Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Problem z radyjkiem

Car Audio
ODPOWIEDZ
Wujaszek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Problem z radyjkiem

Post autor: Wujaszek » 19 wrz 2013, 06:38

Witam, tak jak w temacie mam problem z radyjkiem a dokładnie z wzmacniaczem. Otóż znajomy mi podłączył wzmacniacz który mam w bagażniku wraz z tubami taka szybka improwizorka do radia audi concert. Wszystko grało do czasu, aż odpiął się kabelek przypuszczam, że od zasilania tuby, a dokładnie włączania jej. był on wsadzony bezpośrednio do pinu i zablokowany zapałką (nie znam się na tym za bardzo). Powiedzcie mi gdzie powinienem się wpiąć aby mój wzmacniacz znów zaczął działać :(

Z góry dziękuję za pomoc :)

mily

Post autor: mily » 19 wrz 2013, 10:16

Po Twojej wypowiedzi możemy tylko napisać że kabelek należy włożyć w odpowiedni pin.

Ludzie tu nie wróżą z kart czy fusów. Jakieś zdjęcia jakiś opis pinów cokolwiek żeby było wiadomo o czym piszemy. Najpierw piszesz że przestał działać wzmacniacz, który faktycznie posiada pin załączający go, ale tuba takiego pinu nie posiada (chyba że ma w sobie jakiś układ wzmacniający). Do tuby rozumianej jako głośnik basowy dochodzą tylko 2 kable sygnałowe.

Wujaszek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: Wujaszek » 19 wrz 2013, 13:22

Otóż tuby bo są one dwie. Podłączone są do radyjka jako głośnik lewy i prawy. Idą trzy przewody od wzmacniacza do radia z czego dwa są lewy i prawy głośnik a ten trzeci to cieniutki kabelek. Przypuszczam, że jest on odpowiedzialny za załączanie się wzmacniacza. Zawsze po odpaleniu radyjka kontrolki na tubach świeciły. Teraz już nie świeci nic. Nawiasem mówiąc końcówki od lewego i prawego głośnika były na cinche. Jak wiadomo concert 1 nie ma takiego wejscia znajomy mi to troszke przerobił tak aby grało :).

Oto zdjęcie:

http://www.google.pl/imgres?um=1&client ... =135&ty=93