[ BRE 2.0 140 KM] Szarpanie na jedynce
[ BRE 2.0 140 KM] Szarpanie na jedynce
Witam, dzis zakupilem a6c6 z 2006 przebieg spory bo 156k mil. Autko regularnie serwisowane, sporo kasy ktos w nie wlozyl, ostatnio wymieniony sterownik silnika za ponad £1k :O
Podczas jazdy probnej zauwazylem ze od czasu do czasu silnik drga nieregularnie, podczas ruszania z pierwszego biegu trzeba dac wiecej gazu bo strasznie telepie i latwo go zgasic
Sadzilem ze to dwumasa ale poczytalem ze to moze byc pompa oleju.
Niuncia ma problem tylko na pierwszym biegu i slabo sie na nim wkreca na obroty, kolejne biegi juz nie sa takie ociezale.
Od czego zaczac sprawdzanie obiawow poza oczywistym vagiem :D
Pozdrawiam
Jocker01
Podczas jazdy probnej zauwazylem ze od czasu do czasu silnik drga nieregularnie, podczas ruszania z pierwszego biegu trzeba dac wiecej gazu bo strasznie telepie i latwo go zgasic
Sadzilem ze to dwumasa ale poczytalem ze to moze byc pompa oleju.
Niuncia ma problem tylko na pierwszym biegu i slabo sie na nim wkreca na obroty, kolejne biegi juz nie sa takie ociezale.
Od czego zaczac sprawdzanie obiawow poza oczywistym vagiem :D
Pozdrawiam
Jocker01
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez jocker01, łącznie zmieniany 1 raz.
- NieTykalny
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 81
- Rejestracja: 09 maja 2012, 23:09
- Lokalizacja: bb zmc
witam, dzieki za odpowiedzi :D
Wczoraj wymienilem dwumase i drgania sie zmniejszyly jednak wciaz sa.
Ruszanie sie poprawilo znacznie. Nowa dwymasa i sprzeglo LUK. Bledow w sterownikow brak!
Myslale ze to jeszcze poduszki silnika, ale szwagier twierdzi ze jakby to byly poduchy to drgalby caly czas a ruchy silnika sa bardzo nie regularne, obroty sa stabilne.
Pozdrawiam
Jocker01
[ Dodano: 2013-10-31, 10:13 ]
Witam,
wczoraj zrobilem logi z wtryskow i takie sa wyniki, najpierw na wolnych obrotach, potem wkrecilem go na 3k i znow wolne obroty.
Bardzo prosze pomozcie, meczy mnie to rzucanie juz
Wczoraj wymienilem dwumase i drgania sie zmniejszyly jednak wciaz sa.
Ruszanie sie poprawilo znacznie. Nowa dwymasa i sprzeglo LUK. Bledow w sterownikow brak!
Myslale ze to jeszcze poduszki silnika, ale szwagier twierdzi ze jakby to byly poduchy to drgalby caly czas a ruchy silnika sa bardzo nie regularne, obroty sa stabilne.
Pozdrawiam
Jocker01
[ Dodano: 2013-10-31, 10:13 ]
Witam,
wczoraj zrobilem logi z wtryskow i takie sa wyniki, najpierw na wolnych obrotach, potem wkrecilem go na 3k i znow wolne obroty.
Bardzo prosze pomozcie, meczy mnie to rzucanie juz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 26 sty 2013, 20:43
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olsztyn
Witam.
U mnie szarpanie na jedynce zawsze występuje jak obroty wkraczają na 1600 i tylko na tej granicy. Dodam że tylko szarpnięcia występują jak silnik się dopiero rozgrzewa po postoju i po tym jak zza kratek środkowych nawiewu dobiegają dość głośne odgłosy podobne do pstrykania. Czy może ktoś miał podobny przypadek?
U mnie szarpanie na jedynce zawsze występuje jak obroty wkraczają na 1600 i tylko na tej granicy. Dodam że tylko szarpnięcia występują jak silnik się dopiero rozgrzewa po postoju i po tym jak zza kratek środkowych nawiewu dobiegają dość głośne odgłosy podobne do pstrykania. Czy może ktoś miał podobny przypadek?
Łukasz
U mnie takie pstrykanie też występuje i do dziś nie wiem co jest temu winne.Dziwna przypadłość.l_krupinski pisze:Witam.
U mnie szarpanie na jedynce zawsze występuje jak obroty wkraczają na 1600 i tylko na tej granicy. Dodam że tylko szarpnięcia występują jak silnik się dopiero rozgrzewa po postoju i po tym jak zza kratek środkowych nawiewu dobiegają dość głośne odgłosy podobne do pstrykania. Czy może ktoś miał podobny przypadek?
Witam, wczoraj wymienilem filtr i troche sie porawilo, wkreca sie na jedynce, jednak tak jak piszecie: l_krupinski i saintdf, rzucanie wystepuje w okolicach 1.6k obotow. Nie mialem jeszcze okazji zmierzyc cisnienia, VAGa jutro podlacze i zobacze czy poprawilo sie w logach.
Zastanawiam sie co jeszcze moze byc nie tak, poduchy pod silnikiem? rozpadajaca sie pompa oleju?
Pozdrawiam
Jocker01
Zastanawiam sie co jeszcze moze byc nie tak, poduchy pod silnikiem? rozpadajaca sie pompa oleju?
Pozdrawiam
Jocker01
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 26 sty 2013, 20:43
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olsztyn
Witam, tak filtr paliwa wymieniony. Zawor na turbinie? Wczoraj jak ruszalem ze swiatel i potrzebowalem troche wiecej mocy i znow mial problem, nagle cos puknelo pod maska i sie wkrecil! moze rzeczywiscie to zawor na turbine, ale dlaczego na innych biegach nie ma zadnego problemu?
Pozdrawiam
Jocker01
Pozdrawiam
Jocker01
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 26 sty 2013, 20:43
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olsztyn
ja jeszcze biorę pod uwagę EGR, ale zastanawiające jest to że jak silnik jest zimny i chłodny i są podwyższone obroty silnika do 1000 to wszystko jest dobrze i nie ma żadnych szarpnięć, a gdy tylko się rozgrzeje i obroty silnika spadną to wtedy na 1600 obrotów od razu szarpie i wpada w wibracje.
Łukasz
Witam,
po wymianie filtra i laniu "RED X" do paliwa troche sie poprawilo, teraz tylko rzuca silnikiem na postoju a nie szarpie juz.
Zrobilem ostatio logi i widac znaczna poprawe.
Wydaje mi sie jednak ze 4ta pompka jest do wymiany, kupilem uzywke i nowe oringi i bede wymienial.
Zerknijcie prosze na logi
Pozdrawiam.
Jocker01
po wymianie filtra i laniu "RED X" do paliwa troche sie poprawilo, teraz tylko rzuca silnikiem na postoju a nie szarpie juz.
Zrobilem ostatio logi i widac znaczna poprawe.
Wydaje mi sie jednak ze 4ta pompka jest do wymiany, kupilem uzywke i nowe oringi i bede wymienial.
Zerknijcie prosze na logi
Pozdrawiam.
Jocker01
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 26 sty 2013, 20:43
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olsztyn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 04 kwie 2014, 14:06
- Lokalizacja: Kartuzy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga