szacunSsmile pisze: Moja mała stajenka się powiększy na początku przyszłego roku.
RS6 C7 2014;

masakra, strach się bać
No myślałem, jeździłem różnymi autami GT-Rem, M5, M6 Gran Coupe, E-63 AMG i wieloma innymi. Najlepiej wypada RS6, bardzo szybkie i mega stabilne. Poprawili mocno właściwości jezdne i to auto całkiem dobrze skręca. A przy mocy ok 660PS leje GTR'a. Na pewno będziemy robić dolot, wydech i celujemy w 750-800 PSgiganteusz pisze:Ssmile przez Ciebie w niedziele o 7 rano szczeka mi opadła <szok>
a jak masz już s6 nie myślałeś czymś innym niż rs6 ? np. M5?
zatrzymasz oba S6 i RS6 ?Ssmile pisze:No myślałem, jeździłem różnymi autami GT-Rem, M5, M6 Gran Coupe, E-63 AMG i wieloma innymi. Najlepiej wypada RS6, bardzo szybkie i mega stabilne. Poprawili mocno właściwości jezdne i to auto całkiem dobrze skręca. A przy mocy ok 660PS leje GTR'a. Na pewno będziemy robić dolot, wydech i celujemy w 750-800 PSgiganteusz pisze:Ssmile przez Ciebie w niedziele o 7 rano szczeka mi opadła <szok>
a jak masz już s6 nie myślałeś czymś innym niż rs6 ? np. M5?
Jak się znajdzie chętny na przejęcie leasingu to pójdzie, a jak nie to zostanieMrMK pisze:zatrzymasz oba S6 i RS6 ?Ssmile pisze:No myślałem, jeździłem różnymi autami GT-Rem, M5, M6 Gran Coupe, E-63 AMG i wieloma innymi. Najlepiej wypada RS6, bardzo szybkie i mega stabilne. Poprawili mocno właściwości jezdne i to auto całkiem dobrze skręca. A przy mocy ok 660PS leje GTR'a. Na pewno będziemy robić dolot, wydech i celujemy w 750-800 PSgiganteusz pisze:Ssmile przez Ciebie w niedziele o 7 rano szczeka mi opadła <szok>
a jak masz już s6 nie myślałeś czymś innym niż rs6 ? np. M5?
czy S6 będzie do "oddania" ?
Widzę, że tematem gwarancji się nie spinaszSsmile pisze:No myślałem, jeździłem różnymi autami GT-Rem, M5, M6 Gran Coupe, E-63 AMG i wieloma innymi. Najlepiej wypada RS6, bardzo szybkie i mega stabilne. Poprawili mocno właściwości jezdne i to auto całkiem dobrze skręca. A przy mocy ok 660PS leje GTR'a. Na pewno będziemy robić dolot, wydech i celujemy w 750-800 PSgiganteusz pisze:Ssmile przez Ciebie w niedziele o 7 rano szczeka mi opadła <szok>
a jak masz już s6 nie myślałeś czymś innym niż rs6 ? np. M5?
arczic pisze:Widzę, że tematem gwarancji się nie spinaszSsmile pisze:No myślałem, jeździłem różnymi autami GT-Rem, M5, M6 Gran Coupe, E-63 AMG i wieloma innymi. Najlepiej wypada RS6, bardzo szybkie i mega stabilne. Poprawili mocno właściwości jezdne i to auto całkiem dobrze skręca. A przy mocy ok 660PS leje GTR'a. Na pewno będziemy robić dolot, wydech i celujemy w 750-800 PSgiganteusz pisze:Ssmile przez Ciebie w niedziele o 7 rano szczeka mi opadła <szok>
a jak masz już s6 nie myślałeś czymś innym niż rs6 ? np. M5?. Doszła mnie ostatnia informacja, że został już ogarnięty temat softa, który jest nie do wykrycia przez ASO, jedynie przed przeglądami trzeba wgrać serię ( wykrycie nastąpi tylko i wyłącznie w momencie rozebrania sterownika). Polak potrafi. Jeśli informacja się potwierdzi będę atakował 400 KM na wiosnę
.
Gratuluję RS6, mam nadzieję, że i u mnie kiedyś stanie przed domem
Ssmile pisze:No myślałem, jeździłem różnymi autami GT-Rem, M5, M6 Gran Coupe, E-63 AMG i wieloma innymi. Najlepiej wypada RS6, bardzo szybkie i mega stabilne. Poprawili mocno właściwości jezdne i to auto całkiem dobrze skręca. A przy mocy ok 660PS leje GTR'a. Na pewno będziemy robić dolot, wydech i celujemy w 750-800 PSgiganteusz pisze:Ssmile przez Ciebie w niedziele o 7 rano szczeka mi opadła <szok>
a jak masz już s6 nie myślałeś czymś innym niż rs6 ? np. M5?
Mówimy o parametrach dospieszenia rs6 względem grt nie o a1 henessey czy innym aucie . Zaś o lodówce miałeś na myśli chyba "lodoweczke" . Wiadomo ze rs jest funkcjonalny ale raczej w sprincie nie ma szans sadze . Co do tego wideo ciekawe jakby rs cy tez R8 wypadł względem tego a1 na takim teścieZagór pisze:Do GTR'a wystarczy A1q-
No i spróbuj do GTR'a zapakować lodówkę, rodzinę na wakacje, narty itp....
Miałeś do czynienia z takimi autami czy tylko YouTube oglądasz.Speedhuman pisze:Ssmile pisze:No myślałem, jeździłem różnymi autami GT-Rem, M5, M6 Gran Coupe, E-63 AMG i wieloma innymi. Najlepiej wypada RS6, bardzo szybkie i mega stabilne. Poprawili mocno właściwości jezdne i to auto całkiem dobrze skręca. A przy mocy ok 660PS leje GTR'a. Na pewno będziemy robić dolot, wydech i celujemy w 750-800 PSgiganteusz pisze:Ssmile przez Ciebie w niedziele o 7 rano szczeka mi opadła <szok>
a jak masz już s6 nie myślałeś czymś innym niż rs6 ? np. M5?
Gtr 2008r 480km 3.2s do 100 2010r 530km 2.9s 2011-2012r 550km 2.8s gdzie rs6 c7 3.9s po prog na 685km 865Nm z 3.9s na 3.4s ( http://www.mtm-online.de/en/Audi/RS6-C7 ... 6560685qmv ) . Jakiego gtr'a leje ? Nawet przy 750-800km sadze iż parametry będą porównywalne do ostatniego seryjnego gtr'a .... Nie mówimy już o wersjach Alpha gtr'a na 1000km/1200km/1500km . Sama modyfikacja ostatniego nissana switzer P800 zchodzi do 2.5s i 19s do 300kmh .....
Ssmile pisze:Miałeś do czynienia z takimi autami czy tylko YouTube oglądasz.Speedhuman pisze:Ssmile pisze: No myślałem, jeździłem różnymi autami GT-Rem, M5, M6 Gran Coupe, E-63 AMG i wieloma innymi. Najlepiej wypada RS6, bardzo szybkie i mega stabilne. Poprawili mocno właściwości jezdne i to auto całkiem dobrze skręca. A przy mocy ok 660PS leje GTR'a. Na pewno będziemy robić dolot, wydech i celujemy w 750-800 PS
Gtr 2008r 480km 3.2s do 100 2010r 530km 2.9s 2011-2012r 550km 2.8s gdzie rs6 c7 3.9s po prog na 685km 865Nm z 3.9s na 3.4s ( http://www.mtm-online.de/en/Audi/RS6-C7 ... 6560685qmv ) . Jakiego gtr'a leje ? Nawet przy 750-800km sadze iż parametry będą porównywalne do ostatniego seryjnego gtr'a .... Nie mówimy już o wersjach Alpha gtr'a na 1000km/1200km/1500km . Sama modyfikacja ostatniego nissana switzer P800 zchodzi do 2.5s i 19s do 300kmh .....
1. Na ostatnim Summer Cars Party było RS6 C7 zorbione na 660 PS i kilka GTR'ów bodajże 5 zgadnij kto wygrał klasę Street... hmm RS6 a było zrobione tylko samym softem i to przez śmieszne ABT. Aha i najważniejsze na zawodach były GTR'y 12' czyli polifty
2. Idźmy dalej, każdy setup w GTR powyżej 800 PS powoduje konieczność zmiany elemntów skrzyni biegów, chłodnic, półosi itp co i tak nie gwarantuje że wytrzyma.
3. Alphy to są auta " T Y L K O" do wyścigu nie da się tego użytkować na co dzień.
4. Najlepsze na koniec, podajesz uparcie katalogowe wartości producenta, a niestety nawet na semi-slickach LC i idealnym asflacie jest ciężko osiągnąć taki start.[/quote
Dokładnie stad na tym "pięknym" odcinku na muchowcu na którym rownież byłem były takie wyniki . Powiedz czyje mam podać parametry jak nie producenta bądź osób testujacych ? Poza autem liczy sie rownież kto je prowadzi. Widziałem te rs-e różnicy nie widziałem aby nazwać to "laniem"
[ Dodano: 2013-11-09, 15:29 ]
Tak wogole jak byś wiedział to rok 2010 gtr tam
Witałnie 2012 . Po lifcie maja ledy pod lampami wcześniejsze ich nie miały