[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
umbryk,
fajnie by było jak Ty byś też się dostosował do
_profil
Chodzi o pozycję "Skąd"

_profil
Chodzi o pozycję "Skąd"

Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Audi A6 Warsztat, łącznie zmieniany 3 razy.
Warsztat, naprawy Audi A6.
Witam,
w ostatnim czasie wymieniłem wtryski w mojej A6 3.0 TDi (ASB). Sama wymiana przebiegła sprawnie i bardzo przyjemnie. Jest dobry dostęp i przy odrobinie ostrożności nie ma za bardzo co popsuć
Wtryski jakie zostały zamontowane to : 0 445 115 078
Spisałem numery jakie należy po wymianie przypisać w sterowniku silnika następnie po złożeniu wszystkiego przystąpiłem do kodowania. I tu pojawia się problem. Sterownik silnika nie przyjmuje kodów jakie znajdują się na wtryskach. Vag-com nie pozwala na zapis (w przypadku wpisania nowej wartości jest nieaktywny przypisk "zapisz"). VAS 5054 daje komunikat o nieprawidłowych sumach wartości w przypadku próby przypisania któregogolwiek wtryskiwacza.
Czy ktoś może spotkał się z takim przypadkiem ? Co należy zrobić w takiej sytuacji ?
Będę wdzięczny za informacje.
Pozdrawiam.
w ostatnim czasie wymieniłem wtryski w mojej A6 3.0 TDi (ASB). Sama wymiana przebiegła sprawnie i bardzo przyjemnie. Jest dobry dostęp i przy odrobinie ostrożności nie ma za bardzo co popsuć

