Moderator może przenieść mój post w inne miejsce wedle uznania
[A6 C5] zamaina RNS-D na RNS-E
Dziś ukończyłem walkę z RNS-E za co DUUÂŻE dzięki :mrgreen: koledze Defacto,Navi zamontowana w A6 rocznik 2000 model 2001,zegary VDO12 z białym podświetlaniem i pełnym FISem(zegarek na wyświetlaczu)podstawa to przejściówki kabli z Naviserwisu za 125zł i 2 kabelki CAN H i L z 5 i 6 pinu siwej wtyczki licznika podłączone pod wtykę komunikacyjną starego radia Symphony później RNS-D i w końcu RNS-E pod pin 7 jako H i 12 jako L.Po tej operacji navi ożyło,znaczy klawisze zaczęły świecić razem ze światłami lecz po każdym wyłączeniu wołała pin,nie wyłączała się z kluczyka i gasła co 30 min,FIS nadal był martwy :roll: kombinowałem zamieniając kable,podpinałem kluczowaną masę i dalej nic,nałapała błędów.Poszedłem po rozum do głowy,ściągając VAG-COM ver 409.1 w pełni zarejestrowana i tylko tym to pójdzie na kablu VAG z viakena i nie musi to być z obsługą CANów,ani VCDS i takie tam,następnie kodowanie licznika i samej navi vag 3.11 nie łączy się z RNS-E.Kodowanie licznika dla silnika 1.9 TDI wartość:18140 adaptacje licznika kanał 60 wartość 1025(dla A4 1024)kanał 61 wartość zegary i radio bo nie mam telefonu i innych bajerków 4352 kanał 62 wpisałem 15 zegary,navi RNS,telematic i multifunkcja,ale może też być wartość 5,7,lub 13.Po tym wszytkim wyłączamy zapłon i wszystkie odbiorniki prądu,zamykamy samochód z pilocika,czekamy chwilę,otwieramy auto włączamy navi i ma banglać wszytko na FISie,wyłączać się po wyjęciu kluczyka,podświetlać przyciski ze światłami.Oczywiście w Vagu kasujemy błędy na liczniku i navigacji i radiu
Moderator może przenieść mój post w inne miejsce wedle uznania
Miłej lektury i udanego montażu :-P
Moderator może przenieść mój post w inne miejsce wedle uznania
- Mlodyrzeszow
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 530
- Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
- Imię: Henryk
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Mlodyrzeszow, Masz 2 DIN to mniejsze bo tylko kable i RNS-E.Kabelki patrz post wyżej :mrgreen: a Navi widziałem do A6 na alledrogo :-P za 2kilo złota,ale można kupić taniej,może też być np od A4 lub A3 tylko ramkę trzeba zmienić lub rezać.Da się podłączyć wzmacniacz,nawet w oryginale prawie wszystkie mają wzmacniacz w bagażniku na subie,ale inny też da się podłączyć.Więcej nie ma kosztów 
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Mlodyrzeszow,
_podpis
_podpis
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Audi A6 Warsztat, łącznie zmieniany 1 raz.
Warsztat, naprawy Audi A6.
Witam wszystkich i z góry dziękuję za odpowiedź a więc mój problem polega na tym że kupiłem a6C5 z1998r silnik 2.4v6 +LPG z radiem rns-d lecz postanowiłem je zmienić na rns-e i zaczęły się problemy MOJE A6 nie posiada magistrali CAN więc zakupiłem emulator can i nadal nic radio się załącza ale nie podświetla i nie gra a to emulator can który kupiłem http://allegro.pl/audi-can-bus-emulator ... 53646.html może ktoś wie jak to podłączyć?














