Witam.
Znajomy ma problem z autem, jest to A6 2,5TDI C5 z 1999roku.
Auto ma od 4 lat, ostatnio próbował gdzieś jechać, odpalił auto, samochód popracował może kilka minut po czym padł podczas jazdy. Od tamtego czasu auto nie odpala, kręci ale bez szans na odpalenie. Na liczniku mruga wykrzyknik i jest 3-krotny sygnał dźwiękowy, na prawym cyferblacie świecą się ciągle ABS, Airbag, ręczny (P) oraz aku (ale to akurat normalne ).
Podłączyłem dzisiaj vaga, były ciągłe problemy z komunikacją, na 5 prób wejścia w jakiś blok może jedna kończyła sie sukcesem. Brak błędów na immo, na silniku jeden sporadyczny dot. temperatury cieczy. Podobno kiedyś ktoś wymieniał mu jakąś szarą kostkę (wnioskuje że przekaźnik) pod kierownicą i wtedy też auto mu padło w podobny sposób ale było ze 2-3 lata temu i nie pamięta czy też miał taką choinkę na liczniku.
Dodam, że teraz jest jeszcze coś takiego, że na desce rozdzielczej kontrolki pulsują jakby było nierówne napięcie, mimo, że brak innych odbiorników zasilania typu klima, radio, lampki itd. Po otwarciu auta i przekręcenia kluczyka na zapłon ryglują się drzwi.
Czy ktoś spotkał się z czymś takim?
Ma ktoś jakiś spis przekaźników itd, od czego rozpocząć poszukiwania usterki?
Za każdą wskazówkę będę wdzięczny.
[ AFB 2.5 150 KM] Zapalił-zgasnął teraz jest choinka i nie o
atlas1977 pisze:kolego ortografia przede wszystkim...popraw w temacie
usterki szukaj podpinając najpierw VAG-a
po pierwsze nie widzę błędów żadnych prócz interpunkcji która wiąże się z pośpiechem,
po drugie zanim napiszesz przeczytaj, pisałem o vagu
Kostka od pompy paliwa to która dokładnie (może być numer). Rzucę na nią okiem. Co do aku to naładowany był, odłączałem go na chwilę.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
- Lokalizacja: 3miasto
I po odłączeniu pompy abs i po przepięciu wszystkich mających wpływ na pracę silnika, pompę, świece itd wymieniłem i nadal nic. Dodatkowo zobaczyłem że pod kierą ma zagadkowe odcięcie antykradzieżowe, kabli chyba z 6 czy 7, jeden idzie do stacyjki, dwa gdzieś w komorę silnika, reszta ginie w tłumie bo namotane jest tam bardzo. Rozkładam ręce bo nie znam połączenia ani metody stosowania takich odcinek.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga