Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
umbryk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 08 sie 2010, 17:45
Lokalizacja: Sevenoaks

Post autor: umbryk » 10 lis 2013, 13:43

Dzięki za odpowiedz teraz tylko 1560 funciakow uzbierać i wymiana a z kodowaniem vcds powinien sobie poradzić?

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 10 lis 2013, 15:01

umbryk, <prosi> fajnie by było jak Ty byś też się dostosował do

_profil

Chodzi o pozycję "Skąd" <okok>
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Audi A6 Warsztat, łącznie zmieniany 3 razy.
Warsztat, naprawy Audi A6.

djid
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 03 lip 2012, 10:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: djid » 12 lis 2013, 10:03

Witam,
w ostatnim czasie wymieniłem wtryski w mojej A6 3.0 TDi (ASB). Sama wymiana przebiegła sprawnie i bardzo przyjemnie. Jest dobry dostęp i przy odrobinie ostrożności nie ma za bardzo co popsuć ;)
Wtryski jakie zostały zamontowane to : 0 445 115 078
Spisałem numery jakie należy po wymianie przypisać w sterowniku silnika następnie po złożeniu wszystkiego przystąpiłem do kodowania. I tu pojawia się problem. Sterownik silnika nie przyjmuje kodów jakie znajdują się na wtryskach. Vag-com nie pozwala na zapis (w przypadku wpisania nowej wartości jest nieaktywny przypisk "zapisz"). VAS 5054 daje komunikat o nieprawidłowych sumach wartości w przypadku próby przypisania któregogolwiek wtryskiwacza.
Czy ktoś może spotkał się z takim przypadkiem ? Co należy zrobić w takiej sytuacji ?
Będę wdzięczny za informacje.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
KrzysiekR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 05 sie 2012, 23:41
Lokalizacja: zach-pom.

Post autor: KrzysiekR » 12 lis 2013, 18:15

A robisz wpisywanie w kanałach od 71-76? Nie od 72-77 :>

doroszko6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 03 lis 2012, 22:47
Lokalizacja: PODLASKIE

Post autor: doroszko6 » 12 lis 2013, 19:21

Witam podpinam sie pod temat ,bo mam swoj ,ale dalej mi nikt nie dal konkretnej odpowiedzi czy mam wymienic moje wryski czy smigac .dzieki za ocene pozdr i sorki ze sie wcinam

cyl 1 odchylenie dawki wtrysku 0.33 mg/H

cyl 2 odchylenie dawki wtrysku -0.05mg/H

cyl 3 odchylenie dawki wtrysku 0.00mg/H

cyl 4 odchylenie dawki wtrysku -0.42mg/H

cyl 5 odchylenie dawki wtrysku -0.19mg/H

cyl 6 odchylenie dawki wtrysku 0.38mg/H

nmk cyl 1 CZAS STER 1 ,cisnienie kalibracji 2ms
nmk cyl 1 CZAS STER 2 ,cisnienie kalibracji 0ms
nmk cyl 1 CZAS STER 3 ,cisnienie kalibracji 0ms

nmk cyl 2 CZAS STER 1 ,cisnienie kalibracji -4ms
nmk cyl 2 CZAS STER 2 ,cisnienie kalibracji 0ms
nmk cyl 2 CZAS STER 3 ,cisnienie kalibracji -2ms

nmk cyl 3 CZAS STER 1 ,cisnienie kalibracji -36ms
nmk cyl 3 CZAS STER 2 ,cisnienie kalibracji -12ms
nmk cyl 3 CZAS STER 3 ,cisnienie kalibracji -4ms


nmk cyl 4 CZAS STER 1 ,cisnienie kalibracji -4ms
nmk cyl 4 CZAS STER 2 ,cisnienie kalibracj 0ms
nmk cyl 4 CZAS STER 3 ,cisnienie kalibracji 0 ms

nmk cyl 5 CZAS STER 1 ,cisnienie kalibracji -44ms
nmk cyl 5 CZAS STER 2 ,cisnienie kalibracji -20ms
nmk cyl 5 CZAS STER 3 ,cisnienie kalibracji -20ms

nmk cyl 6 CZAS STER 1 ,cisnienie kalibracji -6ms
nmk cyl 6 CZAS STER 2 ,cisnienie kalibracji 0ms
nmk cyl 6 CZAS STER 3 ,cisnienie kalibracji 0ms

