Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] Automatyczna Czy Manualna

Układ napędowy i skrzynie biegów
0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 15 lip 2013, 12:06

KOval81 pisze:Ja od siebie dodam tylko, że jak dla mnie (mimo zamiłowania do manuala) automat, ze wszystkimi +/- jest nieodłącznym elementem wyposażenia w aucie tej klasy :]
Dokładnie tak <okok>

Też byłem przeciwnikiem 'automatów', póki nie kupiłem swojego... od tamtej pory nie wyobrażam sobie auta bez ASB...

tomekmx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 06 lip 2013, 23:26
Lokalizacja: bremen

Post autor: tomekmx » 16 lip 2013, 13:35

Automat ,piekna sprawa ale tak naprawde wazna jest historia auta.wiekszosc a6 w polsce jest z importu niemcy francja belgia,wlochy.i wiekszosc tych aut zrobilo tam za swojego zywota tyle kilometrow ze nie jeden czytelnik tego Forum nie zrobil tych kilometrow w swoim zyciu.Wiekszosc tych aut jezdzilo na uzytek firm.Do polski trafiaja one z dwoch powodow wysoki przebieg 500 600 tys i wiecej albo Auto jest uszkodzone i wtedy faktycznie przebiegi sa w granicach 150-200 tys.Auto po przegladach z wypasem i z przebiegiem w granicach 150 tys nie oplaca sie niemcom sprzedawac na wschod z prostej przyczyny to Auto sprzeda sie bez problemu w niemczech.za pieniadze ktore polak nigdy nie zaplaci.tymbardziej ze przykladowa rata 150 200 euro dla niemca to zadne obciarzenie a wiekszosc aut w niemczech sprzedaje sie na raty.A druga sprawa nie slychalem jeszcze na zadnym Forum niemieckim zeby multitronik byl jakos szczegolnie awaryjny niz timp czy Manual.Ale napewno na niemieckich forach pisze sie ze 3 litrowe diesle sa bardzo problemowe,i to moze dlatego jest u nas ich zdecydowanie wiecej niz 2,7.zreszta wystarczy w mobile.de zaznaczyc Audi a6 ,Beschädigte Fahrzeuge.w kategori diesel wyjda same 3 litrowki co ciekawe z uszkodzeniami a.skrzyni znalazlem 1 Auto.nie ma sie co oszukiwac zadbana a6 w niemczech zaczyna sie od 12 tys euro.Ale zeby byc tak naprawde zadowolonym skora i inne wypasy to zaczyna sie od 15 tys euro.i jak to sie ma do cen na naszych potralach ogloszeniowych auta nie Maja wiecej jak 200 tys przejechane wypasy ze glowa boli po 50 tys pln.

pawcioj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 01 gru 2012, 18:55
Lokalizacja: Nottingham :-(

Post autor: pawcioj » 04 sie 2013, 01:07

Czytam i czytam i już nic nie wiem. Nie wiem w co wierzyć. Auta szukam już kilka tygodni i nawet musiałem kupić jakieś małe g... bo bez auta nie da się żyć.
Na pewno chcę 2.7tdi ale nie wiem z jaką skryznią. Nie znalazłem żadnego tiptronica bez quattro i co mnie dziwi to że znalazłem już dwa auta z manualem których właściciele nie kryją że skrzynia była wymieniana. Okazuje się że wymieniały je serwisy Audi i okazało się że wymieniali je bezpłatnie. Czy oznacza to, że manuale mają jakąś ukrytą wadę?

Dodam jeszcze że tu gdzie jestem jeÂździ się po przeciwnej stronie i trochę inaczej traktują tu klienta.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 04 sie 2013, 07:43

pawcioj, tiptronica bez quattro w A6 C6 nie znajdziesz...

pawcioj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 01 gru 2012, 18:55
Lokalizacja: Nottingham :-(

Post autor: pawcioj » 04 sie 2013, 14:00

No właśnie się zorientowałem bo żadnego nie znalazłem. Pozostaje mi multitronic albo manual. Znalazłem nawet fajne auto z multitronic-iem z przebiegiem 68000mil. Samochód dyrektora jednej z firm, z pełną historią serwisową w Audi.
Nie pamiętam co ile trzeba w niej zmieniać olej. Wydaje mi się że co 60000km ale proszę o potwierdzenie.
Mam jeszcze pytanie co do ilości lameli (tak to ktoś nazwał). Czy da się to jakoś sprawdzić siedząc w samochodzie. Ile powinna mieć "biegów"? Samochód z 2006r.

blachon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 20 maja 2013, 19:46
Lokalizacja: Szczecin,Europa

Post autor: blachon » 04 sie 2013, 14:49

Wymiana oleju max co 60000km., Multi przełączasz na manuala lub S. Powinno być 7 (wirtualnych) biegów.

pawcioj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 01 gru 2012, 18:55
Lokalizacja: Nottingham :-(

Post autor: pawcioj » 04 sie 2013, 15:18

A jak rozpoznać czy jest już po wymianie/dodaniu lameli tak żeby było 7. Tak to zrozumiałem z innych postów

blachon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 20 maja 2013, 19:46
Lokalizacja: Szczecin,Europa

Post autor: blachon » 04 sie 2013, 17:44

A6 C6 z urzędu ma 7 lameli.
7 lameli zaczeli wstawiać pod koniec 2004r.

remas_67
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 06 cze 2013, 17:36
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: remas_67 » 06 sie 2013, 00:16

0x4B25A pisze:pawcioj, tiptronica bez quattro w A6 C6 nie znajdziesz...
Cześć, czytając wasze posty troszkę zgłupiałem bo nie wiem w końcu jaką mam skrzynię, mutlitronic czy tiptronic.
Kolega wyżej napisał,że ''tiptronica bez quattro w A6 C6 nie znajdziesz'' a ja we wlepce z wyposażeniem mam kod ''0G7'' co oznacza
5-biegowa aut. skrzynia biegów tiptronic , oraz mam łopatki przy kierownicy. Dodam jeszcze,że jak włącze tryb manualny to fisie wyświetla mi 7 biegów. Ktoś wie o co kaman ?

Awatar użytkownika
rav1982
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 14 lip 2010, 14:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rav1982 » 06 sie 2013, 00:51

Też mam kod "0G7" na wlepce i skrzynie multitronic (7 biegów). ÂŁopatki można było sobie zamówić jako opcja.

remas_67
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 06 cze 2013, 17:36
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: remas_67 » 06 sie 2013, 14:57

Już wszystko rozumiem, dzięki :)

grzelus2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 26 cze 2012, 22:28
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: grzelus2 » 27 sie 2013, 16:37

remas_67 pisze:Już wszystko rozumiem, dzięki :)
jak zalezy ci na automacie to szukaj tiptronica, jak siądzie przynajmniej będą mniejsze koszta naprawy...

oczywiscie nie z motorem 2.0tdi, takie polączenie to dramat !

(moj manual ledwo do przodu ciągnie <skromny> )
Ostatnio zmieniony 29 sie 2013, 10:12 przez grzelus2, łącznie zmieniany 1 raz.

konraddd

Post autor: konraddd » 09 wrz 2013, 19:32

Ponad tydzień temu zakupiłem swoją A6 ( zrobie zdjęcie i pochwale się na forum). 2.0 TFSI podkręcona do 200KM skrzynia ma przejechane 30tys (założona druga w ASO ). To mój pierwszy automat. Jazda to czysta przyjemność. Myślałem że tryb sportowy to pic na wodę a po jego włączeniu aż chce się jeździć.
Mam pytanie czy podczas jazdy mogę zmienić z D na S czy musze zatrzymać auto?

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 09 wrz 2013, 20:25

konraddd pisze:Mam pytanie czy podczas jazdy mogę zmienić z D na S czy musze zatrzymać auto?
Możesz <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga