lol72 pisze:Wydaje mi się, że dużo bardziej zaśmieca temat post typu "Ja jestem jak najbardziej zainteresowany kupnem i czekam na info" niż jakby kolega gacek197 dopisał się do listy zainteresowanych zakupem.
Ilość zainteresowanych pozwoli Wytwórcy zorientować się w popycie oraz stworzy swego rodzaju motywację do działania dla niego.
Jeżeli kolega kot919 woli rozwiązać sprawę wizualizacji popytu np na PW to niech powie, ale na razie zróbmy coś co w zarysie przypomina listę i da jakieś odzwierciedlenie zainteresowania forumowiczów.
Szczerze nie myślałem na temat sposobu 'zbierania chętnych', jednakże aby nie śmiecić w ogóle wątku można tu pozostawić zapytania techniczne (mogą wpłynąć na ewentualną decyzję zakupu), natomiast wszelkie chęci zamówienia modułu kierować poprzez PW.
lol72 pisze:Ja np. używam tylko (w większości wypadków) "inteligentnych kierunkowskazów" i moduł którego używam (nie do końca bezawaryjny) zwiększył moją sygnalizację zamiaru skrętu o około 70% tak, że proszę wziąć to pod uwagę oraz ew. +21W dla przyczepki. Nadal będzie to ten sam radiator, czy może jednak jakiś margines bezpieczeństwa?
Musiałbym zrobić test z dodatkową żarówką, gdyż nie wiem czy przypadkiem w tym stanie przerywacz nie generuje dłuższych|bądź krótszych interwałów pomiędzy załączeniami.
mwx pisze:... moduł korzysta z przekażników fabrycznego przerywacza, więc przyczepka nie ma znaczenia. Jeśli teraz jest OK to z modułem też będzie OK. Podtrzymywany jest tylko sygnał (niskoprądowy).
Cóż i tak i nie

... moduł faktycznie korzysta z fabrycznego przekaźnika będącego przerywaczem (zainstalowanego w przełączniku awaryjnych) jednak część z sygnałem niskoprądowym jest nieprawdziwa. Mój moduł niejako jest podłączony 'równolegle' do samego przełącznika kierunkowskazów - tzn symuluje dla przekaźnika awaryjnych włączenie kierunkowskazu. Jako że przez ori przełącznik przepływa cały prąd idący do kierunkowskazów to będzie on też przechodził przez mój moduł.
Układ ze względu na wykorzystany typ tranzystorów darlingtona jest wstanie wytrzymać 8A ciągłego obciążenia czyli ok 96W - czyli standardowy zestaw 47W bądź z przyczepką 68W bez poroblemu powinien uciągnąć - trzeba by tylko sprawdzić jak będzie wyglądało odprowadzenie ciepła.
Tak więc Kolego
lol72 możemy się umówić - jak już wcześniej wspomniałem - że jeżeli coś będzie nie tak, to zmodyfikuje dla ciebie radiator, bądź zastosujesz mocowanie modułu do elementu metalowego (karoseria, bądź stelaż deski rozdzielczej) który odbierze nadmiar ciepła

Ale słuszna uwaga - przetestuje układ z dodatkowym obciążeniem