NastyMosquito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
Imię: Nie pamiętam
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: NastyMosquito » 12 lis 2013, 20:13

Panowie i Panie-jeśli mogę to również podepnę się pod temat.
Czy ktoś jest w stanie odczytać z poniższych logów czy wtryski padły lub padają?Przewertowałem sporo stron na temat ale dla mnie jest to magią w kolorze czarnym....Dodam,że przy odpalaniu na ciepłym silniku CZASAMI jest mikro dziura w płynności rozrusznika.Ponadto wywala mi błędy dwóch świec żarowych więc mam cichą nadzieję,że wtryski są okej a wina leży w świecach... :)
Motor 3.0TDI BMK 2005r,przebieg 138 000.
Problem owy spędza sen z moich powiek więc za pomoc z góry dziękuję dozgonnie!

Adres 01: Silnik (4F0 910 402 H)
21:37:26 Grupa 013
0.38 mg/suw Dawka paliwa
0.52 mg/suw Dawka paliwa
-0.38 mg/suw Dawka paliwa

21:37:26 Grupa 014
-0.24 mg/suw Dawka paliwa
-0.19 mg/suw Dawka paliwa
-0.05 mg/suw Dawka paliwa

21:37:26 Grupa 023
777 /min Obroty silnika
482.8 bar Ciśnienie
482.8 bar Ciśnienie
40.2 % Cykl pracy

21:38:46 Grupa 072
-6.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu

21:38:46 Grupa 073
0.0 ms Korekcja czasu
8.0 ms Korekcja czasu
4.0 ms Korekcja czasu

21:38:46 Grupa 074
-10.0 ms Korekcja czasu
-4.0 ms Korekcja czasu
-4.0 ms Korekcja czasu

21:39:12 Grupa 075
-26.0 ms Korekcja czasu
-12.0 ms Korekcja czasu
-6.0 ms Korekcja czasu

21:39:12 Grupa 076
-10.0 ms Korekcja czasu
-2.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu

21:39:12 Grupa 077
-24.0 ms Korekcja czasu
-10.0 ms Korekcja czasu
-4.0 ms Korekcja czasu

Auris1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
Imię: Zbyszek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: Auris1986 » 12 lis 2013, 21:42

doroszko6, NastyMosquito, niestety Koledzy kablem nie sprawdzisz wtrysków, adekwatne wtrysków jest sprawdzenie na stole pobierczym w Boschu. Mikrodziura to 90% uwalone wtryski (bardzo częsta usterka tych silników) , błąd świec żarowych na pewno nie nic do zacinania się silnika <luzik>

Awatar użytkownika
KrzysiekR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 05 sie 2012, 23:41
Lokalizacja: zach-pom.

Post autor: KrzysiekR » 12 lis 2013, 22:16

Ile razy trzeba pisać to samo.
Najlepiej sprawdzać na stole probierczym BOSCH

VCDS

01 SILNIK

Bloki wartości mierzonych kanał 72-73-74-75-76-77 powinno być Wg VCDS korekta dawki nie wieksza niż w pierwszym punkcie -45, w drugim -20

Czyli NastyMosquito masz dobre i to wina może być świeczek (ale przebieg masz na 2005r bardzo mały, jak nowy)

doroszko6 na 5 cylindrze do sprawdzenia na stole.

djid
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 03 lip 2012, 10:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: djid » 13 lis 2013, 09:03

KrzysiekR - tak wpisuje w blokach 71 -76.
Wczoraj wieczorem udało mi się rozwiązać problem. Polegał on na tym, że numery z wtrysków spisywałem w sobotę po piątkowej imprezie ;) Spisałem numery z boku wtryskiwacza a nie z górnego kołnierza. Spisałem prawidłowe numery i wszystko ładnie się przypisało. <radocha>

NastyMosquito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
Imię: Nie pamiętam
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: NastyMosquito » 13 lis 2013, 15:44

Auris1986 pisze:doroszko6, NastyMosquito, niestety Koledzy kablem nie sprawdzisz wtrysków, adekwatne wtrysków jest sprawdzenie na stole pobierczym w Boschu. Mikrodziura to 90% uwalone wtryski (bardzo częsta usterka tych silników) , błąd świec żarowych na pewno nie nic do zacinania się silnika <luzik>
Dzięki,muszę się w takim razie przejechać do Boscha.A tak BTW ile taka przyjemność kosztuje?Tak czy siak polatam po necie ale pytam przy okazji:)

[ Dodano: 2013-11-13, 15:50 ]
KrzysiekR pisze:Ile razy trzeba pisać to samo.
Najlepiej sprawdzać na stole probierczym BOSCH

VCDS

01 SILNIK

Bloki wartości mierzonych kanał 72-73-74-75-76-77 powinno być Wg VCDS korekta dawki nie wieksza niż w pierwszym punkcie -45, w drugim -20

Czyli NastyMosquito masz dobre i to wina może być świeczek (ale przebieg masz na 2005r bardzo mały, jak nowy)

doroszko6 na 5 cylindrze do sprawdzenia na stole.
Dziękuję kolego i rozumiem frustracje o ciągłym powtarzaniu o stole Boscha.Temat dopiero mnie dopadł-ostatnie kilka dni próbowałem znaleźć normy korekty dawek i ciężko było.Uspokoiłeś mnie ale będę musiał wybrać się do Boscha.Zastanawiam się tylko nad tą przerwą podczas rozruchu....Aku świeży jak bułka z ÂŻabki więc o co cho....?
A przebieg jest w 100% oryginalny.Wiem co kupowałem po roku poszukiwań :>
Raz jeszcze dzięki śliczne <piwo> <piwo> <piwo> <piwo> <piwo>

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 13 lis 2013, 16:30

NastyMosquito pisze:Zastanawiam się tylko nad tą przerwą podczas rozruchu....
Właśnie typowo problem związany z wtryskami... tzw. przycinanie się przy rozruchu...

NastyMosquito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
Imię: Nie pamiętam
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: NastyMosquito » 13 lis 2013, 17:50

Właśnie typowo problem związany z wtryskami... tzw. przycinanie się przy rozruchu...
A co z wypowiedziami na temat i logami powyżej....?Nie zawsze się przycina ,nawet na pełnym rozgrzaniu.....
Weź mnie nie stresuj.... :|
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez NastyMosquito, łącznie zmieniany 1 raz.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 13 lis 2013, 18:20

NastyMosquito pisze:Weź mnie nie stresuj.... :|
Absolutnie nie mam tego na myśli... moim zdaniem (i nie tylko moim), czytanie z tych logów, to trochę jak wróżenie z fusów... sprawdzanie wtrysków jest niestety drogie... na stole probierczym BOSCH... poczekajmy na innych...

lukasz audi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 13 maja 2012, 12:05
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: lukasz audi » 13 lis 2013, 21:10

Witam. Panowie posiadam wtryskiwacze 059 130 277 Q i teraz mam problem jakie kupić , bo sprzedawce proponuje mi

wtryskiwacze o nr. 0445 115 078 czy one będą pasowały .

doroszko6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 03 lis 2012, 22:47
Lokalizacja: PODLASKIE

Post autor: doroszko6 » 13 lis 2013, 22:01

Dalej sie podpinam, bo tez sie zdecydowalem zmienic jak kolega lukasz audi, moje z koncowko s te pierwsze na 0445 115 078 silnik bmk .Zacinanie itd dodam ze mieszkam w paryzu i znalazlem tu 280 euro za sztuke .Wymienic i z glowy <okok> Tylko czy te nowe bedo pasowaly <bezradny> i czy sie je da wklepac do kompa?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja