[S6 C7] 4.0 V8 BiTurbo 701 KM / 880Nm By Sportmile
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ssmile - ukłon w Twoją stronę: dodałem model S6 C7, Twój silnik do wyboru w profilu, naprawiłem wyświetlanie się skrzyni po wybraniu DSG, oraz uzupełniłem u Ciebie to wszystko w profilu - jak zdradzisz mi kod silnika, to też będziesz miał u siebie dodany 

Ostatnio zmieniony 27 lip 2013, 22:36 przez Naprawa Audi A6, łącznie zmieniany 1 raz.
- giganteusz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 107
- Rejestracja: 29 sie 2008, 14:08
- Lokalizacja: Suwałki
- krzysiek-54
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 06 sty 2010, 17:46
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zagórów, Słupca
- Kontakt:
To mi się podoba!
W RS6 C6 będziesz robił 1000 KM. w Sportmile czy innej firmie!?
Jak by nie patrzeć... Pewnie fajnie się wciąga takie Aventador'y jadąc rodzinną limuzyną!
W RS6 C6 będziesz robił 1000 KM. w Sportmile czy innej firmie!?

Jak by nie patrzeć... Pewnie fajnie się wciąga takie Aventador'y jadąc rodzinną limuzyną!

Masz problemy z nawigacją Audi A6? Kliknij: Brak karty sd do nawigacji Audi A6 C7
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 24 sty 2011, 10:00
- Imię: Michał
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Dzięki,slaby pisze:Gratki gabloty <szok>
Mam pytanko ,jak wygląda sprawa gwarancji po sofcie? Słyszałem że każda ingerencja w soft jest wykrywana w naszych modelach![]()
Zastanawiam się czy u siebie też coś nie grzebnąć.
pozdr
gwarancje możesz utrzymać pod warunkiem wgrywania starego programu przed wizytą w ASO, poza tym trzeba naprawdę bardzo się napocić żeby dojść że auto było strojone. Wystarczy że zaryczysz sobie nie aktualizowanie sterownika itp. przy wizycie i nic nie zobaczą.
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=101016
zerknij sobie
Sprawa nie jest taka prosta jak piszecie. ASO może i nie zauważy softa przy normalnym przeglądzie natomiast Poznań - centrala jak najbardziej zobaczy. Poza tym jest coś takiego jak licznik programowań ECU czyli wgranie serii po kablu nic nie zmieni. Zerowanie liczników programowań też nic nie da z tego co się orientowałem ponieważ jest to widoczne. Nie wiem czy już ktoś w Polsce ogarnął bezpośrednie programowanie ECU, być może to jest jakaś alternatywa. Badałem mocno temat ponieważ bardzo chętnie wrzuciłbym nowego softa ale niestety gwarancja do 2018Ssmile pisze:Dzięki,slaby pisze:Gratki gabloty <szok>
Mam pytanko ,jak wygląda sprawa gwarancji po sofcie? Słyszałem że każda ingerencja w soft jest wykrywana w naszych modelach![]()
Zastanawiam się czy u siebie też coś nie grzebnąć.
pozdr
gwarancje możesz utrzymać pod warunkiem wgrywania starego programu przed wizytą w ASO, poza tym trzeba naprawdę bardzo się napocić żeby dojść że auto było strojone. Wystarczy że zaryczysz sobie nie aktualizowanie sterownika itp. przy wizycie i nic nie zobaczą.
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=101016
zerknij sobie

Zmiana jakiegokolwiek parametru ( paliwo, doładowanie, powietrze, limitery ) powoduje niestety utratę gwarancji. Jest jeszcze opcja wykupienia gwarancji np w MTM lub ABT, ale to oni musza zawirusować autko. Gwarancja na dwa lata.
"gwarancja" MTM to de facto zwykła polisa na wypadek gdyby... (nie mylic z gwarancją) to nie jest gwarancja którą uzna ASO. Aso naprawi ale pokrycie kosztów ciągniesz z polisy... badałem tematarczic pisze:Sprawa nie jest taka prosta jak piszecie. ASO może i nie zauważy softa przy normalnym przeglądzie natomiast Poznań - centrala jak najbardziej zobaczy. Poza tym jest coś takiego jak licznik programowań ECU czyli wgranie serii po kablu nic nie zmieni. Zerowanie liczników programowań też nic nie da z tego co się orientowałem ponieważ jest to widoczne. Nie wiem czy już ktoś w Polsce ogarnął bezpośrednie programowanie ECU, być może to jest jakaś alternatywa. Badałem mocno temat ponieważ bardzo chętnie wrzuciłbym nowego softa ale niestety gwarancja do 2018Ssmile pisze:Dzięki,slaby pisze:Gratki gabloty <szok>
Mam pytanko ,jak wygląda sprawa gwarancji po sofcie? Słyszałem że każda ingerencja w soft jest wykrywana w naszych modelach![]()
Zastanawiam się czy u siebie też coś nie grzebnąć.
pozdr
gwarancje możesz utrzymać pod warunkiem wgrywania starego programu przed wizytą w ASO, poza tym trzeba naprawdę bardzo się napocić żeby dojść że auto było strojone. Wystarczy że zaryczysz sobie nie aktualizowanie sterownika itp. przy wizycie i nic nie zobaczą.
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=101016
zerknij sobie.
Zmiana jakiegokolwiek parametru ( paliwo, doładowanie, powietrze, limitery ) powoduje niestety utratę gwarancji. Jest jeszcze opcja wykupienia gwarancji np w MTM lub ABT, ale to oni musza zawirusować autko. Gwarancja na dwa lata.
co do programowania ECU, nie wiem jak jest w biturbo, ale w mojej wersji 3.0 tdi 245 KM aby wgrać soft trzeba dostać się do sterownika fizycznie.... rozklejanie obudowy. wgranie ponowne softu wyjściowego nic nie da. w przypadku awarii skrzyni, silnika z pewnością przyjrzy się ASO co ze sterownikiem.
ja mam gwarancję do 2016 roku. moje przebiegi sa bardzo niewielkie i powoli dojrzewam do zawirusowania z pełną świadomością utraty tej gwarancji. Raz się żyje a tym autem jeżdzę już 7 miesięcy i znając siebie pojeżdże jeszcze max 1-2 lata. let's have fun ...

jedyny hamulec ktory w tej chwili mnie powstrzymuje to temat ewentualnej odsprzedaży i kręcenie nosem potencjalnego kupca, że coś było grzebame w sterowniku
p.s. czy jest ktoś na forum kto ma zawirusowane C7 w dieslu ?
pozdro
M.
tak, mailowalem z dynosoftem. robil kilka "nowych" aut A6 i A7 , nawet oferuje wgranie fabrycznego softu przed przegladem gwarancyjno-okresowym,arczic pisze:Dokładnie jest tak jak piszesz, zastosowałem skrót myślowy. Ta gwarancja to polisa. W przypadku ABT jest to firma ubezpieczeniowa zlokalizowana w Szwajcarii.
Osobiście nie znam nikogo kto jeździ pomodzoną c7, ale wiem, że dynosoft na pewno tuningował taki samochód.
tak naprawdę w Polsce również możesz kupic taka polisę na wypadek awarii i naprawy auta, co więcej można określić co konkretnie taka polisa obejmuje. jest to jakieś rozwiązanie na wypadek wykrycia wiruska przez ASO
daj znać jeśli się zdecyzdujesz na wgrywanie, wiem żemasz seryjnie inną jednostke. najchetniej pogadałbym z kimś kto chipował 245 KM
pozdro
M