Wtryski jakie zostały zamontowane to : 0 445 115 078
Spisałem numery jakie należy po wymianie przypisać w sterowniku silnika następnie po złożeniu wszystkiego przystąpiłem do kodowania. I tu pojawia się problem. Sterownik silnika nie przyjmuje kodów jakie znajdują się na wtryskach. Vag-com nie pozwala na zapis (w przypadku wpisania nowej wartości jest nieaktywny przypisk "zapisz"). VAS 5054 daje komunikat o nieprawidłowych sumach wartości w przypadku próby przypisania któregogolwiek wtryskiwacza.
Czy ktoś może spotkał się z takim przypadkiem ? Co należy zrobić w takiej sytuacji ?
Będę wdzięczny za informacje.
Pozdrawiam.
Witam podpinam sie pod temat ,bo mam swoj ,ale dalej mi nikt nie dal konkretnej odpowiedzi czy mam wymienic moje wryski czy smigac .dzieki za ocene pozdr i sorki ze sie wcinam
cyl 1 odchylenie dawki wtrysku 0.33 mg/H
cyl 2 odchylenie dawki wtrysku -0.05mg/H
cyl 3 odchylenie dawki wtrysku 0.00mg/H
cyl 4 odchylenie dawki wtrysku -0.42mg/H
cyl 5 odchylenie dawki wtrysku -0.19mg/H
cyl 6 odchylenie dawki wtrysku 0.38mg/H
nmk cyl 1 CZAS STER 1 ,cisnienie kalibracji 2ms
nmk cyl 1 CZAS STER 2 ,cisnienie kalibracji 0ms
nmk cyl 1 CZAS STER 3 ,cisnienie kalibracji 0ms
nmk cyl 2 CZAS STER 1 ,cisnienie kalibracji -4ms
nmk cyl 2 CZAS STER 2 ,cisnienie kalibracji 0ms
nmk cyl 2 CZAS STER 3 ,cisnienie kalibracji -2ms
nmk cyl 3 CZAS STER 1 ,cisnienie kalibracji -36ms
nmk cyl 3 CZAS STER 2 ,cisnienie kalibracji -12ms
nmk cyl 3 CZAS STER 3 ,cisnienie kalibracji -4ms
nmk cyl 4 CZAS STER 1 ,cisnienie kalibracji -4ms
nmk cyl 4 CZAS STER 2 ,cisnienie kalibracj 0ms
nmk cyl 4 CZAS STER 3 ,cisnienie kalibracji 0 ms
nmk cyl 5 CZAS STER 1 ,cisnienie kalibracji -44ms
nmk cyl 5 CZAS STER 2 ,cisnienie kalibracji -20ms
nmk cyl 5 CZAS STER 3 ,cisnienie kalibracji -20ms
nmk cyl 6 CZAS STER 1 ,cisnienie kalibracji -6ms
nmk cyl 6 CZAS STER 2 ,cisnienie kalibracji 0ms
nmk cyl 6 CZAS STER 3 ,cisnienie kalibracji 0ms
cyl 1 odchylenie dawki wtrysku 0.33 mg/H
cyl 2 odchylenie dawki wtrysku -0.05mg/H
cyl 3 odchylenie dawki wtrysku 0.00mg/H
cyl 4 odchylenie dawki wtrysku -0.42mg/H
cyl 5 odchylenie dawki wtrysku -0.19mg/H
cyl 6 odchylenie dawki wtrysku 0.38mg/H
nmk cyl 1 CZAS STER 1 ,cisnienie kalibracji 2ms
nmk cyl 1 CZAS STER 2 ,cisnienie kalibracji 0ms
nmk cyl 1 CZAS STER 3 ,cisnienie kalibracji 0ms
nmk cyl 2 CZAS STER 1 ,cisnienie kalibracji -4ms
nmk cyl 2 CZAS STER 2 ,cisnienie kalibracji 0ms
nmk cyl 2 CZAS STER 3 ,cisnienie kalibracji -2ms
nmk cyl 3 CZAS STER 1 ,cisnienie kalibracji -36ms
nmk cyl 3 CZAS STER 2 ,cisnienie kalibracji -12ms
nmk cyl 3 CZAS STER 3 ,cisnienie kalibracji -4ms
nmk cyl 4 CZAS STER 1 ,cisnienie kalibracji -4ms
nmk cyl 4 CZAS STER 2 ,cisnienie kalibracj 0ms
nmk cyl 4 CZAS STER 3 ,cisnienie kalibracji 0 ms
nmk cyl 5 CZAS STER 1 ,cisnienie kalibracji -44ms
nmk cyl 5 CZAS STER 2 ,cisnienie kalibracji -20ms
nmk cyl 5 CZAS STER 3 ,cisnienie kalibracji -20ms
nmk cyl 6 CZAS STER 1 ,cisnienie kalibracji -6ms
nmk cyl 6 CZAS STER 2 ,cisnienie kalibracji 0ms
nmk cyl 6 CZAS STER 3 ,cisnienie kalibracji 0ms
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Panowie i Panie-jeśli mogę to również podepnę się pod temat.
Czy ktoś jest w stanie odczytać z poniższych logów czy wtryski padły lub padają?Przewertowałem sporo stron na temat ale dla mnie jest to magią w kolorze czarnym....Dodam,że przy odpalaniu na ciepłym silniku CZASAMI jest mikro dziura w płynności rozrusznika.Ponadto wywala mi błędy dwóch świec żarowych więc mam cichą nadzieję,że wtryski są okej a wina leży w świecach...
Motor 3.0TDI BMK 2005r,przebieg 138 000.
Problem owy spędza sen z moich powiek więc za pomoc z góry dziękuję dozgonnie!
Adres 01: Silnik (4F0 910 402 H)
21:37:26 Grupa 013
0.38 mg/suw Dawka paliwa
0.52 mg/suw Dawka paliwa
-0.38 mg/suw Dawka paliwa
21:37:26 Grupa 014
-0.24 mg/suw Dawka paliwa
-0.19 mg/suw Dawka paliwa
-0.05 mg/suw Dawka paliwa
21:37:26 Grupa 023
777 /min Obroty silnika
482.8 bar Ciśnienie
482.8 bar Ciśnienie
40.2 % Cykl pracy
21:38:46 Grupa 072
-6.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
21:38:46 Grupa 073
0.0 ms Korekcja czasu
8.0 ms Korekcja czasu
4.0 ms Korekcja czasu
21:38:46 Grupa 074
-10.0 ms Korekcja czasu
-4.0 ms Korekcja czasu
-4.0 ms Korekcja czasu
21:39:12 Grupa 075
-26.0 ms Korekcja czasu
-12.0 ms Korekcja czasu
-6.0 ms Korekcja czasu
21:39:12 Grupa 076
-10.0 ms Korekcja czasu
-2.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
21:39:12 Grupa 077
-24.0 ms Korekcja czasu
-10.0 ms Korekcja czasu
-4.0 ms Korekcja czasu
Czy ktoś jest w stanie odczytać z poniższych logów czy wtryski padły lub padają?Przewertowałem sporo stron na temat ale dla mnie jest to magią w kolorze czarnym....Dodam,że przy odpalaniu na ciepłym silniku CZASAMI jest mikro dziura w płynności rozrusznika.Ponadto wywala mi błędy dwóch świec żarowych więc mam cichą nadzieję,że wtryski są okej a wina leży w świecach...

Motor 3.0TDI BMK 2005r,przebieg 138 000.
Problem owy spędza sen z moich powiek więc za pomoc z góry dziękuję dozgonnie!
Adres 01: Silnik (4F0 910 402 H)
21:37:26 Grupa 013
0.38 mg/suw Dawka paliwa
0.52 mg/suw Dawka paliwa
-0.38 mg/suw Dawka paliwa
21:37:26 Grupa 014
-0.24 mg/suw Dawka paliwa
-0.19 mg/suw Dawka paliwa
-0.05 mg/suw Dawka paliwa
21:37:26 Grupa 023
777 /min Obroty silnika
482.8 bar Ciśnienie
482.8 bar Ciśnienie
40.2 % Cykl pracy
21:38:46 Grupa 072
-6.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
21:38:46 Grupa 073
0.0 ms Korekcja czasu
8.0 ms Korekcja czasu
4.0 ms Korekcja czasu
21:38:46 Grupa 074
-10.0 ms Korekcja czasu
-4.0 ms Korekcja czasu
-4.0 ms Korekcja czasu
21:39:12 Grupa 075
-26.0 ms Korekcja czasu
-12.0 ms Korekcja czasu
-6.0 ms Korekcja czasu
21:39:12 Grupa 076
-10.0 ms Korekcja czasu
-2.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
21:39:12 Grupa 077
-24.0 ms Korekcja czasu
-10.0 ms Korekcja czasu
-4.0 ms Korekcja czasu
Ile razy trzeba pisać to samo.
Najlepiej sprawdzać na stole probierczym BOSCH
VCDS
01 SILNIK
Bloki wartości mierzonych kanał 72-73-74-75-76-77 powinno być Wg VCDS korekta dawki nie wieksza niż w pierwszym punkcie -45, w drugim -20
Czyli NastyMosquito masz dobre i to wina może być świeczek (ale przebieg masz na 2005r bardzo mały, jak nowy)
doroszko6 na 5 cylindrze do sprawdzenia na stole.
Najlepiej sprawdzać na stole probierczym BOSCH
VCDS
01 SILNIK
Bloki wartości mierzonych kanał 72-73-74-75-76-77 powinno być Wg VCDS korekta dawki nie wieksza niż w pierwszym punkcie -45, w drugim -20
Czyli NastyMosquito masz dobre i to wina może być świeczek (ale przebieg masz na 2005r bardzo mały, jak nowy)
doroszko6 na 5 cylindrze do sprawdzenia na stole.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Dzięki,muszę się w takim razie przejechać do Boscha.A tak BTW ile taka przyjemność kosztuje?Tak czy siak polatam po necie ale pytam przy okazji:)Auris1986 pisze:doroszko6, NastyMosquito, niestety Koledzy kablem nie sprawdzisz wtrysków, adekwatne wtrysków jest sprawdzenie na stole pobierczym w Boschu. Mikrodziura to 90% uwalone wtryski (bardzo częsta usterka tych silników) , błąd świec żarowych na pewno nie nic do zacinania się silnika
[ Dodano: 2013-11-13, 15:50 ]
Dziękuję kolego i rozumiem frustracje o ciągłym powtarzaniu o stole Boscha.Temat dopiero mnie dopadł-ostatnie kilka dni próbowałem znaleźć normy korekty dawek i ciężko było.Uspokoiłeś mnie ale będę musiał wybrać się do Boscha.Zastanawiam się tylko nad tą przerwą podczas rozruchu....Aku świeży jak bułka z ÂŻabki więc o co cho....?KrzysiekR pisze:Ile razy trzeba pisać to samo.
Najlepiej sprawdzać na stole probierczym BOSCH
VCDS
01 SILNIK
Bloki wartości mierzonych kanał 72-73-74-75-76-77 powinno być Wg VCDS korekta dawki nie wieksza niż w pierwszym punkcie -45, w drugim -20
Czyli NastyMosquito masz dobre i to wina może być świeczek (ale przebieg masz na 2005r bardzo mały, jak nowy)
doroszko6 na 5 cylindrze do sprawdzenia na stole.
A przebieg jest w 100% oryginalny.Wiem co kupowałem po roku poszukiwań

Raz jeszcze dzięki śliczne





-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
A co z wypowiedziami na temat i logami powyżej....?Nie zawsze się przycina ,nawet na pełnym rozgrzaniu.....Właśnie typowo problem związany z wtryskami... tzw. przycinanie się przy rozruchu...
Weź mnie nie stresuj....

Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez NastyMosquito, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 13 maja 2012, 12:05
- Lokalizacja: rzeszów