[ MULTI] Problem z multironicem - szarpanie na postoju
-
marko-marini
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 10
- Rejestracja: 08 paź 2013, 16:33
- Imię: Marek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Irlandia
[ MULTI] Problem z multironicem - szarpanie na postoju
Witam od niedawna jestem posiadaczem c5 avant 2.0 benzyna ze skrzynią Multitronic.Auto jest z roku 2002 .Problem jest taki ,otóż gdy auto jest zimne szczególnie po nocy i je odpalę i chcę wrzucić D lub R auto szarpnie do przodu i gaśnie ,oczywiście hamulec nożny mam naduszony aby temu zaradzić muszę 10 do 15 minut przed wyjazdem włączyć auto aby się zagrzało i wtedy jest już w miarę lepiej,gdy juz przejadę kilka kilometrów i sie zatrzymam jest ok ,czasami czuje że lekko ciągnie ale z tym mogę jeżdzic,najgorzej jest jak auto jest zimne i gdy włączam się do ruchu,staję na Stopie,skrzyżowaniu samochód nie chce ustać w miejscu ciągnie do przodu,boję się że kiedyś komuś zajadę drogę,mieszkam w Irlandii i tu fachowców nie ma aby mi to ktoś wyjasnił czemu tak się dzieje,może ktoś mi pomoże co jest grane,czy może być to mały stan oleju w skrzyni .Jeśli chodzi o przełączanie biegów to nie czuć żadnych szarpnięć,zmiany biegów są płynne.

Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez marko-marini, łącznie zmieniany 1 raz.
-
marko-marini
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 10
- Rejestracja: 08 paź 2013, 16:33
- Imię: Marek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Irlandia
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
marko-marini
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 10
- Rejestracja: 08 paź 2013, 16:33
- Imię: Marek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Irlandia
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
marko-marini, oraz pozostali koledzy biorący udział w temacie: zgadza się, skrzynia to Multitronic (marko-marini potwierdził na PW, że widnieje 6 biegów), więc zmieniłem tytuł i pierwszy post by nikogo nie mylił, oraz usunąłem wątek z dochodzeniem do tego
Podziękowania dla kolegi Zagór za właściwe nakierowanie właściciela tematu 
Kolega Zagór, słusznie podpowiada kogo pytać w przypadku Multi - a konkretnie chodzi o kolegę Bart-S
Kolega Zagór, słusznie podpowiada kogo pytać w przypadku Multi - a konkretnie chodzi o kolegę Bart-S
- Bart-S
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 153
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 00:58
- Imię: Damian
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
Dziękuję za zaproszenie do tematu... Przy aktualnym obłożeniu pracą, to w zasadzie jedyna szansa aby być z Waszymi zapytaniami na bieżąco
Usterka w skrzyni Twojego ALT Marku polega na tym, że ciśnienie przekazywane na sprzęgło jest zbyt duże - powodów tego problemu może być kilka. Na początek poproszę o sprawdzenie czy w sterowniku skrzyni zapisały się jakieś błędy oraz o jego pełne oznaczenie i wersję oprogramowania.
Tak nawiasem mówiąc - awarie CVT w 130-konnej benzynie z uwagi na stosunkowo niski maksymalnym moment obrotowy zdarzają się naprawdę rzadko a więc wygląda na to, że trafiłeś wyeksploatowany albo nieprawidłowo serwisowany egzemplarz.
Jakieś szanse na przywiezienie tego auta do PL? Raczej marne szanse, że naprawię ją online... Ja nie Kaszpirowski
Usterka w skrzyni Twojego ALT Marku polega na tym, że ciśnienie przekazywane na sprzęgło jest zbyt duże - powodów tego problemu może być kilka. Na początek poproszę o sprawdzenie czy w sterowniku skrzyni zapisały się jakieś błędy oraz o jego pełne oznaczenie i wersję oprogramowania.
Tak nawiasem mówiąc - awarie CVT w 130-konnej benzynie z uwagi na stosunkowo niski maksymalnym moment obrotowy zdarzają się naprawdę rzadko a więc wygląda na to, że trafiłeś wyeksploatowany albo nieprawidłowo serwisowany egzemplarz.
Jakieś szanse na przywiezienie tego auta do PL? Raczej marne szanse, że naprawię ją online... Ja nie Kaszpirowski
-
marko-marini
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 10
- Rejestracja: 08 paź 2013, 16:33
- Imię: Marek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Irlandia









