[a6 c4] doświetlenie drogi do domu
Domykanie zakodowałem sobie jak najbardziej celowo - jazda w korkach w dużym mieście już mnie tego nauczyła - brudasy podbiegają na światłach i kradną torby/teczki/aktówki z siedzeń (tak, wiem, że równie dobrze mogą wybić mi szybę [szyby mam co prawda oklejone folią], bo takie akcje też już widywałem ale idąc tym tropem to złodziej może też mnie zastrzelić...)RaKo pisze:rufffus, cóż za broblem usunąć opcję zamykania zamków :?: Po co one mają trzaskać na darmo :?: VAG i po kłopocie :mrgreen:
Przeglądam właśnie schemat modułu komfortu i mam zaznaczone kilka linii, które jeszcze w weekend sprawdzę z miernikiem. Gdyby ktoś jednak wiedział "bez sprawdzania" gdzie się wpiąć to będę dźwięczny.
Dzięki, już to widziałem. A tak przy okazji to tu jest lepiej i taniej: http://www.cubeelectronics.com/komfort.php.
Co nie zmienia faktu, że daje to prawie 200PLN a ja chcę temat zamknąć w maks 40~50 PLN i uzyskać tylko tą jedną funkcjonalność.
Co nie zmienia faktu, że daje to prawie 200PLN a ja chcę temat zamknąć w maks 40~50 PLN i uzyskać tylko tą jedną funkcjonalność.
-
gość_
Dzięki Pawelk600, sprawdzę to.
Ostatecznie zamówiłem puszkę z Cube Electronics, głównie dlatego, że ma płynne rozjaśnianie i ściemnianie halogenów a niechciane funkcje i tak można wyłączyć. Przy okazji znalazłem fajny opis na forum Vectry (http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/119520-modul-tripplink-doswietlanie-zakretow-cominglevaing-home-reversing-guide/). Teraz pozostaje dokupić czujnik zmierzchowy (coby nie katować akumulatora gdy i tak jest jasno). Ponadto zastanawiałem się jeszcze jak zrealizować funkcję wyłączania halogenów z pilota, gdy będę chciał by zgasły wcześniej. I tu do głowy mi przyszedł pomysł, żeby wykorzystać domykanie szyb z pilota (przytrzymanie zamykania). Tyle, że wiąże się to z kolejnym poszukiwaniem wiązki.
W ten sposób ostatecznie system działałby tylko po zmroku, włączał "leaving home" po otwarciu auta i wyłączał po zapłonie, a "coming home" zapalałby się po wyjęciu klucza ze stacyjki (ewentualnie dodatkowo podtrzymywał po zamknięciu auta) i wygaszał po 30 sekundach z opcją wcześniejszego wygaszenia z pilota.
Całość aż się prosi o fotostory na forum. 8-)
Zastanawiam się jeszcze tylko jak będą reagowały moje światła na "rozjaśnianie", bo do follow me home chcę dodatkowo wykorzystać światła pozycyjne a dodam, że z tyłu mam ledy IN-PRO a z przodu ledy SMD w postaci żarówek W5W (coś mi się kojarzy, że nie będą się płynnie rozjaśniać).
Ostatecznie zamówiłem puszkę z Cube Electronics, głównie dlatego, że ma płynne rozjaśnianie i ściemnianie halogenów a niechciane funkcje i tak można wyłączyć. Przy okazji znalazłem fajny opis na forum Vectry (http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/119520-modul-tripplink-doswietlanie-zakretow-cominglevaing-home-reversing-guide/). Teraz pozostaje dokupić czujnik zmierzchowy (coby nie katować akumulatora gdy i tak jest jasno). Ponadto zastanawiałem się jeszcze jak zrealizować funkcję wyłączania halogenów z pilota, gdy będę chciał by zgasły wcześniej. I tu do głowy mi przyszedł pomysł, żeby wykorzystać domykanie szyb z pilota (przytrzymanie zamykania). Tyle, że wiąże się to z kolejnym poszukiwaniem wiązki.
W ten sposób ostatecznie system działałby tylko po zmroku, włączał "leaving home" po otwarciu auta i wyłączał po zapłonie, a "coming home" zapalałby się po wyjęciu klucza ze stacyjki (ewentualnie dodatkowo podtrzymywał po zamknięciu auta) i wygaszał po 30 sekundach z opcją wcześniejszego wygaszenia z pilota.
Całość aż się prosi o fotostory na forum. 8-)
Zastanawiam się jeszcze tylko jak będą reagowały moje światła na "rozjaśnianie", bo do follow me home chcę dodatkowo wykorzystać światła pozycyjne a dodam, że z tyłu mam ledy IN-PRO a z przodu ledy SMD w postaci żarówek W5W (coś mi się kojarzy, że nie będą się płynnie rozjaśniać).
Re: [a6 c6] doświetlenie drogi do domu
a witam mam problem z oswietleniem dojścia do domu wszystko działało poprawnie aż do dnia w którym przyjechalem wieczorem pod dom zamknąłem pilotem dzrzwi a tu nic zapalily się tylko wewnnętrzne światła a dodatkowo powinny się zapalic halogeny z przodu oraz tylne światła łącznie z tablicą rejestracyjną i to samo jak otwieram też to samo co się stalo czy ktoś sie orientuje??
-
Hamersky
Temat odkopuje, ale dodam swoje dwa grosze. 
Co do tego "komfortu" to proponuje pociągnąć kable od oświetlenia wewnętrznego do jakiegoś przekaÂźnika czasowego, a stamtąd do halogenów lub świateł mijania, ponieważ jak zamkniemy auto to oświetlenie od razu gaśnie więc bez takiego przekaÂźnika by to nie zdało egzaminu. A jak ktoś jest dobrym elektronikiem, albo ma znajomego co się zajmuje elektroniką to proponuje zrobić mały układzik na opóÂźnione gaszenie świateł, bo moim zdaniem bawienie się w kodowanie pilota i centralki to marny pomysł, a co najmniej czasochłonny i skomplikowany.
Co do tego "komfortu" to proponuje pociągnąć kable od oświetlenia wewnętrznego do jakiegoś przekaÂźnika czasowego, a stamtąd do halogenów lub świateł mijania, ponieważ jak zamkniemy auto to oświetlenie od razu gaśnie więc bez takiego przekaÂźnika by to nie zdało egzaminu. A jak ktoś jest dobrym elektronikiem, albo ma znajomego co się zajmuje elektroniką to proponuje zrobić mały układzik na opóÂźnione gaszenie świateł, bo moim zdaniem bawienie się w kodowanie pilota i centralki to marny pomysł, a co najmniej czasochłonny i skomplikowany.










