Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AAT 2.5 115 KM] Zmiana komputera z 4A0907401 D na 4A090740

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
majsterjg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 23 lip 2012, 19:31
Lokalizacja: Jelenia Góra

[ AAT 2.5 115 KM] Zmiana komputera z 4A0907401 D na 4A090740

Post autor: majsterjg » 23 lip 2012, 20:02

Witam wszystkich ..... mam problem z ustawieniem HDK w mojej 100 C4 AAT 93r z powodu braku diagnozy ,a posiadam tylko grupe 000 na sterowniku " 4A0907401 D "i tutaj mam pytanie , czy mój sterownik można zastąpić sterownikiem 4A0907401 F ?? i czy posiada juz diagnostyke dla pozostalych grup VAG -pomijając ze posiada immo??Auto szarpie ,zostawia zasłone nocy za sobą itp i jedyna rzecz której jeszcze nie robiłem to ustawienie HDK.

Pozdrawiam .... i dziękuję za każdą rzeczowa odpowiecz.

Awatar użytkownika
vario
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 29 lip 2011, 20:37
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: vario » 24 lip 2012, 09:56

A co to jest "ustawienie HDK" ? <szok> Zgłoś się do pompiarza a nie kombinuj z kompem..

majsterjg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 23 lip 2012, 19:31
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: majsterjg » 25 lip 2012, 18:24

Jestem mechanikiem i wiem ze HDK mam u siebie w 100 c4 na 100% nr pompy 046130108c ,a sterownik jak wyzej.Wiem ze wedle internetu powinienem miec potencjometr ale tak nie jest.Wiec skoro jest u mnie hdk moge manewrowac sterownikami??bo po podlaczeniu mojej pompy do 1,9tdi 98r widzi blad nastawnika.

Nie wiem więc pytam. pozdrawiam

majsterjg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 23 lip 2012, 19:31
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: majsterjg » 02 sie 2012, 00:08

przelew jest u gory ,hdk 246 .jakie hdk ma a6 c4 115 i 140 ?? ktos moze sprawdzic - bylbym wdzieczny :) i czy sterownik 401F ma juz wiecej jak grupe 000 ??

Awatar użytkownika
vario
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 29 lip 2011, 20:37
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: vario » 02 sie 2012, 12:18

Przelew u góry to nastawnik potencjometryczny i nie inaczej. W 100 C4 nie występowały indukcyjne, chyba że ktoś zrobił przeszczep razem z kompem i masą kabli (wiązki pompy, pedałów hamulca i gazu itd.).

majsterjg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 23 lip 2012, 19:31
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: majsterjg » 03 sie 2012, 23:36

Witam ....problemem dymienia byl zle wyregulowany 2 stopien na wtryskach z ktorym sobie poradziłem oraz ustawienie hdk.

Po podpiecu sterownika 401F mam wszystkie bloki oraz moge ustawiac hdk oraz odczytywac wszystkie parametry .Teraz mam problem z czujnikiem doladowania - bo u mnie go nie ma i potrzebuje schemat podlaczenia lub jakies zdjecia i nr czesci ,ktos pomoze ??

Do tego kupie manetke pod tempomat i licznik od a6 c4 aat/ael automat:) Pozdrawiam

KONIUFZR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 20 wrz 2013, 07:46
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: KONIUFZR » 05 lis 2013, 19:07

Moje audi 100 C4 z roku 93 na automacie ma taki sam sterownik 40A907 401 D i w okolicach 1200 obr/min silnik wpada w dziwne wibracje!! Komputer posiada tylko odczyt grupy 000, ale z tego co pokazuje wynika ,że pomiędzy 1200 a 1600 obr/min ecu przyspiesza kąt wtrysku do 100 jednostek, a kąt wtrysku jest ustawiony na 53 na wolnych. Po przekroczeniu 1600 obr/min kąt wtrysku wraca znowu do tych 53 i silnik pracuje spokojnie!! Podmieniłem na inny sterownik o tych samych numerach i sytuacja jest taka sama!!! U mnie nastawnik jest też HDK z górnym przelewem( to dziwne wiem ale takie też wychodziły i to na przełomie 93/94, bo mam komputer spalania a tego nie ma w potencjometrycznym nastawniku), co może być przyczyną podnoszenia tego kąta wtrysku, jest to bardzo irytujące????

arwam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 15 gru 2012, 09:51
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: arwam » 05 lis 2013, 19:18

wygląda na przycinający się przestawiacz zresztą kąt wtrysku jest w tych obrotach przyspieszany przez ECU i dopiero potem znów opuźniany, na Twoim miejscu bym zmienił nastawnik na 4A0 907 401F też jest pod automat ale praca na nim jest nieco bardziej kulturalna, i przede wszystkim ma pełną diagnostykę.
trzeba trzy kable przełożyć we wtyczce, ja jestem po takim samym zabiegu zmiany ECU na nowszy typ i sobie chwalę
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie :)

KONIUFZR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 20 wrz 2013, 07:46
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: KONIUFZR » 05 lis 2013, 21:49

A które kable trzeba zmienić???

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga