Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ MULTI] Problem z multironicem - szarpanie na postoju

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
marko-marini
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 08 paź 2013, 16:33
Imię: Marek
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Irlandia

[ MULTI] Problem z multironicem - szarpanie na postoju

Post autor: marko-marini » 10 paź 2013, 13:18

Witam od niedawna jestem posiadaczem c5 avant 2.0 benzyna ze skrzynią Multitronic.Auto jest z roku 2002 .Problem jest taki ,otóż gdy auto jest zimne szczególnie po nocy i je odpalę i chcę wrzucić D lub R auto szarpnie do przodu i gaśnie ,oczywiście hamulec nożny mam naduszony aby temu zaradzić muszę 10 do 15 minut przed wyjazdem włączyć auto aby się zagrzało i wtedy jest już w miarę lepiej,gdy juz przejadę kilka kilometrów i sie zatrzymam jest ok ,czasami czuje że lekko ciągnie ale z tym mogę jeżdzic,najgorzej jest jak auto jest zimne i gdy włączam się do ruchu,staję na Stopie,skrzyżowaniu samochód nie chce ustać w miejscu ciągnie do przodu,boję się że kiedyś komuś zajadę drogę,mieszkam w Irlandii i tu fachowców nie ma aby mi to ktoś wyjasnił czemu tak się dzieje,może ktoś mi pomoże co jest grane,czy może być to mały stan oleju w skrzyni .Jeśli chodzi o przełączanie biegów to nie czuć żadnych szarpnięć,zmiany biegów są płynne. :( :( :( :( :(
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez marko-marini, łącznie zmieniany 1 raz.

miki7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 09 gru 2012, 15:34
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: miki7 » 10 paź 2013, 19:11

Witaj.
Wiec jak moze masz mozliwosc to na sam poczatek błedy ze skrzyni trzeba sprawdzic.
powodów moze byc wiele od niskiego poziomu oleju po konczący sie jakikolwiek podzespół ze skrzyni <uoee>
pozdr.

Awatar użytkownika
Jarecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 896
Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
Imię: Henryk
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Silesia
Kontakt:

Post autor: Jarecki » 10 paź 2013, 19:24

marko-marini pisze:samochód nie chce ustać w miejscu ciągnie do przodu
to raczej normalne w automatach <okok> tak jak kolega miki7 podpowiada pod VAGa Audi :) i sterownik silnika tez bo moze silnik "nie halo" :>
Jak zczytasz bledy ze ster. sil. i skrzyni dalej cos pomyslimy <okok>

marko-marini
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 08 paź 2013, 16:33
Imię: Marek
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: marko-marini » 13 paź 2013, 21:04

Dzięki jak podłączę go to dam znać o wynikach&#128522;

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 13 paź 2013, 21:44

Jarecki pisze:
marko-marini pisze:samochód nie chce ustać w miejscu ciągnie do przodu
to raczej normalne w automatach <okok>
Koledze marko-marini nie chodzi o to, że auto toczy się do przodu, gdy puści nogę z hamulca - tylko o to, że wyrywa się i szarpie gdy właśnie trzyma nogę na hamulcu <okok>

marko-marini
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 08 paź 2013, 16:33
Imię: Marek
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: marko-marini » 14 paź 2013, 11:02

Dziś zauważyłem mały wyciek ze skrzyni.

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 14 paź 2013, 17:20

Jest na forum kolega, co się tym zawodowo zajmuje - BartS czy jakoś tak - jego pytaj co i jak - ja się na tym wcale nie znam :(

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 14 paź 2013, 19:30

marko-marini, oraz pozostali koledzy biorący udział w temacie: zgadza się, skrzynia to Multitronic (marko-marini potwierdził na PW, że widnieje 6 biegów), więc zmieniłem tytuł i pierwszy post by nikogo nie mylił, oraz usunąłem wątek z dochodzeniem do tego <okok> Podziękowania dla kolegi Zagór za właściwe nakierowanie właściciela tematu <brawo>

Kolega Zagór, słusznie podpowiada kogo pytać w przypadku Multi - a konkretnie chodzi o kolegę Bart-S <luzik>

Awatar użytkownika
Bart-S
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 03 wrz 2011, 00:58
Imię: Damian
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Bart-S » 15 paź 2013, 00:10

Dziękuję za zaproszenie do tematu... Przy aktualnym obłożeniu pracą, to w zasadzie jedyna szansa aby być z Waszymi zapytaniami na bieżąco <uoee>

Usterka w skrzyni Twojego ALT Marku polega na tym, że ciśnienie przekazywane na sprzęgło jest zbyt duże - powodów tego problemu może być kilka. Na początek poproszę o sprawdzenie czy w sterowniku skrzyni zapisały się jakieś błędy oraz o jego pełne oznaczenie i wersję oprogramowania.

Tak nawiasem mówiąc - awarie CVT w 130-konnej benzynie z uwagi na stosunkowo niski maksymalnym moment obrotowy zdarzają się naprawdę rzadko a więc wygląda na to, że trafiłeś wyeksploatowany albo nieprawidłowo serwisowany egzemplarz.

Jakieś szanse na przywiezienie tego auta do PL? Raczej marne szanse, że naprawię ją online... Ja nie Kaszpirowski :p

marko-marini
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 08 paź 2013, 16:33
Imię: Marek
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: marko-marini » 23 paź 2013, 10:32

Ile oleju mam kupić do statycznej wymiany oleju w multitronicu czy i samemu mozna zrobić tą operację.Aha proszę mi powiedzieć jak zrobić próbę glikolową?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja