[a6 c4] doświetlenie drogi do domu
Domykanie zakodowałem sobie jak najbardziej celowo - jazda w korkach w dużym mieście już mnie tego nauczyła - brudasy podbiegają na światłach i kradną torby/teczki/aktówki z siedzeń (tak, wiem, że równie dobrze mogą wybić mi szybę [szyby mam co prawda oklejone folią], bo takie akcje też już widywałem ale idąc tym tropem to złodziej może też mnie zastrzelić...)RaKo pisze:rufffus, cóż za broblem usunąć opcję zamykania zamków :?: Po co one mają trzaskać na darmo :?: VAG i po kłopocie :mrgreen:
Przeglądam właśnie schemat modułu komfortu i mam zaznaczone kilka linii, które jeszcze w weekend sprawdzę z miernikiem. Gdyby ktoś jednak wiedział "bez sprawdzania" gdzie się wpiąć to będę dźwięczny.
Dzięki, już to widziałem. A tak przy okazji to tu jest lepiej i taniej: http://www.cubeelectronics.com/komfort.php.
Co nie zmienia faktu, że daje to prawie 200PLN a ja chcę temat zamknąć w maks 40~50 PLN i uzyskać tylko tą jedną funkcjonalność.
Co nie zmienia faktu, że daje to prawie 200PLN a ja chcę temat zamknąć w maks 40~50 PLN i uzyskać tylko tą jedną funkcjonalność.
Dzięki Pawelk600, sprawdzę to.
Ostatecznie zamówiłem puszkę z Cube Electronics, głównie dlatego, że ma płynne rozjaśnianie i ściemnianie halogenów a niechciane funkcje i tak można wyłączyć. Przy okazji znalazłem fajny opis na forum Vectry (http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/119520-modul-tripplink-doswietlanie-zakretow-cominglevaing-home-reversing-guide/). Teraz pozostaje dokupić czujnik zmierzchowy (coby nie katować akumulatora gdy i tak jest jasno). Ponadto zastanawiałem się jeszcze jak zrealizować funkcję wyłączania halogenów z pilota, gdy będę chciał by zgasły wcześniej. I tu do głowy mi przyszedł pomysł, żeby wykorzystać domykanie szyb z pilota (przytrzymanie zamykania). Tyle, że wiąże się to z kolejnym poszukiwaniem wiązki.
W ten sposób ostatecznie system działałby tylko po zmroku, włączał "leaving home" po otwarciu auta i wyłączał po zapłonie, a "coming home" zapalałby się po wyjęciu klucza ze stacyjki (ewentualnie dodatkowo podtrzymywał po zamknięciu auta) i wygaszał po 30 sekundach z opcją wcześniejszego wygaszenia z pilota.
Całość aż się prosi o fotostory na forum. 8-)
Zastanawiam się jeszcze tylko jak będą reagowały moje światła na "rozjaśnianie", bo do follow me home chcę dodatkowo wykorzystać światła pozycyjne a dodam, że z tyłu mam ledy IN-PRO a z przodu ledy SMD w postaci żarówek W5W (coś mi się kojarzy, że nie będą się płynnie rozjaśniać).
Ostatecznie zamówiłem puszkę z Cube Electronics, głównie dlatego, że ma płynne rozjaśnianie i ściemnianie halogenów a niechciane funkcje i tak można wyłączyć. Przy okazji znalazłem fajny opis na forum Vectry (http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/119520-modul-tripplink-doswietlanie-zakretow-cominglevaing-home-reversing-guide/). Teraz pozostaje dokupić czujnik zmierzchowy (coby nie katować akumulatora gdy i tak jest jasno). Ponadto zastanawiałem się jeszcze jak zrealizować funkcję wyłączania halogenów z pilota, gdy będę chciał by zgasły wcześniej. I tu do głowy mi przyszedł pomysł, żeby wykorzystać domykanie szyb z pilota (przytrzymanie zamykania). Tyle, że wiąże się to z kolejnym poszukiwaniem wiązki.
W ten sposób ostatecznie system działałby tylko po zmroku, włączał "leaving home" po otwarciu auta i wyłączał po zapłonie, a "coming home" zapalałby się po wyjęciu klucza ze stacyjki (ewentualnie dodatkowo podtrzymywał po zamknięciu auta) i wygaszał po 30 sekundach z opcją wcześniejszego wygaszenia z pilota.
Całość aż się prosi o fotostory na forum. 8-)
Zastanawiam się jeszcze tylko jak będą reagowały moje światła na "rozjaśnianie", bo do follow me home chcę dodatkowo wykorzystać światła pozycyjne a dodam, że z tyłu mam ledy IN-PRO a z przodu ledy SMD w postaci żarówek W5W (coś mi się kojarzy, że nie będą się płynnie rozjaśniać).
Re: [a6 c6] doświetlenie drogi do domu
a witam mam problem z oswietleniem dojścia do domu wszystko działało poprawnie aż do dnia w którym przyjechalem wieczorem pod dom zamknąłem pilotem dzrzwi a tu nic zapalily się tylko wewnnętrzne światła a dodatkowo powinny się zapalic halogeny z przodu oraz tylne światła łącznie z tablicą rejestracyjną i to samo jak otwieram też to samo co się stalo czy ktoś sie orientuje??
Temat odkopuje, ale dodam swoje dwa grosze.
Co do tego "komfortu" to proponuje pociągnąć kable od oświetlenia wewnętrznego do jakiegoś przekaÂźnika czasowego, a stamtąd do halogenów lub świateł mijania, ponieważ jak zamkniemy auto to oświetlenie od razu gaśnie więc bez takiego przekaÂźnika by to nie zdało egzaminu. A jak ktoś jest dobrym elektronikiem, albo ma znajomego co się zajmuje elektroniką to proponuje zrobić mały układzik na opóÂźnione gaszenie świateł, bo moim zdaniem bawienie się w kodowanie pilota i centralki to marny pomysł, a co najmniej czasochłonny i skomplikowany.
Co do tego "komfortu" to proponuje pociągnąć kable od oświetlenia wewnętrznego do jakiegoś przekaÂźnika czasowego, a stamtąd do halogenów lub świateł mijania, ponieważ jak zamkniemy auto to oświetlenie od razu gaśnie więc bez takiego przekaÂźnika by to nie zdało egzaminu. A jak ktoś jest dobrym elektronikiem, albo ma znajomego co się zajmuje elektroniką to proponuje zrobić mały układzik na opóÂźnione gaszenie świateł, bo moim zdaniem bawienie się w kodowanie pilota i centralki to marny pomysł, a co najmniej czasochłonny i skomplikowany.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga