Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ALW 2.4 136 KM] - dziwny silnik, da się podnieść moc?

Silniki benzynowe
Oyciec Dyrektor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 29 maja 2012, 22:03
Lokalizacja: Norraby Sverige

Post autor: Oyciec Dyrektor » 13 cze 2013, 07:59

Z racji faktu, że nie mieszkam w PL będę czekał na "pewną" wiadomość od Was w w.w temacie.
Jeśli tak by było jak napisał tomekkk1 to by było fajniousio...
Przy najbliższej wizycie w PL postarałbym się o przeróbkę ;)
Bo jeśli w baku nie widać różnicy - to poco przepłacać ? :>

Awatar użytkownika
Toperz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 501
Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
Imię: Damian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Toperz » 13 cze 2013, 12:20

Mam tan sam silnik, gadałem kiedyś z gościem od tunigu i coś krzywo zeznawał na temat map itd, podejrzewam że nie maił pojęcia o tym. Jedynie co mówił to ze może podnieść moc o kilkanaście km max ale raczej odradza ze względu na stosunek kasa/podniesienie mocy. Też czekam z niecierpliwością na jakieś konkretniejsze info, miło było by zyskać te parę kucy :)
Fuck Fuel Economy

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 13 cze 2013, 12:27

W Volvo sprawa dokładnie tak: silnik 2.4 to B5244S (170KM/230nm), lub B5244S2 (140KM/220nm)
Jeden słupek, taki sam osprzęt - inna mapa w ECU. W Polsce chętnym podnoszą ze 140 koni do około 185 koni samym programem :)

Oyciec Dyrektor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 29 maja 2012, 22:03
Lokalizacja: Norraby Sverige

Post autor: Oyciec Dyrektor » 14 cze 2013, 22:29

Tutaj słów kilka o ChipTuningu...
Myszkuję jeszcze w temacie... Jak coś znajdę to oczywiście się za Wami podzielę <okok>

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 15 cze 2013, 16:47

do tej pory myślałem, że przy wolnossaku nie da się absolutnie nic zrobić programem a tu jednak są jakieś możliwości.
ciekawe tylko jakie faktycznie przyrosty można osiągnąć i czy jest to tak jak piszą od 8% czy pomyłka i powinno być raczej do 8%

Oyciec Dyrektor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 29 maja 2012, 22:03
Lokalizacja: Norraby Sverige

Post autor: Oyciec Dyrektor » 15 cze 2013, 17:00

Niemniej jednak, osobiście nie chciałbym żadnych dodatkowych modułów.
Bardziej interesowałoby mnie wgranie map (o ile to możliwe) z silnika w wersji 170KM

[ Dodano: 2013-06-22, 21:31 ]
Czyżby temat umarł ?? <stres>

Awatar użytkownika
Toperz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 501
Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
Imię: Damian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Toperz » 26 cze 2013, 15:35

No właśnie też mnie to martwi że taka cisza :( może już brak autorytetów w tym temacie <mysli>

[ Dodano: 2013-06-26, 15:37 ]
PS
grzałka pisze:piszą od 8% czy pomyłka i powinno być raczej do 8%

Na bank jest to pomyłka. 8% to jest absolutne maximum możliwości.

Gdzieś czytałem że mniej więcej do 2002 roku wymianę map można uzyskać tylko przez zmiany fizycznej kości bo nie ma możliwości się do niej dostania przez kompa niestety. Nie wiem czy to prawda
Fuck Fuel Economy

Oyciec Dyrektor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 29 maja 2012, 22:03
Lokalizacja: Norraby Sverige

Post autor: Oyciec Dyrektor » 26 cze 2013, 16:07

No to ciekawe jaki może być koszt zakupu takiej kości.
Natomiast wciąż nie znamy odpowiedzi na pytanie, czy
wspomniane silniki poza "mapą" różnią się czymś jeszcze,
czy w obu wersjach (131 i 170 KM) są to wciąż te same
silniki złożone z tych samych podzespołów ?

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 14 sie 2013, 18:18

a ECU nie przeszczepi od innego 2,4 ?? ??

Oyciec Dyrektor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 29 maja 2012, 22:03
Lokalizacja: Norraby Sverige

Post autor: Oyciec Dyrektor » 14 sie 2013, 19:31

To w dalszym ciągu nie jest odpowiedź na dręczące nas pytanie...

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 14 sie 2013, 22:56

no tak na tacy to nikt pewnie nie poda

będzie możliwość to sprawdzę <luzik>

Oyciec Dyrektor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 29 maja 2012, 22:03
Lokalizacja: Norraby Sverige

Post autor: Oyciec Dyrektor » 15 sie 2013, 00:05

krzysiekml pisze:no tak na tacy to nikt pewnie nie poda

będzie możliwość to sprawdzę <luzik>
Było by soooooopeÂŁ ;)

sajmon8526
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 26 gru 2010, 21:49
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: sajmon8526 » 21 sie 2013, 21:45

http://allegro.pl/chiptuning-audi-a4-a6 ... source=mlt
Witam koledzy ja dzis jestem po wlutowaniu tego co wyzej podałem i auto jest bardziej zrywne i lepiej sie wkreca na obroty dodatkowo miekko zaczał miekko silnik pracowac:Dwiadomo nie jest to jak z turbina ale jest roznica w tym co było :D

[ Dodano: 2013-08-21, 21:58 ]
Ja mam a4 b5 2,4 v6 i moze wagowo to wyjdzie inaczej niz z c5 ale jak bawiłem sie 0-100 tylko ze sam stoperem w tel to miałem wynik 7.6Ale nie probowałem jeszcze bo nie miałem czasu za bardzo:DWczesniej miałem 8.2 czasami udalo mi sie zejsc na 8.0.Jak ktos zna auto na wylot dobrze to bedzie czuł roznice.A kasa tez spoko za te pare kucy.Takze probowac panowie:DDodatkowo mam nowe kable boscha swiece beru filtr powietrza po mysciu przepustnicy adaptacji i myci przepływki.Tylko cewka mnie wkurza bo w nocy swieci suka!!!!!:/A obroty minimalnie sie na wolnych ruszaja jak ruszały.Nie wiem juz co to moze byc moze zawory juz wyklepane przy 224 tys.Cewka drogi interes ale pomyslimy.

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 21 sie 2013, 22:33

tylko tu chodzi o to by ze 13X km podnieść na 16X km , ja na razie nie mam możliwości zgrania map ,ale obsawiam że wymiana ECU od mocniejszej jednostki + adaptacja załatwi sprawę.

Oyciec Dyrektor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 29 maja 2012, 22:03
Lokalizacja: Norraby Sverige

Post autor: Oyciec Dyrektor » 21 sie 2013, 23:01

krzysiekml pisze:tylko tu chodzi o to by ze 13X km podnieść na 16X km , ja na razie nie mam możliwości zgrania map ,ale obsawiam że wymiana ECU od mocniejszej jednostki + adaptacja załatwi sprawę.
To by było fajne, ale trzeba mieć pewność zanim się zainwestuje...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga