[ BMK 3.0 224 KM] Dziwny błąd po regeneracji Kolektorów w AZ
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 954
- Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
- Imię: Robert
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
[ BMK 3.0 224 KM] Dziwny błąd po regeneracji Kolektorów w AZ
Witam 2 tyg spokoju i znow to samo , Check + brak mocy do 2000rpm. Szybko podpinam pod Vcds i uzyskalem blad taki ktory po wykasowaniu odrazu wraca. Co on oznacza?
012696 - Control Circuit for Intake Manifold Runner (Bank1)
P3198 - 002 - Implausible Signal
Dodam ze jest on inny niz standardowe bledy , poprzedni blad przed regeneracja to ten >
004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2)
P1018 - 001 - Lower limit not reached - Intermittent
Oczywiscie wiadomo ze cos nie tak z kolektorem ale co ?
[ Dodano: 2013-09-14, 20:05 ]
PS. z tlumacza wyczytalem ze oznacza to "niewiarygodny/nie przekonywujacy sygnal"
[ Dodano: 2013-09-14, 21:08 ]
Panowie Bank 1 nie załącza wogole silniczka , nie robi testu , Bank 2 dziala poprawnie robi test otwiera i zamyka , za to bank 1 stoi w miejscu , rozumiem ze szukac silniczka?
012696 - Control Circuit for Intake Manifold Runner (Bank1)
P3198 - 002 - Implausible Signal
Dodam ze jest on inny niz standardowe bledy , poprzedni blad przed regeneracja to ten >
004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2)
P1018 - 001 - Lower limit not reached - Intermittent
Oczywiscie wiadomo ze cos nie tak z kolektorem ale co ?
[ Dodano: 2013-09-14, 20:05 ]
PS. z tlumacza wyczytalem ze oznacza to "niewiarygodny/nie przekonywujacy sygnal"
[ Dodano: 2013-09-14, 21:08 ]
Panowie Bank 1 nie załącza wogole silniczka , nie robi testu , Bank 2 dziala poprawnie robi test otwiera i zamyka , za to bank 1 stoi w miejscu , rozumiem ze szukac silniczka?
Wsadzili ci uszkodzony elektronicznie silniczek albo cos sie wewnatrz poluzowalo i narobilo bigosu. Najprawdopodobniej masz pozrywane polaczenia wewnatrz silniczka da sie to naprawic tylko trzeba miec dobry sprzet tzn lutownice I sprawna reke.
Mozesz tez sprawdzic wiazke idaca od kolektora do ecu. W zaleznosci od banku beda to Pin 19 na 60 stykowym zlaczu i pin 31 na 94 stykowym dla banku 1, badz pin36 na 60 stykowym i 88 na 94 stykowym dla banku 2 wedle schamatu ponizej. Co do wtyczek idacych do kolektorow pin 1 we wtyczce to masa pin 2 to + po stacyjce pin 3 idzie wedle opisu powyzej do wtyczki 60 pinowej do ecu a 4 do 94 pinowej.
Pozdro
Mozesz tez sprawdzic wiazke idaca od kolektora do ecu. W zaleznosci od banku beda to Pin 19 na 60 stykowym zlaczu i pin 31 na 94 stykowym dla banku 1, badz pin36 na 60 stykowym i 88 na 94 stykowym dla banku 2 wedle schamatu ponizej. Co do wtyczek idacych do kolektorow pin 1 we wtyczce to masa pin 2 to + po stacyjce pin 3 idzie wedle opisu powyzej do wtyczki 60 pinowej do ecu a 4 do 94 pinowej.
Pozdro
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2013, 22:23 przez mbectb, łącznie zmieniany 1 raz.
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
Wsadzili ci uszkodzony elektronicznie silniczek albo cos sie wewnatrz poluzowalo i narobilo bigosu. Najprawdopodobniej masz pozrywane polaczenia wewnatrz silniczka da sie to naprawic tylko trzeba miec dobry sprzet tzn lutownice I sprawna reke.
Mozesz tez sprawdzic wiazke idaca od kolektora do ecu. W zaleznosci od banku beda to Pin 19 na 60 stykowym zlaczu i pin 31 na 94 stykowym dla banku 1, badz pin36 na 60 stykowym i 88 na 94 stykowym dla banku 2 wedle schamatu ponizej. Co do wtyczek idacych do kolektorow pin 1 we wtyczce to masa pin 2 to + po stacyjce pin 3 idzie wedle opisu powyzej do wtyczki 60 pinowej do ecu a 4 do 94 pinowej.
W sprawie wymiany silniczka to zalezy czy przerobili ci koncowke an metalowa czy poprostu zastosowali zestaw naprawczy s ASO jesli przerabiali glowke na metaowa to wyslij im na reklamacje bo juz nie jestes w stanie zalozyc oryginalnego silniczka.
Pozdro
Mozesz tez sprawdzic wiazke idaca od kolektora do ecu. W zaleznosci od banku beda to Pin 19 na 60 stykowym zlaczu i pin 31 na 94 stykowym dla banku 1, badz pin36 na 60 stykowym i 88 na 94 stykowym dla banku 2 wedle schamatu ponizej. Co do wtyczek idacych do kolektorow pin 1 we wtyczce to masa pin 2 to + po stacyjce pin 3 idzie wedle opisu powyzej do wtyczki 60 pinowej do ecu a 4 do 94 pinowej.
W sprawie wymiany silniczka to zalezy czy przerobili ci koncowke an metalowa czy poprostu zastosowali zestaw naprawczy s ASO jesli przerabiali glowke na metaowa to wyslij im na reklamacje bo juz nie jestes w stanie zalozyc oryginalnego silniczka.
Pozdro
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
Podejrzewam ze jak zdejmiesz uszkodzony silniczek to wszystko bedzie jesne wystarczy potrzasnac nim i jesli w srodku lataja jakies kawalki luzem to definytywnie powinni ci taki silniczek wymienic w ramach reklamacji. Z autopsji kolektorow ktore wyjolem ze swojego auta wyglada na to ze zamiast regenerowac wewnatrz kolektory i mechanizm klapek to wewnatrz silniczkow montuja jakies dystanse ktore nie pozwalaja wyjsc ramieniu poza zakres 20%-80% i najprawdopodobniej sie to cos oberwalo i narobilo szkod w elektronice.
Pozdro
Pozdro
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 954
- Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
- Imię: Robert
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Dzieki ! ciekawe co na to AZ serwis , nie bez powodu pisza w reklamie ze nie udzielaja gwarancji na silniczki no ale co taka osoba teraz jak ja ma niby zrobic , silniczka nowego nie kupi , oni nie zreklamuja masakra jestem dobrej mysli ze jak zadzwonie w poniedzialek to powie gosc zeby odeslac
[ Dodano: 2013-09-14, 22:50 ]
Dodam tylko ze jak recznie obracam silniczek to normalnie chodzi bez oporow , a sam silniczek jest w odwrotnej pozycji niz ten od strony kierowcy , ten sprawny silniczek gdy naciskam to idzie w dol i wraca do gory a ten nie sprawny jest w pozycji dolnej i trzeba go w gore naciskac i wraca w dol jesli wiesz o co mi chodzi
[ Dodano: 2013-09-14, 22:50 ]
Dodam tylko ze jak recznie obracam silniczek to normalnie chodzi bez oporow , a sam silniczek jest w odwrotnej pozycji niz ten od strony kierowcy , ten sprawny silniczek gdy naciskam to idzie w dol i wraca do gory a ten nie sprawny jest w pozycji dolnej i trzeba go w gore naciskac i wraca w dol jesli wiesz o co mi chodzi

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 954
- Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
- Imię: Robert
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
no nic ide spac , rano wstane bede dzialal , podmienie silnickzi sprawdze bledy a w poniedzialek atak na AZ serwis oby sie zachowali jak na porzadnych przystalo
[ Dodano: 2013-09-15, 10:39 ]
Nie wiem o co chodzi ale nagle po podmiance silniczek ożył , vcdsem wymusilem test rowniez chodzi , moze sie zaciol?
[ Dodano: 2013-09-15, 10:39 ]
Nie wiem o co chodzi ale nagle po podmiance silniczek ożył , vcdsem wymusilem test rowniez chodzi , moze sie zaciol?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 92
- Rejestracja: 03 kwie 2014, 13:48
- Imię: Szymon
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
- Kontakt:
czesc kolego odswieze temat bo mam taki sam bład i problem z silniczkiem co ty miałes.. powiedz czy zmieniałes ten silniczek czy juz nie musiałes bo teraz nie wiem co robic:/ ostatnia próbowalem zrobic test to nie dzialal wcale dzis probowalem i nagle dziala z gory dzieki
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.