Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Wymiana sprężyny problem ze śrubą

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
nikestylex7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
Lokalizacja: Stargard Szczecinski

Wymiana sprężyny problem ze śrubą

Post autor: nikestylex7 » 19 wrz 2013, 15:11

Witam Wszystkich. Temat był wałkowany lecz nie pod tym kątem. Co zrobić jeśli dana śruba trzymająca górne wahacze nie chce wyjść. Czy mieliście taką sytuacje? Próbowałem odkręcać, wybijać, udarem, młotem, WD ani drgnie. Zostaje jeszcze środek odrdzewiający. Dodam że męczę się już 2dzień.

Obrazek

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 19 wrz 2013, 15:15

Patryk przerabiałem ten problem jedynym wyjsciem było grzanie palnikiem i to ostro następnie młotek i poszło.

nikestylex7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
Lokalizacja: Stargard Szczecinski

Post autor: nikestylex7 » 19 wrz 2013, 15:20

Grzanie palnikiem myślałem że ominę tę część. Nie chce zniszczyć gum, a rozmawiałem z mechanikiem mówił że górne wahacze też mogą się przez to zepsuć. Myślałem o jakimś dobrym odrdzewiaczu.

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 19 wrz 2013, 15:26

nikestylex7 pisze:Grzanie palnikiem myślałem że ominę tę część. Nie chce zniszczyć gum, a rozmawiałem z mechanikiem mówił że górne wahacze też mogą się przez to zepsuć. Myślałem o jakimś dobrym odrdzewiaczu.
ja grzałem małym palnikiem bardzo ostrożnie <okok> możesz zastosować naftę powinna dać radę jest bardzo dobra w takich sprawach

nikestylex7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
Lokalizacja: Stargard Szczecinski

Post autor: nikestylex7 » 19 wrz 2013, 20:22

Udało mi się po długiej próbie udarem. Teraz tak chciałbym ową śrubę wymienić jak ona się profesionalnie nazywa? czy po prostu iść z nią do Aris i niech oni się martwią?

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 468
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 19 wrz 2013, 20:36

nikestylex7 pisze:Udało mi się po długiej próbie udarem. Teraz tak chciałbym ową śrubę wymienić jak ona się profesionalnie nazywa? czy po prostu iść z nią do Aris i niech oni się martwią?
Profesjonalna nazwa to... śruba <lol> a nr OE tej śruby to N 034 790 7 M10x100 kupisz w ASO około 10 zł sztuka.
Patryk i co to jest Aris?

<luzik>

nikestylex7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
Lokalizacja: Stargard Szczecinski

Post autor: nikestylex7 » 19 wrz 2013, 21:00

hmm staram się odczytać co na niej jest napisane jest 8,8 nie wiem w sumie do czego to. Aris to u nas duży samochodowy sklep Aris auto oryginały też dostane. Ale dzięki za odp. Pozdrawiam

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 19 wrz 2013, 21:21

pneumatyczny młotek udarowy i idzie najbardzej zapieczona 30 sek i po kłopocie .jeszcze się nie trafiła taka która by się opierała przy zastosowaniu tej metody .to samo z długimi mimośrodami na tyle w quattro koszt młotka ok 150zł koszt śruby mimośrodowej w aso 50 zł 1 szt a zamienników brak

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 19 wrz 2013, 21:30

nikestylex7, 8, 8? <mysli> tuż to kwak ;) a nie śruba. Ktoś założył najzwyklejszą śrubę ktora nie powinna tam być. Jedna cyfra oznacza średnicę a druga twardość materiału. 8 to najniższa wartość <okok> czyli tak zwany kwak ;)
Warsztat, naprawy Audi A6.

nikestylex7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
Lokalizacja: Stargard Szczecinski

Post autor: nikestylex7 » 24 wrz 2013, 10:18

Sprężynę wymieniłem lecz doszedł problem taki, że sprężynę opisywali jako używana od takiego samego modelu jak mój. Kiedy doszła do mnie miała lekkie ślady użytkowania. Po założeniu jest o 1-2 cm wyższa od mojej starej z lewej strony. Teraz pewnie powiecie że sprężyny wymienia się parami. Błąd ABS i kontrola stabilności samochodu nadal się świecą i teraz mam pytanie czy wykasuje te błędy wagiem czy muszę kupić komplet sprężyn zamontować i komputer sam usunie błąd?

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 468
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 24 wrz 2013, 12:22

nikestylex7 pisze:Sprężynę wymieniłem lecz doszedł problem taki, że sprężynę opisywali jako używana od takiego samego modelu jak mój. Kiedy doszła do mnie miała lekkie ślady użytkowania. Po założeniu jest o 1-2 cm wyższa od mojej starej z lewej strony. Teraz pewnie powiecie że sprężyny wymienia się parami. Błąd ABS i kontrola stabilności samochodu nadal się świecą i teraz mam pytanie czy wykasuje te błędy wagiem czy muszę kupić komplet sprężyn zamontować i komputer sam usunie błąd?
Czegoś nie rozumiem piszesz że .. -sprężynę opisywali jako używana od takiego samego modelu jak mój. Kiedy doszła do mnie miała lekkie ślady użytkowania.-
Jak opisali że jest używana to raczej normalne że jak dotarła na miejsce to miała ślady użytkowania. ;)

Dopiero teraz piszesz o jakimś błędzie, który się pojawia nie określasz, kiedy się pojawił łączysz go z wymianą sprężyny czy był wcześniej przykro mi kolego, ale nikt tutaj z fusów nie wróży masz problem to opisuj go ze szczegółami świecące kontrolki od ABS i ESP na tablicy wskaźników mogę być spowodowane innymi usterkami.

Komputer sam błędów nie usunie, jeżeli są już zapisane musisz podłączyć, Vag-com(a) i usunąć ręcznie - nic trudnego. Odnośnie sprężyn - jeden model auta, ale były montowane różne rodzaje zawieszenia np. 1BA czy 1BE (obniżone), więc różnice w wysokości sprężyn też będą, jeżeli jest tak jak piszesz i sprężyna jest niższa nie zakładałbym jej poza tym, (jakie są oznaczenia kolorami) na sprężynie nowej i starej tutaj też musi być to samo.

Pozdrawiam, Grzegorz <luzik>

nikestylex7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
Lokalizacja: Stargard Szczecinski

Post autor: nikestylex7 » 24 wrz 2013, 14:27

Dzięki Grzegorz za wyjaśnienie. Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja