Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

Chiptuning 3.0 TDI 224 KM

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
ArturA6

Chiptuning 3.0 TDI 224 KM

Post autor: ArturA6 » 13 wrz 2013, 17:18

Wczoraj pozbyłem się filtra DPF i zwiększyłem stado kucyków w mojej Audiczce <lol> Przeraziłem się tylko, że aż tyle ich wyszło <szok> Zastanawia mnie też jak Tiptronic przeżyje tyle niutonów <szok> Dodam, że to był tylko lekki zastrzyk <lol> Ale wrażenia z jazdy niesamowite <okok>
Ostatnio zmieniony 04 sie 2015, 19:03 przez ArturA6, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
blazej411
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 26 mar 2012, 22:15
Lokalizacja: POZNAŃ

Post autor: blazej411 » 14 wrz 2013, 17:58

Z tego co czytałem to tiptronic do 550Nm i nic się nie dzieje a dalej to nie wiem :)
I jak wrażenia z jazdy? dużo lepiej się zbiera? ;p

ArturA6

Post autor: ArturA6 » 14 wrz 2013, 19:49

Auto zbiera się dużo lepiej niż poprzednio, a wywalony DPF pozwala mu głęboko oddychać ;) To teraz dałeś mi zagadkę z tym momentem w Tiptronic <stres> Mam się teraz spodziewać wysypania skrzyni? <szok> Koleś twierdził, że to najlżejszy soft i autko bardzo dobrze go przyjęło osiągając taki wynik. Chyba,że poleciał w kulki i dał "cięższą" wersję softu <stres>

[ Dodano: 2013-09-14, 20:06 ]
blazej411 pisze:Z tego co czytałem to tiptronic do 550Nm i nic się nie dzieje a dalej to nie wiem :)
Kolega czytał kiedyś specyfikację techniczną skrzyni Tiptronic i twierdzi, że te skrzynie były robione spokojnie na 650 Nm.

Awatar użytkownika
blazej411
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 26 mar 2012, 22:15
Lokalizacja: POZNAŃ

Post autor: blazej411 » 14 wrz 2013, 22:33

Nie wiem nie znam się na tym, ale kilka postów i opinii przeczytałem i widniało że na maksa 550NM.

ArturA6

Post autor: ArturA6 » 15 wrz 2013, 08:37

Czyli rozumiem,że najlepiej zrobić korektę chipa? :[

mbectb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 27 sty 2012, 22:06
Lokalizacja: Newark UK

Post autor: mbectb » 15 wrz 2013, 16:47

Dla przykladu audi Q7 3.0TDI w tiptronicu ma 550Nm w stock'u 4.2TDI ma ponad 600Nm i tam ta skrzynia jest bardziej awaryjna wiec moment do ok 580Nm spokojnie powinna znosic.
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

ArturA6

Post autor: ArturA6 » 15 wrz 2013, 17:03

W takim razie u mnie jest zaledwie 450 Nm w stock'u, więc moment 576 Nm to dla TIPa masakra :|

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 15 wrz 2013, 20:29

Te tiptronici nie wytrzymuja Stock'owych wartosci a co dopiero taki chip , golym okiem widac ze nie jest to "lekki" program tylko na maxa wyzylowane BMK ktore nie posluzy za dlugo , to tak jakby ciebie naćpać lub walic 2-3 kawy dziennie jasne pozyjesz tylko jak dlugo?

ArturA6

Post autor: ArturA6 » 15 wrz 2013, 21:49

Racja :| W takim razie korekta chipa, bo nie chcę zaraz dokładać do remontu auta.

Awatar użytkownika
krejzy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 27 lip 2013, 21:56
Lokalizacja: Płock

Post autor: krejzy » 17 wrz 2013, 07:39

Artur, sorry ale +60KM ma być najlżejszym modem ?? Co za brednie. Rozumiem, gdyby przybyło 20-30 KM i niuty ale tu mamy dużo większe wartości. Może nie jest to max możliwości ale delikatna wersja to to na pewno nie jest.

ArturA6

Post autor: ArturA6 » 17 wrz 2013, 08:13

Ok, moje przejęzyczenie. Sądziłem, że przyrost do 30% jest w miarę bezpieczny, ale widzę, że moje rozumowanie było błędne. Moja wina i stwierdzam, że to średni mod <luzik>

Awatar użytkownika
krejzy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 27 lip 2013, 21:56
Lokalizacja: Płock

Post autor: krejzy » 17 wrz 2013, 21:26

Artur opatrzeni mnie zrozumiałeś. Chodziło mi o stwierdzenie Pana z firmy w której to robiłeś a nie o twoje określenie. Generalnie przyrost jest zacny a niuty mnie powalają na kolana i chętnie zobaczyłbym to u siebie, ale wole jeździć trochę wolniej a dłużej. Jest to oczywiście Twoja decyzja, choć jeśli chcesz się pocieszyć tym silnikiem który masz, zmniejszenie byłoby chyba rozsądnym rozwiązaniem. Koniec OT.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl