Z racji faktu, że nie mieszkam w PL będę czekał na "pewną" wiadomość od Was w w.w temacie.
Jeśli tak by było jak napisał tomekkk1 to by było fajniousio...
Przy najbliższej wizycie w PL postarałbym się o przeróbkę
Bo jeśli w baku nie widać różnicy - to poco przepłacać ?
Mam tan sam silnik, gadałem kiedyś z gościem od tunigu i coś krzywo zeznawał na temat map itd, podejrzewam że nie maił pojęcia o tym. Jedynie co mówił to ze może podnieść moc o kilkanaście km max ale raczej odradza ze względu na stosunek kasa/podniesienie mocy. Też czekam z niecierpliwością na jakieś konkretniejsze info, miło było by zyskać te parę kucy
W Volvo sprawa dokładnie tak: silnik 2.4 to B5244S (170KM/230nm), lub B5244S2 (140KM/220nm)
Jeden słupek, taki sam osprzęt - inna mapa w ECU. W Polsce chętnym podnoszą ze 140 koni do około 185 koni samym programem
do tej pory myślałem, że przy wolnossaku nie da się absolutnie nic zrobić programem a tu jednak są jakieś możliwości.
ciekawe tylko jakie faktycznie przyrosty można osiągnąć i czy jest to tak jak piszą od 8% czy pomyłka i powinno być raczej do 8%
Niemniej jednak, osobiście nie chciałbym żadnych dodatkowych modułów.
Bardziej interesowałoby mnie wgranie map (o ile to możliwe) z silnika w wersji 170KM
No właśnie też mnie to martwi że taka cisza może już brak autorytetów w tym temacie
[ Dodano: 2013-06-26, 15:37 ]
PS
grzałka pisze:piszą od 8% czy pomyłka i powinno być raczej do 8%
Na bank jest to pomyłka. 8% to jest absolutne maximum możliwości.
Gdzieś czytałem że mniej więcej do 2002 roku wymianę map można uzyskać tylko przez zmiany fizycznej kości bo nie ma możliwości się do niej dostania przez kompa niestety. Nie wiem czy to prawda
No to ciekawe jaki może być koszt zakupu takiej kości.
Natomiast wciąż nie znamy odpowiedzi na pytanie, czy
wspomniane silniki poza "mapą" różnią się czymś jeszcze,
czy w obu wersjach (131 i 170 KM) są to wciąż te same
silniki złożone z tych samych podzespołów ?
http://allegro.pl/chiptuning-audi-a4-a6 ... source=mlt
Witam koledzy ja dzis jestem po wlutowaniu tego co wyzej podałem i auto jest bardziej zrywne i lepiej sie wkreca na obroty dodatkowo miekko zaczał miekko silnik pracowac:Dwiadomo nie jest to jak z turbina ale jest roznica w tym co było :D
[ Dodano: 2013-08-21, 21:58 ]
Ja mam a4 b5 2,4 v6 i moze wagowo to wyjdzie inaczej niz z c5 ale jak bawiłem sie 0-100 tylko ze sam stoperem w tel to miałem wynik 7.6Ale nie probowałem jeszcze bo nie miałem czasu za bardzo:DWczesniej miałem 8.2 czasami udalo mi sie zejsc na 8.0.Jak ktos zna auto na wylot dobrze to bedzie czuł roznice.A kasa tez spoko za te pare kucy.Takze probowac panowie:DDodatkowo mam nowe kable boscha swiece beru filtr powietrza po mysciu przepustnicy adaptacji i myci przepływki.Tylko cewka mnie wkurza bo w nocy swieci suka!!!!!:/A obroty minimalnie sie na wolnych ruszaja jak ruszały.Nie wiem juz co to moze byc moze zawory juz wyklepane przy 224 tys.Cewka drogi interes ale pomyslimy.
tylko tu chodzi o to by ze 13X km podnieść na 16X km , ja na razie nie mam możliwości zgrania map ,ale obsawiam że wymiana ECU od mocniejszej jednostki + adaptacja załatwi sprawę.
krzysiekml pisze:tylko tu chodzi o to by ze 13X km podnieść na 16X km , ja na razie nie mam możliwości zgrania map ,ale obsawiam że wymiana ECU od mocniejszej jednostki + adaptacja załatwi sprawę.
To by było fajne, ale trzeba mieć pewność zanim się zainwestuje...