amor razem z miechem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 mar 2013, 19:09
- Lokalizacja: podkarpacie
amor razem z miechem
witam wszystkich mam problem z wyjeciem amorka w tylnej osi,wszystko przeszkadza. chce wymienic miech bo jest nieszczelny ale w zaden sposob nie moge go wyjac czy ktos to robił będe wdzięczny za podpowiedz. jak oddzielic amor od miecha z gory dziekuje
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 190
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 20:21
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Olsztyn
odkręcasz zacisk hamulcowy, obejmę stabilizatora od rozbieranej strony, odkręcasz stabilizator od łącznika i górny wahacz od zwrotnicy.
teraz jesteś w stanie opuścić mocniej wahacz dolny i wyciągnąć amortyzator. oczywiście jeszcze wcześniej trzeba odkręcić wężyk od miecha.
Ja miechów się pozbyłem...
teraz jesteś w stanie opuścić mocniej wahacz dolny i wyciągnąć amortyzator. oczywiście jeszcze wcześniej trzeba odkręcić wężyk od miecha.
Ja miechów się pozbyłem...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 mar 2013, 19:09
- Lokalizacja: podkarpacie
jak już masz wyjęty miech z amorkiem z auta to:
1. odkręć przewód ciśnieniowy łączący amortyzator z miechem;
2. nasadką imbusową odkręć zaślepkę (ostrożnie bo jest z plastiku).
![Obrazek]()
2. pod plastikową zaślepką jest śruba, która trzyma trzpień amortyzatora. Odkręć ją (najlepiej pneumatykiem lub krótkie szarpnięcia nasadowym kluczem).
![Obrazek]()
3. chwyć całość amorka jak na foto i przekręć 1/4 obrotu i pociągnij w dół aby rozłączyć elementy (może być ciężko rozłączyć bo o-ring trzyma dość mocno).
![Obrazek]()
Składając wszystko do kupy, ostrożnie i umiarem dokręcaj przewody ciśnieniowe. Nie dokręcaj na siłę bo gniazdo w plastikowej obudowie miecha lubi pękać i nie będzie trzymał ciśnienia.
Mam nadzieję, że Ci to pomoże.
1. odkręć przewód ciśnieniowy łączący amortyzator z miechem;
2. nasadką imbusową odkręć zaślepkę (ostrożnie bo jest z plastiku).
2. pod plastikową zaślepką jest śruba, która trzyma trzpień amortyzatora. Odkręć ją (najlepiej pneumatykiem lub krótkie szarpnięcia nasadowym kluczem).
3. chwyć całość amorka jak na foto i przekręć 1/4 obrotu i pociągnij w dół aby rozłączyć elementy (może być ciężko rozłączyć bo o-ring trzyma dość mocno).
Składając wszystko do kupy, ostrożnie i umiarem dokręcaj przewody ciśnieniowe. Nie dokręcaj na siłę bo gniazdo w plastikowej obudowie miecha lubi pękać i nie będzie trzymał ciśnienia.
Mam nadzieję, że Ci to pomoże.
