[A6 C5] Osłabła po czipie
[A6 C5] Osłabła po czipie
witam, dokładnie 3 miesiace temu robiłem czipa w legalnej firmie z hamownią i wykresami, wydaje mi sie ze autko troche osłabło,nie ciągnie juz tak jak odrazu po czipie, jakie mogą byc przyczyny? mam gwarancje na czipa, myslicie ze gdybym podjechał do nich to mogli by cos poprawić? miał ktos podobną sytuacje?pozdrawiam i prosze o info
było:
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Re: [A6 C5] Osłabła po czipie
1. Przyzwyczaiłeś sięerror pisze:,nie ciągnie juz tak jak odrazu po czipie, jakie mogą byc przyczyny?
2. Coś nie wytrzymało zwiększonej mocy i się popsuło
a co mogło by sie zepsuć ? niemam interfejsa
nie wiem, podjade do nich i zobaczymy to chyba bedzie najlepsze wyjscie
[ Dodano: 2013-09-19, 10:42 ]

[ Dodano: 2013-09-19, 10:42 ]
kolego nie miałem robionych logów po czipie poniewaz nie mam vagaschiller pisze:Hamownia to pit. Logi zrobic i porownac z tymi po chipie bo takie powinienes miec
było:
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 266
- Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
- Imię: Dawid
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Mógł zlecieć jakiś wężyk od wyższych ciśnień w dolocie? pojawiły się nieszczelności?error pisze:a co mogło by sie zepsuć ? niemam interfejsanie wiem, podjade do nich i zobaczymy to chyba bedzie najlepsze wyjscie
[ Dodano: 2013-09-19, 10:42 ]kolego nie miałem robionych logów po czipie poniewaz nie mam vagaschiller pisze:Hamownia to pit. Logi zrobic i porownac z tymi po chipie bo takie powinienes miec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Skruszałe gumowe gumy w dolocie to dobry trop, w końcu mają pewno 15 lat. Zarówno te przed i za turbo. Są wrażliwe na zbyt mocne dokręcanie opasek. Obejrzyj dokładnie całość od filtra do kolektora - ściskaj, nasłuchuj syków.
Ja ostatnio jedną wymieniałem, bo nadgorliwie kiedyś dokręciłem
Jak mocno podkręcałeś silnik?
Ja ostatnio jedną wymieniałem, bo nadgorliwie kiedyś dokręciłem

Jak mocno podkręcałeś silnik?
w serii pokazała 152 i (200nm) a po czipie 180 i (268nm)
dzwoniłem dzis do tej firmy i powiedzieli że z czipem nie mogło sie nic stać bo jest zakładany na stałe i sie nic nie zmienia i że to raczej coś w aucie sie zepsuło ze trzeba szukac. Najrozsądniej było by zrobić logi ale nie mam vaga i nikogo w pobliżu z nim.
dzwoniłem dzis do tej firmy i powiedzieli że z czipem nie mogło sie nic stać bo jest zakładany na stałe i sie nic nie zmienia i że to raczej coś w aucie sie zepsuło ze trzeba szukac. Najrozsądniej było by zrobić logi ale nie mam vaga i nikogo w pobliżu z nim.
było:
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
schiller pisze:Ty nie alr tuner powinien zrobic przed i po chipowaniu
logowanie auta przed i po chipie u tunera? hehe dobre sobie

U tunera hamownia mówi czy jest sens zakładania chipa czy trzeba auto porobić i przyjechać innym razem ;P
No chyba, że masz na myśli kompleks gdzie pan Janek chipuje auta a obok jego brat ma warsztat z diagnostyką i mechaniką pojazdową
albo sytuacje w której za grubą kasiorę firma przygotowuje w aucie cały osprzęt.
U error'ka samochodzik pokazał prawie serie (NM mu troche wcieło) więc nie było przeciwwskazań do chipa i takowy słusznie został założony

error jeśli odczułeś wyraźną zmianę w mocy to jak już niektórzy pisali przekop dolocik i poszukaj którędy doładowanie ucieka.
Często lubi się ukruszyć i spaść ten cieniutki wężyk od DV'ki do kolektora dolotowego.
Szkoda, że nie możesz błędów sczytać...

AEB + Q + 280 NM - Milutko 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No patrzcie znawca sie znalaz. Koles kazdy szanujacy sie tuner zrobi logi przed pierwszym hamowaniem chocby dlatego zeby byc pewny ze ten silnik na probie na rolkach sie nie rozleci. Zakladac chipa? Nieby w jaki sposob tobie ZAKlADALI chipa. Mozesz opisac na czym to polega bo mnie zaciekawiles
Wracajac do tematu bez logow nie ma sensu zaczynac bo przeczyn moze byc zbyt wiele
Wracajac do tematu bez logow nie ma sensu zaczynac bo przeczyn moze byc zbyt wiele
error
Cienkich wężyków masz jeszcze dwa które idą od n75 z tym, że one są raczej solidne ale za Twoje problemy odpowiedzialny może być też sam n75 który bardzo lubi sie wysypać po chipie(niestety bez kabla to takie szukanie i zgadywanie).
Może pożycz od kogoś sprawny i podmień na próbę.
Jak chcesz o coś zapytać to po prostu to zrób a nie trollujesz...
i jeszcze wymuszasz pisanie nie na temat
W przypadku silnika AEB (jak u mnie czy errora) jest ciut inaczej niż AWT(brak map sensora) więc po udanym hamowaniu (wynik blisko serii) pracownik wyciąga komputer, wlutowuje podstawkę i zakłada kość eprom z nowymi mapami a potem znów hamuje..
Jak masz jakieś pytania odnośnie chipa to napisz na PW bo nie będę koledze tematu zaśmiecał.
PS. Na prawdę słyszałeś o tym żeby jakiś samochód który "na kołach" dojechał na hamownie w celu chipa sie na niej rozleciał??
Cienkich wężyków masz jeszcze dwa które idą od n75 z tym, że one są raczej solidne ale za Twoje problemy odpowiedzialny może być też sam n75 który bardzo lubi sie wysypać po chipie(niestety bez kabla to takie szukanie i zgadywanie).
Może pożycz od kogoś sprawny i podmień na próbę.
schiller pisze:No patrzcie znawca sie znalaz. Koles kazdy szanujacy sie tuner zrobi logi przed pierwszym hamowaniem chocby dlatego zeby byc pewny ze ten silnik na probie na rolkach sie nie rozleci. Zakladac chipa? Nieby w jaki sposob tobie ZAKlADALI chipa. Mozesz opisac na czym to polega bo mnie zaciekawiles
Wracajac do tematu bez logow nie ma sensu zaczynac bo przeczyn moze byc zbyt wiele
Jak chcesz o coś zapytać to po prostu to zrób a nie trollujesz...


W przypadku silnika AEB (jak u mnie czy errora) jest ciut inaczej niż AWT(brak map sensora) więc po udanym hamowaniu (wynik blisko serii) pracownik wyciąga komputer, wlutowuje podstawkę i zakłada kość eprom z nowymi mapami a potem znów hamuje..
Jak masz jakieś pytania odnośnie chipa to napisz na PW bo nie będę koledze tematu zaśmiecał.
PS. Na prawdę słyszałeś o tym żeby jakiś samochód który "na kołach" dojechał na hamownie w celu chipa sie na niej rozleciał??
AEB + Q + 280 NM - Milutko 

i po problemie! węzyk od podciśnienia pękł i zsunął sie z zaworka dv, jak to zobaczyłem az mi sie gęba ucieszyła
autko lata
ale posprawdzam jeszcze te wężyki od n75,apropo kabla, zamówiony już niebieski viaken za 36zł z przesyłką teraz musze sie wszystkiego uczyć...pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje za rady


było:
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
error pisze:i po problemie! węzyk od podciśnienia pękł i zsunął sie z zaworka dv, jak to zobaczyłem az mi sie gęba ucieszyłaautko lata
ale posprawdzam jeszcze te wężyki od n75,apropo kabla, zamówiony już niebieski viaken za 36zł z przesyłką teraz musze sie wszystkiego uczyć...pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje za rady
To super


AEB + Q + 280 NM - Milutko 
