Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AKE 2.5 180 KM] brak kompresji

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
quest87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 123
Rejestracja: 28 cze 2008, 16:59
Lokalizacja: siedlce

[ AKE 2.5 180 KM] brak kompresji

Post autor: quest87 » 09 lis 2013, 00:17

Witam, czy całkowity brak kompresji tylko na jednym cylindrze (na pierwszym) może spowodować całkowite unieruchomienie silnika ? Silnik jak w temacie.
pozdrawiam...

lukwoj21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 359
Rejestracja: 14 gru 2010, 17:49
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: lukwoj21 » 09 lis 2013, 09:29

moze. Masz prawdopodobnie pekniety tłok :|

RafiA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 15 wrz 2011, 22:55
Lokalizacja: Rypin

Re: [ AKE 2.5 180 KM] brak kompresji

Post autor: RafiA6 » 09 lis 2013, 10:39

quest87 pisze:Witam, czy całkowity brak kompresji tylko na jednym cylindrze (na pierwszym) może spowodować całkowite unieruchomienie silnika ? Silnik jak w temacie.
pozdrawiam...
jezeli tylko na 1 cylindrze nie ma kompresji to powinien chodzic, pod warunkiem ze poza brakiem kompresji wszystko jest w porzadku

miki7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 09 gru 2012, 15:34
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: miki7 » 09 lis 2013, 13:28

Witaj.
wiec jak to tylko 1 cyl to powinien odpalic. lecz jazda z takim czyms to odpada.
dziura w tłoku? no to mozliwe ze wtrysk lał i sie wypaliło przyczyn jest wiele ale jest mozliwosc zobaczenia od spodu silnika jak zdejmiesz miske co sie stało.
pozdr. i daj znac co z twoim AKE

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 337
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 09 lis 2013, 13:53

od spodu zobaczysz jak ściągniesz miskę ale tam jest miska dwu częściowa (mała i duża )
a żeby ściągnąć dużą trzeba podnieść silnik albo go wyjąć .i przy tym trzeba rozpiąć napęd pompy oleju (nie jestem pewien czy bez odkręcenia silnika od skrzyni odkręcisz śrubki od tylnego karteru tego z simeringiem na wał korbowy .

quest87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 123
Rejestracja: 28 cze 2008, 16:59
Lokalizacja: siedlce

Post autor: quest87 » 10 lis 2013, 10:43

ogólnie silnik kupiony za małe pieniądze i miał być dobry.... i wlasnie widze jaki jest dobry :( coś mi sie zdaje ze to nie tylko problem jest na jednym cylindrze bo pod koniec jak juz mnie zdenerwował to go plakiem potraktowałem i tez nie chciał za bardzo chodzić, załapał na chwile ale o mały włos z ramy nie wyskoczył wiec pewnie i reszta dostała po dupie... narazie zostawiam temat :/ dziekuje za pomoc...
pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga