Pomocy geometria quattro Wroclaw
Pomocy geometria quattro Wroclaw
Witam moze ktos polecic jakis kompetentny warsztat ktory zrobi dobrze geometrie w quattro tylko nie Latex bo ci juz polegli fachowcy po wymianie wachaczy pojechalem do nich bo ktos na forum polecal wiec ustawili w foto pierwszy pomiar i drugi pomiar juz po poprawce i dwuch scietych oponoch od wewnatrz z przodu po trzech miesiacach a najlepsze jest to ze teraz wmawiaja mi ze juz jest wszystko wporzodku albo oni sa nienormalni albo uwazaja ze ja jestem autko nie bite i nie wjechalem w zadna dziure opony index y .Z gory dzieki
[ Dodano: 2013-09-19, 11:33 ]
przed ustawianiem na pomiarze tylko lewy kat przud byl delikatnie przestawiony ale nie dali wydruku z przed ustawiania.
[ Dodano: 2013-09-19, 11:35 ]
"przod "sory to nerwy
[ Dodano: 2013-09-19, 11:40 ]
w pierwszym ustawie po lewej na foto zauwazylem ze ustawili geometrie na audi c5 o ile to ma znaczenie a w drugim foto ustawili juz na a6 tyle ze jak dla mnie zepsuli jeszcze gozej Prosze o wasze opinie.
[ Dodano: 2013-09-19, 11:33 ]
przed ustawianiem na pomiarze tylko lewy kat przud byl delikatnie przestawiony ale nie dali wydruku z przed ustawiania.
[ Dodano: 2013-09-19, 11:35 ]
"przod "sory to nerwy
[ Dodano: 2013-09-19, 11:40 ]
w pierwszym ustawie po lewej na foto zauwazylem ze ustawili geometrie na audi c5 o ile to ma znaczenie a w drugim foto ustawili juz na a6 tyle ze jak dla mnie zepsuli jeszcze gozej Prosze o wasze opinie.
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Słabo widać wartości pomiarów - zrób lepsze foty.
Ale z tego co udało mi się wypatrzeć, na początek, to trzeba znaleźć ogarniętego diagnostę od zawieszenia
Należy się dokładnie przyjrzeć wózkom zawieszenia, zwrotnicom po lewej stronie bo są niewłaściwe wartości PK - a ten parametr jest regulowany, ale przesunięciem wózka - co nie jest do końca u Ciebie do przeprowadzenia, bo zmienią się wartości dla prawej strony auta - a po prawej jest prawie idealnie, przeciągnięcie przedniej belki na prawo, żeby zmienić PK lewego koła, spowoduje że wyjedzie na większe PK prawe koło, i możliwe, że wyleci poza tolerancję.
Zawias seryjny?
Ale z tego co udało mi się wypatrzeć, na początek, to trzeba znaleźć ogarniętego diagnostę od zawieszenia
Należy się dokładnie przyjrzeć wózkom zawieszenia, zwrotnicom po lewej stronie bo są niewłaściwe wartości PK - a ten parametr jest regulowany, ale przesunięciem wózka - co nie jest do końca u Ciebie do przeprowadzenia, bo zmienią się wartości dla prawej strony auta - a po prawej jest prawie idealnie, przeciągnięcie przedniej belki na prawo, żeby zmienić PK lewego koła, spowoduje że wyjedzie na większe PK prawe koło, i możliwe, że wyleci poza tolerancję.
Zawias seryjny?
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2013, 18:03 przez Zagór, łącznie zmieniany 1 raz.
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Klikam i powiększam - aż takim ignorantem nie jestem, ale oczy już trochę nie takie, i przy powiększeniu albo jest pikseloza, albo nic nie widzęAudycja pisze:Zawias seryjny proponuje kliknac w zdjecie i powiekszyc .A zna ktos gdzie ustawie we Wrocku geometrie dobrze?
A masz jakieś stare pomiary tego auta?? Było zawsze dobrze, zawias bez luzów?
Lewe przednie koło, nie dość, że ma złe PK, to jeszcze WSZ jest inne niż prawego - coś się wydarzyło - jeśli kiedyś było dobrze, to ewidentnie coś się poddało i pogięło - najczęściej jest to zwrotnica
Przed bylo wszystko git pomiaru nie mam bo wywalilem to bylo ze 2 lata temu teraz jak wymienilem zawieche to z przodu po wymianie byl lekko przestawiony na minusie KP kola lewego reszta na zielono przed ustawianiem tak pokazywal kap w tej firrrmie Latex jak zaczeli ustawiac to musieli cos zrypac bo scielo mi opony mowilem im ze jest tam punk Q czy potrafia ustawiac quattro wiec stwierdzili ze nie ma problemu jak wrucilem do nicz po 3 miesiacach do reklamacji z walnietymi oponami to stwierdzili ze tam jest w punkcie q specjalistyczny klucz ktory ma tylko aso ale oni mimo wszysko poprawia ten kat przez ktory scieo mi opony no i jak na foto tak ustawili ze zrypali jeszcze bardziej kat przod tyl i wyprzedzanie sfoznia a i srodek masakra grzebali cos przy lewym kacie na poprawce przy kielichu nawet poprawili ten kat prawy ale kws przestawili i tyl z tego co ja wiem to katy ustawia sie wlasnie na kolysce tak jak napisales najgorsze w tym wszystkim jest to ze nie wiem gdzie we Wrocku jechac bo jak dzwonie i slysza o quattro to jest odmowa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
miałem podobny problem z pk przodu jedna strona ok druga min poza granicami zawias rozpinany i luzów nie stwierdzono zawias ori 150 tys nalotu . zmiana na nowy lemforder i wszystko wróciło do normy bez przesuwania ławy-sanek smrodził jeden z wachaczy na tuleji.
po prostu straciła sztywność i się rozjechało .co do tyłu jeśli nie ma luzów i nie było podparcia się o krawężnik to stawiał bym na sprzęt diagnostyczny lub jego kalibrację
po prostu straciła sztywność i się rozjechało .co do tyłu jeśli nie ma luzów i nie było podparcia się o krawężnik to stawiał bym na sprzęt diagnostyczny lub jego kalibrację
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
nie sugerował bym się tym żę nowe .miałem kiedyś przypadek żę po założeniu 4 nowych tuleji met -gum co prawda w b4 zawias się tak rozjeżdzał na rondzie az opony piuszczały przy 15 km/h a pomiar geometri pokazywał cuda w zależności ile razy bujnełeś auto .po wym na ori tuleje wszysko ok .jakość części to u nas loteria podrabiane jest wszystko
A wiec Panowie problem rozwiazany po prostu trzeba bylo fachury do zrobienia tej geometrii poprzestawiali troche kolyska katy naprawili i problem z glowy oto wynik co fachura to fachura niema co dzieki za wszystkie podpowiedzi
Inni kupuja maszyny za kilkadziesiat tys.i nie wiedza jak tym sie posluzyc a inni maja sprzet i maja wiedze a wiedza niezastapiona.
Inni kupuja maszyny za kilkadziesiat tys.i nie wiedza jak tym sie posluzyc a inni maja sprzet i maja wiedze a wiedza niezastapiona.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 220
- Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: zdolnyśląsk
Re: Pomocy geometria quattro Wroclaw
szkoda ze nie napisales gdzie to robiles bo tez szukam kogos we wroclawiu
Mario
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga