Witam,
Wczoraj w trasie nagle zgasło mi auto. Paliła się rezerwa a już raz miałem taką sytuację, że niby dopiero co się załączyła a i tak się paliwo skończyło. Wtedy jednak nie było problemu ( no powiedzmy ) bo poleciałem z kanistrem na stację, wlałem i odpalił.
Teraz jednak nie. Wlałem dwa kanistry po 4l. Trząsłem autem ( stoi pod górkę ) jednak przy odpalaniu kręci i to wszystko. Co to może być?
[ AKE 2.5 180 KM] Zgasł i nie chce odpalić
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Hello
Prawdopodobnie zadziałał system układu paliwowego niskiego ciśnie który nie dopuszcza do zapowietrzenia VP (układu wysokiego ciśnienia) i za wczasu odcina paliwo.
Na początku trzeba wykasować błąd. Potem próbować kilka razy odpalić z kręceniem max do powiedzmy 8-10 sek. Jeżeli nie odpali, trzeba odpowietrzyć układ niskiego ciśnienia.
Nie jeździj na rezerwie
!
Pozdrawiam
Prawdopodobnie zadziałał system układu paliwowego niskiego ciśnie który nie dopuszcza do zapowietrzenia VP (układu wysokiego ciśnienia) i za wczasu odcina paliwo.
Na początku trzeba wykasować błąd. Potem próbować kilka razy odpalić z kręceniem max do powiedzmy 8-10 sek. Jeżeli nie odpali, trzeba odpowietrzyć układ niskiego ciśnienia.
Nie jeździj na rezerwie


Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 68
- Rejestracja: 04 gru 2009, 10:06
- Imię: Bartek - szrot
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łódź
O ile dobrze pamiętam w quattro są czujniki w zbiorniku, które potrafią czasem się zepsuć i to one mogą być przyczyną zgaśnięcia auta, znam przypadki że auto potrafiło zgasnąć na większej ilości paliwa niże rezerwa (nawet pół zbiornika). według mnie dobrze by było je przejrzeć. W zbiorniku są chyba (nie pamiętam dokładnie) trzy punkty z pływakami (odpowiedzialne za stan paliwa) i jeden z zasilaniem na pompę wtryskową, gdzie jest zamontowana pompka przelewu paliwa i czujnik który ma coś wspólnego z samoistnym gaszeniem auta kiedy jest mała ilość paliwa.
tak ten czujnik g210 znajduje sie w koszu paliwa przy pompce wspomagajacej.
mialem to samo na vagu pokazywalo mi blad g210 czujnik niskiego poziomu pliwa a co sie okazalo
mechanicy chcieli mi 2 raz regenerowac pompe kupowac nowy czujnik (nie jest tani) a naprawilem to za 120zl moja przyczyna zapowietrzania sie ukladu byla wlasnie ta pompka w baku w tym calym koszu nie dosc ze na dole kosza bylo pelno syfu to jeszcze sitko na dole pompki wygladalo jak bys smołą wysmarował .. wymienilem pompke i wszystko jest ok wiec zajrzyj tam
Pozdrawiam.
mialem to samo na vagu pokazywalo mi blad g210 czujnik niskiego poziomu pliwa a co sie okazalo

Pozdrawiam.
Niestety po wykasowaniu błędu, nie odpala a błąd cały czas wraca. I w warsztacie mówią, że pompa do wymiany
I jeszcze jedno: spisałem taki nr pompy 028101047900382087090B ale wydaje mi się jakiś długi i w sumie nie znajduje mi go nigdzie na necie
Mój win: WAUZZZ4BZYN133587
I jeszcze błąd, który się pojawia G01268
I jeszcze jedno: spisałem taki nr pompy 028101047900382087090B ale wydaje mi się jakiś długi i w sumie nie znajduje mi go nigdzie na necie
Mój win: WAUZZZ4BZYN133587
I jeszcze błąd, który się pojawia G01268
Ostatnio zmieniony 15 paź 2013, 12:35 przez linekmks, łącznie zmieniany 1 raz.
Awaria pompy paliwa, zanieczyszczona, uszkodzona
[ Dodano: 2013-10-15, 12:45 ]
ten błąd
http://translate.google.pl/translate?hl ... 6bih%3D661
[ Dodano: 2013-10-15, 12:45 ]
ten błąd
http://translate.google.pl/translate?hl ... 6bih%3D661