwisowy o Twoim silniku... jeśli chcesz, mogę Ci taki podrzucić... daj maila na PW <okok>

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 19 paź 2013, 21:30

Możesz jeździć to zbyt mocne stwierdzenie. Nie pada tutaj układ smarowania jak w poprzednich 2.0TDI ale, no właśnie. Jest ale. Pada tutaj jak muchy układ paliwowy, jeśli nie lejesz Vervy lub dodatków do paliwa. Lub jeśli nie wymienisz pompy na czas. Pompa paliwa się skrobie przy 140-160tyś, jeśli tego nie wychwycisz, to poleci pompa a za nią listwa i wtryski.

lisik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 01 wrz 2012, 08:42
Lokalizacja: lodz

Post autor: lisik » 26 paź 2013, 22:58

Jakie są objawy?

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 29 paź 2013, 19:40

Objawów nie ma. Pompa się skrobie skrobie skrobie, aż któregoś pięknego dnia, łup i auto nie chodzi. Ale można regularnie sprawdzać jej stan, to znaczy ilość opiłków w czujniku na pompie.

Awatar użytkownika
pinyo2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 05 maja 2012, 23:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: pinyo2 » 24 lis 2013, 11:18

Ja mam A6-C6 2009 170 KM CAHA
przejechane 190 tys wiosną wymieniłem cały rozrząd i imbus napędu pompy.
jestem zadowolony , nic się nie dzieje, (za wyjątkiem skraplacza klimy który muszę wymienić bo od początku ucieka czynnik)
A z tą pompą to tylko ten model tak ma czy ogólnie wszystkie 2.0?
była A4 B5 Avant 1,9 TDI 110 KM AFN
jest A6 C6 Avant 2.0 TDIe 170 KM CAHA
Mody:
-Felgi Borbet 18" 225/45/18- lato
-Ledy tablicy rej ori. A5

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 24 lis 2013, 20:00

A z jakiej przyczyny wymieniałeś imbus?

Awatar użytkownika
pinyo2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 05 maja 2012, 23:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: pinyo2 » 27 lis 2013, 02:05

kupiłem z przebiegiem 179 tyś, czas najwyższy.
Przy wymianie rozrządu kazałem rozebrać pompę, wyjęliśmy imbus, obejrzeliśmy, miał luzy i wytarcia więc wymieniłem razem z jednym wałkiem wyrównoważającym po regeneracji w komplecie z imbusem.
jak znajdę więcej czasu to opiszę to w oddzielnym poście bo mam fotki, zrobione telefonem ale mam:)
była A4 B5 Avant 1,9 TDI 110 KM AFN
jest A6 C6 Avant 2.0 TDIe 170 KM CAHA
Mody:
-Felgi Borbet 18" 225/45/18- lato
-Ledy tablicy rej ori. A5

Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: jacob » 28 sty 2014, 12:34

Chyba sobie żartujesz w silnikach CR trzeba też imbus wymieniać???? Tam niema już czasem imbusa poprawionego tego 10 cm??? Tylko mi nie mów że te nowe też się wycieraja bo się załamie :| <uoee>

Awatar użytkownika
mambaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 168
Rejestracja: 18 lut 2012, 10:28
Lokalizacja: pomorskie, zachodniopomorskie

Post autor: mambaw » 28 sty 2014, 12:51

jacob pisze:Chyba sobie żartujesz w silnikach CR trzeba też imbus wymieniać???? Tam niema już czasem imbusa poprawionego tego 10 cm??? Tylko mi nie mów że te nowe też się wycieraja bo się załamie :| <uoee>
Tak, do 09.2009 montowany był jeszcze "stary" typ napędu pompy olejowej

Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: jacob » 28 sty 2014, 13:50

Aha czyli wszystko jasne, współczuje wszystkim posiadaczom poliftów 2.0 tai CR którzy myśleli tak jak ja :| że ze smarowanie mają już nowej generacji . Ja mam w prawdzie przedlifta i szukam pompy od poifta żeby mieć święty spokój a tu taka niespodzianka, czyli muszę szukać pompy z 2010 roku, dzięki za info, a myślałem że wszystkie polifty to auta bez wad

stona1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 21 lis 2013, 18:56
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: stona1 » 28 sty 2014, 14:01

Hm... a ja mam auto z datą produkcji 22.09.2009 (poliftowe), jak sądzicie jaka tam będzie pompa i jaki trzpień?
Pozdrawiam
ArekS

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga