Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[INNY] 1.8T AWT 150KM dziwne objawy

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 12 wrz 2013, 15:36

eldozet pisze:Wczoraj został zdjęty wąż z przepustnicy - podobno jest czysta a na zapalonym silniku otwiera się i zamyka sama tak jakby ktoś siedzial w aucie i bawił sie pedałem gazu. Czy w tym wypadku tez wymaga czyszczenia i adaptacji?
Adaptacja jej nie zaszkodzi, skoro się rusza, to może coś z senderem - pedału gazu się dzieje, niech jedna osoba na włączonym zapłnie ale silnik nie uruchomiony patrzy co się dzieje z przepustnicą, a druga naciska powoli gaz do podłogi - może tu coś zauważycie - ma się spokojnie otwierać bez żadnych szarpnięć czy cofania uchylenia - oczywiście najlepiej jakbyś miał kabelek - można takie sprawy podejrzeć, a nie rozbierać 1/2 auta ;)
Adaptację jak najbardziej zróbić.

eldozet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 29 sty 2013, 23:31
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: eldozet » 12 wrz 2013, 22:43

Panowie dziękuję za tak żywą dyskusje w moim temacie. Usterka naprawiona nikt się tego nie spodziewał ale przy lampie od strony pasażera są splecione 2 kable jeden z nich idzie do zaworu recyrkulacji spalin i w srodku izolacji plus na tym przewodzie był przerwany. Nie wiem w jaki sposób moj mechanik to znalazl podobno wymacał ;) ale auto chodzi jak nowe jak ręką odjął a ja symbolicznie zapłaciłem 50zł :) Przejechane 50 kilometrów na gazie i benzynie i chodzi jak marzenie. Temat do zamknięcia.

Ps. jakby ktoś potrzebował w oklicach ząbek podmienić jakiś osprzęt do awt 1.8T 150 to pomoge :) pozdrawiam
Trochę się znam, a trochę nie znam :)

orzelek1231

Post autor: orzelek1231 » 16 wrz 2013, 01:06

Witam. Mam problem gdy jadę i nie przekraczam 2tys obrotów auto mi się dławi po wyżej 2tys znika problem co to może byc ??

eldozet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 29 sty 2013, 23:31
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: eldozet » 16 wrz 2013, 12:56

sprawdz świece, cewki i czy nie wywala błedu na desce?! podepnij vag albo znajdz kogos kto go ma i sprawdzcie wypadanie zaplonów
Trochę się znam, a trochę nie znam :)

Anielski

Post autor: Anielski » 16 wrz 2013, 13:37

Podepnę się pod temat,by nie zakładać kolejnego związanego z problemem LPG,a więc:
Instalacja założona jakieś 8kkm na podzespołach:
Parownik-silver-tur
Komp-nero6
wtryski -czerwone Hana
,takie info mam w papierach...,a więc dalej.
Po przejechaniu 3 kkm od założenia instalki w momecie przelączenia na gaz potrafi zgasnąć,przydusić się ,a obroty spadają prawie do zera...
Kilka wizyt u gazownika co ją montował niezbyt pomogły.Zmieniał coś w ustawieniach ( z pewnością mapa gazu sama się zmieniała,więc ją poprawiał i mówił,że to wina gazu ;).Później pogrzebał coś w ustawianiach i zauważyłem ,że zmienił czas przełączania się gazu( co powodowało,że więcej jeździłem na paliwie niż na gazie ,ponieważ czasami robię krótkie odcinki,więc śmigałem więcej na benzynie...
Teraz zrobił myk i ustawił ,by gaz się przełączał przy 40 st C,i można powiedzieć ,że jest trochę lepiej,ale nie do końca mnie to zadowala...
ÂŚwiece nowe ,przewody stare,ale nie sądzę by była to wina przewodów,ponieważ jakieś 5kkm było ok,dopiero po czasie zaczęły występować w/w problemy...
Problem pojawia się tylko w momencie przełączenia na gaz,po kolejnych km jak już jest cieplejszy silnik tego problemu nie ma...,No ,ale się rozpisałem... ;p

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 16 wrz 2013, 19:39

Trzeba sie podpiąc interfejsem lpg w momencie wystąpienia problemu, bo tak to trudno wywróżyć co się dzieje, może trzeba wydłużyc czas załaczenia kolejnych cylindrów w czasie przełaczania.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 16 wrz 2013, 21:38

Anielski pisze:Problem pojawia się tylko w momencie przełączenia na gaz,po kolejnych km jak już jest cieplejszy silnik tego problemu nie ma
Nie wiem czy Twój sterownik lpg ma taką opcję, ale potrzebna jest korekta od temperatury gazu.

Anielski

Post autor: Anielski » 17 wrz 2013, 16:13

Ok,dzięki za info...Niebawem przegląd po tysiącu,więc zostawię im auto na noc,by rano sprawdzili na zimnym silniku...Pozdro :D

eldozet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 29 sty 2013, 23:31
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: eldozet » 19 wrz 2013, 00:05

Nie zgadniecie co było :) zawór DV całkiem nie działał wrzucony nowy zawór DV aluminiowy wyplulo cały wydech glutów na chodnik za wydechem wsiadlem w auto i czuje sie jak Kubica w F1 ;) Na poważnie teraz: Przepływka zaczela chodzic normalnie z gazem też zero problemu jade jutro w trase na mazury i wracam do Warszawy zdam relacje :) Z tego co czytalem na innych forach Paska i Golfa ludzie z tym silnikiem 1.8T maja takie same objawy. Zostawilem stara przepływkę i jest ok Pozdrawiam
Trochę się znam, a trochę nie znam :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja