[A6 C5 2,5 180KM] Zacina się wspomaganie kierownicy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 26 sty 2013, 20:43
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olsztyn
Wymieniłeś pasek, czy tylko napinacz ?
Bo jak dałeś tylko napinacz to chwilowo zwiększyłeś naciąg starego paska który jeszcze dostał większej siły i co raz bardziej będzie się rozciągał. Ja kiedyś miałem tak samo, wymieniłem napinacz, a pasek zostawiłem stary.
Nowy powinien ledwo z ciężkim trudem nachodzić, ja sam ledwo założyłem, kumpel pomagał z góry przyciągać i ledwo ledwo poszło. Jak wymieniać to komplet. Napinacz z paskiem.
Od tego momentu po wymianie wszystko powinno być w porządku.
Jak to nie pomoże to trzeba sprawdzać dalej, olej w układzie, pompa czy nie wiszczy itp. w najgorszym wypadku naprawa maglownicy.
Bo jak dałeś tylko napinacz to chwilowo zwiększyłeś naciąg starego paska który jeszcze dostał większej siły i co raz bardziej będzie się rozciągał. Ja kiedyś miałem tak samo, wymieniłem napinacz, a pasek zostawiłem stary.
Nowy powinien ledwo z ciężkim trudem nachodzić, ja sam ledwo założyłem, kumpel pomagał z góry przyciągać i ledwo ledwo poszło. Jak wymieniać to komplet. Napinacz z paskiem.
Od tego momentu po wymianie wszystko powinno być w porządku.
Jak to nie pomoże to trzeba sprawdzać dalej, olej w układzie, pompa czy nie wiszczy itp. w najgorszym wypadku naprawa maglownicy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 26 sty 2013, 20:43
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olsztyn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 26 sty 2013, 20:43
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olsztyn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 09 lut 2012, 18:59
- Lokalizacja: Łódź
Hej.
U mnie ten sam kłopot w prawo nie działa w lewo bez kłopotu, wszystko ustępuje po około minucie od odpalenia, usłyszałem od jednego znajomego mechanika że może to być winą przekładni kierowniczej, ale jest to niepotwierdzona teoria. Miło będzie jak ktoś napisze co było jak uda mu się ten problem wyeliminować bo jakieś 8 miesięcy temu włożyłem inną przekładnię bo moja się mocno pociła i nie w smak mi znów ja wymieniać gdyby jednak się to okazało prawdą.
U mnie ten sam kłopot w prawo nie działa w lewo bez kłopotu, wszystko ustępuje po około minucie od odpalenia, usłyszałem od jednego znajomego mechanika że może to być winą przekładni kierowniczej, ale jest to niepotwierdzona teoria. Miło będzie jak ktoś napisze co było jak uda mu się ten problem wyeliminować bo jakieś 8 miesięcy temu włożyłem inną przekładnię bo moja się mocno pociła i nie w smak mi znów ja wymieniać gdyby jednak się to okazało prawdą.
Ride Or Die
Panowie ja miałem problem z przycinającą się kierownicą i musiałem dać magiel do regeneracji. Był jeden znawca, który mówił że to raczej nie maglownia, kombinował z tym moim maglem, ale nic nie pomógł. Teraz już opanowałem sytuacje i chodzi pięknie, choć miałem problemy przez mechaników którzy montowali mi magla, bo zalali złym płynem i padła pompa od wspomagania (stąd wiem że tylko zielony). Pozdrawiam
Moje 9-te audi. Było:
A100 2.3 - cygaro - ukradli
A80 coupe 2.3 - '89
A80 2.0 - '92 - ukradli
A80 Avant TDI - '93
A4 2.8 - '96
A6 2.8 Avant - '98
A6 2.7 Q Tip Avant - '00
A6 2.7 Q Manual Avant - '99
A6 3.0 Q Manual - '02
A4 1.8T ABT - '02
A6 2.7T 250KM - '03
A100 2.3 - cygaro - ukradli
A80 coupe 2.3 - '89
A80 2.0 - '92 - ukradli
A80 Avant TDI - '93
A4 2.8 - '96
A6 2.8 Avant - '98
A6 2.7 Q Tip Avant - '00
A6 2.7 Q Manual Avant - '99
A6 3.0 Q Manual - '02
A4 1.8T ABT - '02
A6 2.7T 250KM - '03
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
To w końcu co było przyczyną bo z twojego opisu jakoś nic nie wynika poza tym, że opanowałeś sytuacje.myciel pisze:Panowie ja miałem problem z przycinającą się kierownicą i musiałem dać magiel do regeneracji. Był jeden znawca, który mówił że to raczej nie maglownia, kombinował z tym moim maglem, ale nic nie pomógł. Teraz już opanowałem sytuacje i chodzi pięknie, choć miałem problemy przez mechaników którzy montowali mi magla, bo zalali złym płynem i padła pompa od wspomagania (stąd wiem że tylko zielony). Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 paź 2013, 12:17
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 09 lut 2012, 18:59
- Lokalizacja: Łódź
Niby mój mechanik ogarnął temat, wspomaganie chodzi ok. przepłukał cały układ świeżym płynem, zobaczymy na jak długo to pomogło. Tylko kurde odwalił chyba kichę z jednym a mianowicie prosiłem go o zielony płyn a zalał i płukał czerwonym bo tak niby zalecają producenci, tylko bazował się na VW. Może ktoś powie czy jeździ na czerwonym i nie ma jakichś przeciwwskazań??
[ Dodano: 2013-10-28, 21:53 ]
No niestety problem powrócił, niby trochę w mniejszym stopniu ale jest, spróbuję wyciągnąć magiel i przemyć naftą. Zaleję zielonym i zobaczymy.
[ Dodano: 2013-10-28, 21:53 ]
No niestety problem powrócił, niby trochę w mniejszym stopniu ale jest, spróbuję wyciągnąć magiel i przemyć naftą. Zaleję zielonym i zobaczymy.
Ride Or Die
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 paź 2013, 12:17
- Lokalizacja: Białystok
- mariusz_wierz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 183
- Rejestracja: 28 sty 2009, 09:57
- Lokalizacja: Suwałki
Panowie, miałem taki sam problem ze wspomaganiem - wprawdzie w innym aucie (Peugeot Partner), ale sprawa wyglądała podobnie - w pierwszych minutach po odpaleniu silnika "na zimno" wspomaganie nie działało, po jakimś czasie zaczynało działać, przy czym np. latem przy wyższych temperaturach problem nie występował, natomiast zimą wspomaganie kierownicy zaczynało działać dopiero po przejechaniu kilku kilometrów czyli po dłuższym czasie. Podmieniałem pompę wspomagania na inną i było dokładnie to samo. Okazało się, że uszkodzona była maglownica. Koszt regeneracji akurat w przypadku tego auta to 450 zł, ostatecznie jednak musiałem kupić drugą maglownicę, ponieważ w mojej coś tam było aż tak wypracowanego, że nie nadawała się do regeneracji.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 paź 2013, 12:17
- Lokalizacja: Białystok
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga