Witam wszystkich ..... mam problem z ustawieniem HDK w mojej 100 C4 AAT 93r z powodu braku diagnozy ,a posiadam tylko grupe 000 na sterowniku " 4A0907401 D "i tutaj mam pytanie , czy mój sterownik można zastąpić sterownikiem 4A0907401 F i czy posiada juz diagnostyke dla pozostalych grup VAG -pomijając ze posiada immo??Auto szarpie ,zostawia zasłone nocy za sobą itp i jedyna rzecz której jeszcze nie robiłem to ustawienie HDK.
Pozdrawiam .... i dziękuję za każdą rzeczowa odpowiecz.
[ AAT 2.5 115 KM] Zmiana komputera z 4A0907401 D na 4A090740
Jestem mechanikiem i wiem ze HDK mam u siebie w 100 c4 na 100% nr pompy 046130108c ,a sterownik jak wyzej.Wiem ze wedle internetu powinienem miec potencjometr ale tak nie jest.Wiec skoro jest u mnie hdk moge manewrowac sterownikami??bo po podlaczeniu mojej pompy do 1,9tdi 98r widzi blad nastawnika.
Nie wiem więc pytam. pozdrawiam
Nie wiem więc pytam. pozdrawiam
Witam ....problemem dymienia byl zle wyregulowany 2 stopien na wtryskach z ktorym sobie poradziłem oraz ustawienie hdk.
Po podpiecu sterownika 401F mam wszystkie bloki oraz moge ustawiac hdk oraz odczytywac wszystkie parametry .Teraz mam problem z czujnikiem doladowania - bo u mnie go nie ma i potrzebuje schemat podlaczenia lub jakies zdjecia i nr czesci ,ktos pomoze
Do tego kupie manetke pod tempomat i licznik od a6 c4 aat/ael automat:) Pozdrawiam
Po podpiecu sterownika 401F mam wszystkie bloki oraz moge ustawiac hdk oraz odczytywac wszystkie parametry .Teraz mam problem z czujnikiem doladowania - bo u mnie go nie ma i potrzebuje schemat podlaczenia lub jakies zdjecia i nr czesci ,ktos pomoze
Do tego kupie manetke pod tempomat i licznik od a6 c4 aat/ael automat:) Pozdrawiam
Moje audi 100 C4 z roku 93 na automacie ma taki sam sterownik 40A907 401 D i w okolicach 1200 obr/min silnik wpada w dziwne wibracje!! Komputer posiada tylko odczyt grupy 000, ale z tego co pokazuje wynika ,że pomiędzy 1200 a 1600 obr/min ecu przyspiesza kąt wtrysku do 100 jednostek, a kąt wtrysku jest ustawiony na 53 na wolnych. Po przekroczeniu 1600 obr/min kąt wtrysku wraca znowu do tych 53 i silnik pracuje spokojnie!! Podmieniłem na inny sterownik o tych samych numerach i sytuacja jest taka sama!!! U mnie nastawnik jest też HDK z górnym przelewem( to dziwne wiem ale takie też wychodziły i to na przełomie 93/94, bo mam komputer spalania a tego nie ma w potencjometrycznym nastawniku), co może być przyczyną podnoszenia tego kąta wtrysku, jest to bardzo irytujące????
wygląda na przycinający się przestawiacz zresztą kąt wtrysku jest w tych obrotach przyspieszany przez ECU i dopiero potem znów opuźniany, na Twoim miejscu bym zmienił nastawnik na 4A0 907 401F też jest pod automat ale praca na nim jest nieco bardziej kulturalna, i przede wszystkim ma pełną diagnostykę.
trzeba trzy kable przełożyć we wtyczce, ja jestem po takim samym zabiegu zmiany ECU na nowszy typ i sobie chwalę
trzeba trzy kable przełożyć we wtyczce, ja jestem po takim samym zabiegu zmiany ECU na nowszy typ i sobie chwalę
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga