Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICĄ"

Silniki wysokoprężne
lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 07 lis 2013, 08:49

dobrze ze jestes zadowolony z tej regeneracj paolo.ale jakby ci one padly tak jak mi to pozostaje ci tylko wymiana na nowki:)bo w regeneracje raczej nie pojdziesz.druga sprawa ze w tych samochodach wszelkie druciarstwo i przesadne oszczedzanie wychodzi bokiem.bo to auto nie lubi oszczednosci

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 07 lis 2013, 09:37

Paulo3535 wiadomo ze kazdy chce naprawic usterke jak najtanszym kosztem ale to co zastosowali u kolegi camelllcamelll i u jednego znajomego naprawde bym sie musial grubo zastanowic czy pakowac pieniadze w takie patenty wolal bym juz kolektor uzywany wyczyszczony z nowym srodkiem idzie takie dostac w Niemczech na Ebay i nawet w polsce.Audi nie jest tanim autem i tak jak kolega lechu napisal druciarstwa nie lubi.Jezeli kogos urazilo to co napisalem przepraszam.

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 07 lis 2013, 11:18

radzik81 pisze:wiadomo ze kazdy chce naprawic usterke jak najtanszym kosztem ale to co zastosowali u kolegi camelllcamelll
nie kierowałem się regułą najtańszej naprawy, tylko jak zadzwoniłem do AZ i mi tak ładnie opowiedzieli co to oni nie robią to po licho wydawać 3,5 tyś / 2 szt / jak można mieć zrobione za 800 stówek z przesyłką.
W tej chwili bym się na to nie zdecydował.

Awatar użytkownika
amsnake
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 29 sty 2013, 16:33
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: amsnake » 07 lis 2013, 12:19

camelllcamelll pisze:
radzik81 pisze:wiadomo ze kazdy chce naprawic usterke jak najtanszym kosztem ale to co zastosowali u kolegi camelllcamelll
nie kierowałem się regułą najtańszej naprawy, tylko jak zadzwoniłem do AZ i mi tak ładnie opowiedzieli co to oni nie robią to po licho wydawać 3,5 tyś / 2 szt / jak można mieć zrobione za 800 stówek z przesyłką.
W tej chwili bym się na to nie zdecydował.
A kiedy to robiłeś?
Oni w miedzy czasie trochę zmienili sposób przeróbki. Ja się załapałem na ten nowy, i powiem szczerze, ze wygląda to solidnie. No i zupełnie inaczej niż u Ciebie.
V40->S60->S40->S60->WRX->E90->A6 :)

Awatar użytkownika
Paulo3535
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 111
Rejestracja: 24 lut 2008, 15:19
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Paulo3535 » 07 lis 2013, 15:45

amsnake,
No właśnie. Tak jak napisałem wcześniej, kolektory przed montażem obejrzałem i wyglądało to naprawdę na solidną i porządną robotę (wymieniałem u nich w warsztacie) w lutym tego roku, może wcześniej było to "drutowanie i śrubkowanie"
Mam VCDSa i słabo go znam, ale jak ktoś potrzebuje, służę pomocą :P
ELSA i ETKA 7.0 też się znajdzie.

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 08 lis 2013, 04:12

amsnake pisze:A kiedy to robiłeś?
dokładnie nie pamiętam, ale gdzieś maj/czerwiec 2011 - tu na forum na pewno jest i tak jak pisałem wyżej byłem pod wrażeniem że po założeniu brak błędów

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 08 lis 2013, 07:47

camelllcamell jak ja zalozylem zestaw naprawczy i wykasowalem blad tez bylem wszoku ze blad nie powrucil ale kolektor i tak byl uszkodzony(mial luzy na lopatkach) i auto bylo troche przymulone w przedziale 1200-2200.pozdro

gmpe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 24 paź 2013, 13:37
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: gmpe » 20 lis 2013, 13:53

Witam

Ja też wysłałem do AZ kurierem na regenerację. Zamontowane z powrotem. Wygląda na porządnie zrobione.
Audi A4 3.0 rok 2006.
Jeśli będzie się coś dziać to opiszę

Pozdrawiam
Dzik

igorw

Post autor: igorw » 22 lis 2013, 16:48

Latam półtora roku na regenerowanych w AZ - nic sie nie dzieje, auto jeÂździ normalnie.

Leniwiec1982
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 05 kwie 2012, 08:22
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Leniwiec1982 » 03 gru 2013, 18:13

Witam, koledzy mam pytanie czy to jest to samo co u was:
012597 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached
P3135 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 66
Mileage: 186630 km
Time Indication: 0
Date: 2013.10.15
Time: 11:59:43

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 11.86 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 20.5 %
Duty Cycle: 20.5 %

Readiness: 0 1 0 0 0

Jak się za to zabrać. Dodam że kontrolka silnika zapaliła mi się już trzy razy (po czterech chyba odpaleniach gasła), a odstępy pomiędzy zapaleniami "check engine" były różne set km lub ok 1,5 tys km.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 03 gru 2013, 21:52

Kolego wyglada mi to problem z kolektorami.koles na alegro w polsce ma pelny zestaw naprawczy wymieniaj 2 I bexziesz smigal

Leniwiec1982
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 05 kwie 2012, 08:22
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Leniwiec1982 » 13 gru 2013, 18:17

dzisiaj zamówiłem dwa zestawy naprawcze i jak przyjdą to sie bede bawił za mechanika. Mam pytanie czy ma ktoś może jakąś instrukcję wymiany najlepiej ze zdjęciami?? Nie jestem fachowcem więc chętnie bym skorzystał z takiej pomocy. Pozdrawiam

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 13 gru 2013, 22:51

robiłem to dziesiątki razy no ale nie sfilmowałem, na yt jest filmik , tu jeden z nich.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 24 gru 2013, 17:19

No i mój zestaw naprawczy na Bank 2 wytrzymał tylko 4miesiące jakieś. Dziś po podłączeniu vcds, znów wyskoczył błąd Bank2. Za tydzień jadę do Polski i będę chyba zamawiał te regenerowane z AZ. Powiedzcie mi czy musze tylko zamówić same kolektory czy ten zestaw co oni mają wraz z nastawnikami?

Awatar użytkownika
amsnake
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 29 sty 2013, 16:33
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: amsnake » 25 gru 2013, 08:58

KL4K50N pisze:No i mój zestaw naprawczy na Bank 2 wytrzymał tylko 4miesiące jakieś. Dziś po podłączeniu vcds, znów wyskoczył błąd Bank2. Za tydzień jadę do Polski i będę chyba zamawiał te regenerowane z AZ. Powiedzcie mi czy musze tylko zamówić same kolektory czy ten zestaw co oni mają wraz z nastawnikami?
Ich zestaw to komplet z nastawnikami - je też modyfikują.
V40->S60->S40->S60->WRX->E90->A6 :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja