przekładka skrzyni a6 c5 2.8 na manuala
przekładka skrzyni a6 c5 2.8 na manuala
Witam! jestem na forum nowy choc korzystam ładne parę lat. posiadam niezniszczalne b4 2.0 90 km. obecnie jestem jeszcze posiadaczem a6 c5 2.8 v6 po swapie na amnual silnik amx. Skrzynia przełożona, komputer też trakcja , abs działa pozostaje problem czujnika sprzęgła i obrotów przy zmianie biegów! który pin odpowiada za oszczędność sprzęgła? licze na waszą pomoc!
maksik30
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Re: przekładka skrzyni a6 c5 2.8 na manuala
Nie za bardzo rozumiem o co chodzi z oszczędnością sprzęgła oraz obrotami przy zmianie biegów.maksik30 pisze:Witam! jestem na forum nowy choc korzystam ładne parę lat. posiadam niezniszczalne b4 2.0 90 km. obecnie jestem jeszcze posiadaczem a6 c5 2.8 v6 po swapie na amnual silnik amx. Skrzynia przełożona, komputer też trakcja , abs działa pozostaje problem czujnika sprzęgła i obrotów przy zmianie biegów! który pin odpowiada za oszczędność sprzęgła? licze na waszą pomoc!
Nie wiem jak to jest rozwiązane w automacie (nigdy nie miałem styczności w A6 C5), jednakże w manualu nie słyszałem aby instalowano wskaźnik konieczności zmiany biegów. Sam czujnik sprzęgła jest raczej wykorzystywany do systemu kontroli trakcji oraz tempomatu

Podłączenie czujnika:
Konektor 1 czujnika sprzęgła jest podłączony do bezpiecznika nr 13 (10A) [oryginalnie przewód biały], natomiast konektor 2 do konektora męskiego nr 13 w 15pin białym złączu umieszczonym w skrzynce komputera silnika [oryginalnie przewód czerwono-zielony]. Dalej z tego złącza idzie na konektor 39 sterownika Motronic.