Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BMK 3.0 224 KM] Dziwny błąd po regeneracji Kolektorów w AZ

Silniki wysokoprężne
Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

[ BMK 3.0 224 KM] Dziwny błąd po regeneracji Kolektorów w AZ

Post autor: Deniro » 14 wrz 2013, 19:57

Witam 2 tyg spokoju i znow to samo , Check + brak mocy do 2000rpm. Szybko podpinam pod Vcds i uzyskalem blad taki ktory po wykasowaniu odrazu wraca. Co on oznacza?

012696 - Control Circuit for Intake Manifold Runner (Bank1)
P3198 - 002 - Implausible Signal

Dodam ze jest on inny niz standardowe bledy , poprzedni blad przed regeneracja to ten >

004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2)
P1018 - 001 - Lower limit not reached - Intermittent


Oczywiscie wiadomo ze cos nie tak z kolektorem ale co ?

[ Dodano: 2013-09-14, 20:05 ]
PS. z tlumacza wyczytalem ze oznacza to "niewiarygodny/nie przekonywujacy sygnal"

[ Dodano: 2013-09-14, 21:08 ]
Panowie Bank 1 nie załącza wogole silniczka , nie robi testu , Bank 2 dziala poprawnie robi test otwiera i zamyka , za to bank 1 stoi w miejscu , rozumiem ze szukac silniczka?

mbectb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 27 sty 2012, 22:06
Lokalizacja: Newark UK

Post autor: mbectb » 14 wrz 2013, 22:15

Wsadzili ci uszkodzony elektronicznie silniczek albo cos sie wewnatrz poluzowalo i narobilo bigosu. Najprawdopodobniej masz pozrywane polaczenia wewnatrz silniczka da sie to naprawic tylko trzeba miec dobry sprzet tzn lutownice I sprawna reke.

Mozesz tez sprawdzic wiazke idaca od kolektora do ecu. W zaleznosci od banku beda to Pin 19 na 60 stykowym zlaczu i pin 31 na 94 stykowym dla banku 1, badz pin36 na 60 stykowym i 88 na 94 stykowym dla banku 2 wedle schamatu ponizej. Co do wtyczek idacych do kolektorow pin 1 we wtyczce to masa pin 2 to + po stacyjce pin 3 idzie wedle opisu powyzej do wtyczki 60 pinowej do ecu a 4 do 94 pinowej.

Obrazek

Pozdro
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2013, 22:23 przez mbectb, łącznie zmieniany 1 raz.
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 14 wrz 2013, 22:18

Kolego tylko działało wszystko ok przez 2 tyg wiec nie moglbyc odrazu uszkodzony. co radzisz zrobic? kupic nowy ? (600zl) uzywke? (200zl) bo prosic o AZ o nowy to chyba niema sensu bo przeciez pisze ze na silniczki nie daja gwarancji , no ale kurde moglyby chociaz pochodzic pol roku... :[

mbectb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 27 sty 2012, 22:06
Lokalizacja: Newark UK

Post autor: mbectb » 14 wrz 2013, 22:26

Wsadzili ci uszkodzony elektronicznie silniczek albo cos sie wewnatrz poluzowalo i narobilo bigosu. Najprawdopodobniej masz pozrywane polaczenia wewnatrz silniczka da sie to naprawic tylko trzeba miec dobry sprzet tzn lutownice I sprawna reke.

Mozesz tez sprawdzic wiazke idaca od kolektora do ecu. W zaleznosci od banku beda to Pin 19 na 60 stykowym zlaczu i pin 31 na 94 stykowym dla banku 1, badz pin36 na 60 stykowym i 88 na 94 stykowym dla banku 2 wedle schamatu ponizej. Co do wtyczek idacych do kolektorow pin 1 we wtyczce to masa pin 2 to + po stacyjce pin 3 idzie wedle opisu powyzej do wtyczki 60 pinowej do ecu a 4 do 94 pinowej.

Obrazek

W sprawie wymiany silniczka to zalezy czy przerobili ci koncowke an metalowa czy poprostu zastosowali zestaw naprawczy s ASO jesli przerabiali glowke na metaowa to wyslij im na reklamacje bo juz nie jestes w stanie zalozyc oryginalnego silniczka.


Pozdro
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 14 wrz 2013, 22:29

No tak głowka jest metalowa i jakims chyba klejem przyklejona do silniczka <zalamka> jutro przeloze silniczki i bede na 100% pewien co jest nie tak

mbectb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 27 sty 2012, 22:06
Lokalizacja: Newark UK

Post autor: mbectb » 14 wrz 2013, 22:37

Podejrzewam ze jak zdejmiesz uszkodzony silniczek to wszystko bedzie jesne wystarczy potrzasnac nim i jesli w srodku lataja jakies kawalki luzem to definytywnie powinni ci taki silniczek wymienic w ramach reklamacji. Z autopsji kolektorow ktore wyjolem ze swojego auta wyglada na to ze zamiast regenerowac wewnatrz kolektory i mechanizm klapek to wewnatrz silniczkow montuja jakies dystanse ktore nie pozwalaja wyjsc ramieniu poza zakres 20%-80% i najprawdopodobniej sie to cos oberwalo i narobilo szkod w elektronice.

Pozdro
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 14 wrz 2013, 22:38

Kolego a ciezko jest ten silniczek sciagnac? jak sie za to zabrac?

mbectb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 27 sty 2012, 22:06
Lokalizacja: Newark UK

Post autor: mbectb » 14 wrz 2013, 22:42

Bardzo latwo 5 min roboty zdejmujesz pokrywe silnika odkrecasz 3 sroby torx i odpinasz wtyczke.

Pozdro
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 14 wrz 2013, 22:47

Dzieki ! ciekawe co na to AZ serwis , nie bez powodu pisza w reklamie ze nie udzielaja gwarancji na silniczki no ale co taka osoba teraz jak ja ma niby zrobic , silniczka nowego nie kupi , oni nie zreklamuja masakra jestem dobrej mysli ze jak zadzwonie w poniedzialek to powie gosc zeby odeslac

[ Dodano: 2013-09-14, 22:50 ]
Dodam tylko ze jak recznie obracam silniczek to normalnie chodzi bez oporow , a sam silniczek jest w odwrotnej pozycji niz ten od strony kierowcy , ten sprawny silniczek gdy naciskam to idzie w dol i wraca do gory a ten nie sprawny jest w pozycji dolnej i trzeba go w gore naciskac i wraca w dol jesli wiesz o co mi chodzi <lol>

mbectb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 27 sty 2012, 22:06
Lokalizacja: Newark UK

Post autor: mbectb » 14 wrz 2013, 23:09

Bo te silniczki sa identyczne tylko sa montowane na odwrot jeden bedzie szedl do gory a drugi w dol.
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 14 wrz 2013, 23:32

no nic ide spac , rano wstane bede dzialal , podmienie silnickzi sprawdze bledy a w poniedzialek atak na AZ serwis oby sie zachowali jak na porzadnych przystalo

[ Dodano: 2013-09-15, 10:39 ]
Nie wiem o co chodzi ale nagle po podmiance silniczek ożył , vcdsem wymusilem test rowniez chodzi , moze sie zaciol?

b22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 03 kwie 2014, 13:48
Imię: Szymon
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: b22 » 16 mar 2015, 15:57

czesc kolego odswieze temat bo mam taki sam bład i problem z silniczkiem co ty miałes.. powiedz czy zmieniałes ten silniczek czy juz nie musiałes bo teraz nie wiem co robic:/ ostatnia próbowalem zrobic test to nie dzialal wcale dzis probowalem i nagle dziala z gory dzieki
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja