[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICĄ"
- radzik81
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 399
- Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
- Imię: Radek
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
Paulo3535 wiadomo ze kazdy chce naprawic usterke jak najtanszym kosztem ale to co zastosowali u kolegi camelllcamelll i u jednego znajomego naprawde bym sie musial grubo zastanowic czy pakowac pieniadze w takie patenty wolal bym juz kolektor uzywany wyczyszczony z nowym srodkiem idzie takie dostac w Niemczech na Ebay i nawet w polsce.Audi nie jest tanim autem i tak jak kolega lechu napisal druciarstwa nie lubi.Jezeli kogos urazilo to co napisalem przepraszam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
nie kierowałem się regułą najtańszej naprawy, tylko jak zadzwoniłem do AZ i mi tak ładnie opowiedzieli co to oni nie robią to po licho wydawać 3,5 tyś / 2 szt / jak można mieć zrobione za 800 stówek z przesyłką.radzik81 pisze:wiadomo ze kazdy chce naprawic usterke jak najtanszym kosztem ale to co zastosowali u kolegi camelllcamelll
W tej chwili bym się na to nie zdecydował.
A kiedy to robiłeś?camelllcamelll pisze:nie kierowałem się regułą najtańszej naprawy, tylko jak zadzwoniłem do AZ i mi tak ładnie opowiedzieli co to oni nie robią to po licho wydawać 3,5 tyś / 2 szt / jak można mieć zrobione za 800 stówek z przesyłką.radzik81 pisze:wiadomo ze kazdy chce naprawic usterke jak najtanszym kosztem ale to co zastosowali u kolegi camelllcamelll
W tej chwili bym się na to nie zdecydował.
Oni w miedzy czasie trochę zmienili sposób przeróbki. Ja się załapałem na ten nowy, i powiem szczerze, ze wygląda to solidnie. No i zupełnie inaczej niż u Ciebie.
V40->S60->S40->S60->WRX->E90->A6 

amsnake,
No właśnie. Tak jak napisałem wcześniej, kolektory przed montażem obejrzałem i wyglądało to naprawdę na solidną i porządną robotę (wymieniałem u nich w warsztacie) w lutym tego roku, może wcześniej było to "drutowanie i śrubkowanie"
No właśnie. Tak jak napisałem wcześniej, kolektory przed montażem obejrzałem i wyglądało to naprawdę na solidną i porządną robotę (wymieniałem u nich w warsztacie) w lutym tego roku, może wcześniej było to "drutowanie i śrubkowanie"
Mam VCDSa i słabo go znam, ale jak ktoś potrzebuje, służę pomocą :P
ELSA i ETKA 7.0 też się znajdzie.
ELSA i ETKA 7.0 też się znajdzie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 05 kwie 2012, 08:22
- Lokalizacja: śląsk
- Kontakt:
Witam, koledzy mam pytanie czy to jest to samo co u was:
012597 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached
P3135 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 66
Mileage: 186630 km
Time Indication: 0
Date: 2013.10.15
Time: 11:59:43
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 11.86 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 20.5 %
Duty Cycle: 20.5 %
Readiness: 0 1 0 0 0
Jak się za to zabrać. Dodam że kontrolka silnika zapaliła mi się już trzy razy (po czterech chyba odpaleniach gasła), a odstępy pomiędzy zapaleniami "check engine" były różne set km lub ok 1,5 tys km.
Pozdrawiam
012597 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached
P3135 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 66
Mileage: 186630 km
Time Indication: 0
Date: 2013.10.15
Time: 11:59:43
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 11.86 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 20.5 %
Duty Cycle: 20.5 %
Readiness: 0 1 0 0 0
Jak się za to zabrać. Dodam że kontrolka silnika zapaliła mi się już trzy razy (po czterech chyba odpaleniach gasła), a odstępy pomiędzy zapaleniami "check engine" były różne set km lub ok 1,5 tys km.
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 05 kwie 2012, 08:22
- Lokalizacja: śląsk
- Kontakt:
Ich zestaw to komplet z nastawnikami - je też modyfikują.KL4K50N pisze:No i mój zestaw naprawczy na Bank 2 wytrzymał tylko 4miesiące jakieś. Dziś po podłączeniu vcds, znów wyskoczył błąd Bank2. Za tydzień jadę do Polski i będę chyba zamawiał te regenerowane z AZ. Powiedzcie mi czy musze tylko zamówić same kolektory czy ten zestaw co oni mają wraz z nastawnikami?
V40->S60->S40->S60->WRX->E90->A6 
